Borde man ha gjort.. skratta inte åt min stackars hoj bara.. Vet ni ngt om vädret imorrn?Clifton skrev:Lätt sugen =).
Ska vi säga vid 15. Då har man väl vaknat till??
Borde man ha gjort.. skratta inte åt min stackars hoj bara.. Vet ni ngt om vädret imorrn?Clifton skrev:Lätt sugen =).
Ska vi säga vid 15. Då har man väl vaknat till??
Livet är bra orättvist iblandMedin skrev:Tjo. Nu är jag till baka i Sverige igen efter en tripp till Kroatien. Hade fint väder 32 grader iluften och 27 i vattnet. Gjorde inte mycket, lapade sol och drack öl men det räcker ju.
Medin skrev:Tjo. Nu är jag till baka i Sverige igen efter en tripp till Kroatien. Hade fint väder 32 grader iluften och 27 i vattnet. Gjorde inte mycket, lapade sol och drack öl men det räcker ju.
Gumpa skrev:Tur att man inte är avis!
Hoppas du tog med dig lite sol tillbaks!, för här har det varit skitväder hela tiden...
//Gumpa
Imorgon onsdag är det Sviestad 16.30-20.00MostWanted_NKPG skrev:hur många orkar ta sig till norsholm på torsdag??
såg aldrig dej där... Du skulle varit me.. blev långsväng till slut..MostWanted_NKPG skrev:1.Clifton
2.Bjorzac
3. Most wanted
4. bergare sa att han skulle
Jäkligt kul var de.. Lite nära å skrota en gång när ja körde om några bilar å råka få möte samtidigt.. (på bakhjulet naturligtvis..)Clifton skrev:Som fan. De jävla lkpg borna lura iväg oss ända till kisa =).
Hade juh 10mil hem när klockan va 21:30 =)
Men kul va det
miniblinkers hoppas ja.. har orginal i drösvis..Corp skrev:Då har man fått ihop hojjen igen. Ska bara på ett par blinkers som inte kommit till sverige ännu ( 2 veckor försenade )...
Vill ut och åka NUUU! fan en 32 dagar sedan jag satt på hojjen sist...
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari