Norrköping!

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007
Vill hänga på men jag slutar jobbet kl 19. Kanske kan möta upp er. Finns det någon som nås på mobilen? PM:a nummer?

/Santo
 

Bergare

Ny medlem
Gick med
25 Jan 2004
Ort
Linköping
Hoj
06 Yamaha R1 å en zx10r 2004
MostWanted_NKPG skrev:
Clifton slangträning ffs! :D norsholm imorrn? ska försöka bli klar med hojjen...
Var de du som va i norsholm? Tror ja såg hojen.. Å så mötte väl vi dej på gamla vägen mellan norrköping å norsholm.. du skjutsa.. :va
 

Bergare

Ny medlem
Gick med
25 Jan 2004
Ort
Linköping
Hoj
06 Yamaha R1 å en zx10r 2004
Clifton skrev:
Blev ni många som åkte sen eller??
Nae.. ja å micke frendeson.. Tror most wanted åkte ngnstans me.. Å när vi åkt färdigt ringde santo.. Men vi träffa bagarn i norsholm, dom e typ 5st.. Vi tänkte följa me dom till mc dagarna vid gränsöslott i västervik.. Bara över dan på lördag.. Häng me då..
 

Bergare

Ny medlem
Gick med
25 Jan 2004
Ort
Linköping
Hoj
06 Yamaha R1 å en zx10r 2004
Clifton skrev:
Det kan jag nog göra. När åker ni på lördan?
vet inte riktigt.. ska ringa dom imorrn.. Ta å säg till corp å han me r1-03:an me.. å lite mer folk om du vet ngn.. Kul om man e mycke folk juh..
 

Bergare

Ny medlem
Gick med
25 Jan 2004
Ort
Linköping
Hoj
06 Yamaha R1 å en zx10r 2004
Ngn som ska me på en sväng uppåt nyköping? Ska dra om en kvart typ å möta preapus(gixxer1000)
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Tjena. Vill bara meddela att bankörningen på Gelleråsen (Bike week) gick fint, dock en polare som krashade med bruten arm som följd. Vädret var ju inte det bästa, men det regna ju inte alla fall. Satte några fina varv på sissta passet, dock ej någon tid (måste skaffa en sån klocka o sätta på hojen)
 

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
Långsväng

Någon som är sugen på att hänga med upp till Brostugan imorgon onsdag. Sticker vid halv ett tiden från Statoil på Stockholmsvägen för att åka lite förhoppningsvis roliga vägar till huvudstan. Kan vara kul och se om man hittar lite sporthojsåkare och ha lite trevligt med.
 

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Segeltorp
Hoj
Enduro
Hmm, tycker väl inte att ni ska åka till Brostugan kanske...typ alla sporthojare här uppe har slutat åka dit pga. att snuten alltid står o har roligt där, kollar däckmönster, blinkers, avgassystem m.m m.m.

Min tips är att antingen åka till McD på Svea vägen vid runt 18-tiden, brukar vara en del folk då som sticker ut o åker lite.
Annars tar ni o håller koll på www.potatoesmc.com ikväll/imorn för att haka på oss på en rolig tur som senare brukar utmynna i lite trevliga aktiviteter! =)

Den normala träffplatsen o tiden är Buell Center i Bromma (påvägen mot brostugan) kl17.30 typ.

Bara mitt tips!

//Niklas
 

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
campar skrev:
Hmm, tycker väl inte att ni ska åka till Brostugan kanske...typ alla sporthojare här uppe har slutat åka dit pga. att snuten alltid står o har roligt där, kollar däckmönster, blinkers, avgassystem m.m m.m.

Min tips är att antingen åka till McD på Svea vägen vid runt 18-tiden, brukar vara en del folk då som sticker ut o åker lite.
Annars tar ni o håller koll på www.potatoesmc.com ikväll/imorn för att haka på oss på en rolig tur som senare brukar utmynna i lite trevliga aktiviteter! =)

Den normala träffplatsen o tiden är Buell Center i Bromma (påvägen mot brostugan) kl17.30 typ.

Bara mitt tips!

//Niklas
Tackar, låter som om det blir något sådant. Ni verkar ju ha ganska roliga aktiviteter av vad jag har förstått. :tummenupp . Var väl inte brostugan som var det viktigaste utan att träffa likasinnade uppe i storstan. Trodde att ni träffades där bara. 17:30 vid Buell Center, ses där.
 

Bergare

Ny medlem
Gick med
25 Jan 2004
Ort
Linköping
Hoj
06 Yamaha R1 å en zx10r 2004
ringensmiskarn skrev:
Tackar, låter som om det blir något sådant. Ni verkar ju ha ganska roliga aktiviteter av vad jag har förstått. :tummenupp . Var väl inte brostugan som var det viktigaste utan att träffa likasinnade uppe i storstan. Trodde att ni träffades där bara. 17:30 vid Buell Center, ses där.
Får ja bara ihop gaffeln på hojen ikväll så följer ja me imorrn..
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Oja du är så dålig =).
Lite vårdslös kanske men inte dålig. Åkandes på bakan när man möter bil inte bra bergare =)
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top