Corp
Ny medlem
Clifton skrev:Lyssna precis på polisradion o folk ringer in o klagar på mcförare i sörping som kör som tokar =)
Det är väll danneboy och co...=)
Clifton skrev:Lyssna precis på polisradion o folk ringer in o klagar på mcförare i sörping som kör som tokar =)
japp de kan de nog va hätsade lite förutCorp skrev:Det är väll danneboy och co...=)
Bergare skrev:På fredag kväll får vi samla ihop ett gäng å åka till Bikestop kl 20:00.. Däckbrännarkväll Kan väl va lagom å åka 19:30 fråm Mc orvars...
Lär lukta en del gummi framåt kvällen
vtwin skrev:Jag är , men jag var in på din hemsida och (jag är reggad) kikade men fattar inte vad du menar?
Köra stege? Me fatta nada
Jonasson skrev:Köra stege, asså man gör upp en startlista som man lottar, sen kör man miot varandra 0-201m snabbast över linjen slår ut den andra och går själv vidare, så håller man på till det står två hojar "högst upp på stegen" alltså finalen, dessa hojar kör och man har en vinnare, man kör inte för pengar eller så utan bara för adrenalinets skull
Är du med på vad en "stege" är?
Reggad måste man vara, sen måste man få tillgång till "ESC" det är en cup vi kör "stege" med bilar
Finns det intresse av er här inne att köra en stege för hojar så är ni välkomna att joina våra buskvällar. Det krävs ju en del hojar för att det ska gå att köra en stege gärna typ 8 st eller mer...
Regga nick osv på min sida, samt skicka ett pm till mig eller starta en diskussion i "plastracers" typ så kan vi ta det där och lite mer exakt hur, vart å när etc
Hoppas verkligen att ni kan få ur vagnen å haka på oss, det vore skoj som fasan
Mvh J
Ps, snabbaste bil mot snabbaste hoj?
Clifton skrev:LÄTT!!! medin fan är så sugen
Men jag slutar precis 16 kan vi åka vid typ 20 över??
Ska vi säga 19:30 från MC orvars ikväll lr? Mot däckbrännaräventyrClifton skrev:Lätt att jag ska med Bergare =)
Blir bra..Clifton skrev:Är inte helt säker än. Kanske blir fest men det är inte helt klart än.
Annars hänger jag med o åker dit. Men jag sms:ar dig sen bergare när jag vet mer
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|