Norrköping!

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Hoj
Såld :(
Här har ni en address till polisradion som nån snubbe har igång här i nkpg. Så vi alla kan hjälpas åt o stoppa de där elaka sörping borna som bara wheelar o jävlas hela tiden =) *hehe*

http://62.65.124.182:8000/

Clifton

Gick med
6 Mar 2004
Hoj
Nu har jag fixat kortet så jag kan börja få in filmerna på datan.
Ska låna hem kompisens kamera så jag får över det vi filma med den.

Sen kommer Corps o min lilla slangträning upp sen =). Är inte så stor men är min första film jag försökte fixa iordning så ha inte för högakrav på den =).

Bergare

Ny medlem
Gick med
25 Jan 2004
Hoj
06 Yamaha R1 å en zx10r 2004
På fredag kväll får vi samla ihop ett gäng å åka till Bikestop kl 20:00.. Däckbrännarkväll :yoparty Kan väl va lagom å åka 19:30 fråm Mc orvars...
Lär lukta en del gummi framåt kvällen :D

vtwin

Kronisk snigel
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TLR 99
Bergare skrev:
På fredag kväll får vi samla ihop ett gäng å åka till Bikestop kl 20:00.. Däckbrännarkväll :yoparty Kan väl va lagom å åka 19:30 fråm Mc orvars...
Lär lukta en del gummi framåt kvällen :D

Då får ni knäppa lite kort!
Jag kommer själv med största sannolikhet att vara pissfull (pubtömning :fyllisar) på studentpuben och försöka hitta :tuttar att vara ..... med.

Jonasson

viam inveniam aut faciam
Gick med
8 Nov 2003
Hoj
625SC Offroad/Motard
vtwin skrev:
Jag är :dummer , men jag var in på din hemsida och (jag är reggad) kikade men fattar inte vad du menar?
Köra stege? Me fatta nada :3freak

Köra stege, asså man gör upp en startlista som man lottar, sen kör man miot varandra 0-201m snabbast över linjen slår ut den andra och går själv vidare, så håller man på till det står två hojar "högst upp på stegen" alltså finalen, dessa hojar kör och man har en vinnare, man kör inte för pengar eller så utan bara för adrenalinets skull :tummenupp

Är du med på vad en "stege" är?

Reggad måste man vara, sen måste man få tillgång till "ESC" det är en cup vi kör "stege" med bilar :yoparty

Finns det intresse av er här inne att köra en stege för hojar så är ni välkomna att joina våra buskvällar. Det krävs ju en del hojar för att det ska gå att köra en stege gärna typ 8 st eller mer...

Regga nick osv på min sida, samt skicka ett pm till mig eller starta en diskussion i "plastracers" typ så kan vi ta det där och lite mer exakt hur, vart å när etc

Hoppas verkligen att ni kan få :arsele ur vagnen å haka på oss, det vore skoj som fasan :fyllisar

Mvh J

Ps, snabbaste bil mot snabbaste hoj? :7peta

vtwin

Kronisk snigel
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TLR 99
Jonasson skrev:
Köra stege, asså man gör upp en startlista som man lottar, sen kör man miot varandra 0-201m snabbast över linjen slår ut den andra och går själv vidare, så håller man på till det står två hojar "högst upp på stegen" alltså finalen, dessa hojar kör och man har en vinnare, man kör inte för pengar eller så utan bara för adrenalinets skull :tummenupp

Är du med på vad en "stege" är?

Reggad måste man vara, sen måste man få tillgång till "ESC" det är en cup vi kör "stege" med bilar :yoparty

Finns det intresse av er här inne att köra en stege för hojar så är ni välkomna att joina våra buskvällar. Det krävs ju en del hojar för att det ska gå att köra en stege gärna typ 8 st eller mer...

Regga nick osv på min sida, samt skicka ett pm till mig eller starta en diskussion i "plastracers" typ så kan vi ta det där och lite mer exakt hur, vart å när etc

Hoppas verkligen att ni kan få :arsele ur vagnen å haka på oss, det vore skoj som fasan :fyllisar

Mvh J

Ps, snabbaste bil mot snabbaste hoj? :7peta

Då vet jag vad en stege innebär :tummenupp . Hade inte en aning om att det kallades så.

Då får man starta en tråd hos dej om lite raktframracing.

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Är det någon som är sugen på att åka i eftermidag, typ vi 16:00?

Clifton

Gick med
6 Mar 2004
Hoj
LÄTT!!! medin fan är så sugen
Men jag slutar precis 16 kan vi åka vid typ 20 över??

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Clifton skrev:
LÄTT!!! medin fan är så sugen
Men jag slutar precis 16 kan vi åka vid typ 20 över??

Fan sorry kan inte åka idag. Har lite grejer jag måste fixsa

Corp

Ny medlem
Gick med
19 Jan 2004
Hoj
Yamaha R1 -99
Jag kan hänga med vid 18 tiden...ska vi dra o filma då clifton eller ska vi till norsholm?

Clifton

Gick med
6 Mar 2004
Hoj
Är inte helt säker än. Kanske blir fest men det är inte helt klart än.
Annars hänger jag med o åker dit. Men jag sms:ar dig sen bergare när jag vet mer

Bergare

Ny medlem
Gick med
25 Jan 2004
Hoj
06 Yamaha R1 å en zx10r 2004
Clifton skrev:
Är inte helt säker än. Kanske blir fest men det är inte helt klart än.
Annars hänger jag med o åker dit. Men jag sms:ar dig sen bergare när jag vet mer
Blir bra.. :tummenupp

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...