Var de du som va i norsholm? Tror ja såg hojen.. Å så mötte väl vi dej på gamla vägen mellan norrköping å norsholm.. du skjutsa..MostWanted_NKPG skrev:Clifton slangträning ffs! norsholm imorrn? ska försöka bli klar med hojjen...
Nae.. ja å micke frendeson.. Tror most wanted åkte ngnstans me.. Å när vi åkt färdigt ringde santo.. Men vi träffa bagarn i norsholm, dom e typ 5st.. Vi tänkte följa me dom till mc dagarna vid gränsöslott i västervik.. Bara över dan på lördag.. Häng me då..Clifton skrev:Blev ni många som åkte sen eller??
vet inte riktigt.. ska ringa dom imorrn.. Ta å säg till corp å han me r1-03:an me.. å lite mer folk om du vet ngn.. Kul om man e mycke folk juh..Clifton skrev:Det kan jag nog göra. När åker ni på lördan?
Än så länge är vi tre personer, Jag (Roger) och Ronny och Håkan.Clifton skrev:Är det fint väder så varför inte.
Vilka är det som ska åka då??
Tackar, låter som om det blir något sådant. Ni verkar ju ha ganska roliga aktiviteter av vad jag har förstått. . Var väl inte brostugan som var det viktigaste utan att träffa likasinnade uppe i storstan. Trodde att ni träffades där bara. 17:30 vid Buell Center, ses där.campar skrev:Hmm, tycker väl inte att ni ska åka till Brostugan kanske...typ alla sporthojare här uppe har slutat åka dit pga. att snuten alltid står o har roligt där, kollar däckmönster, blinkers, avgassystem m.m m.m.
Min tips är att antingen åka till McD på Svea vägen vid runt 18-tiden, brukar vara en del folk då som sticker ut o åker lite.
Annars tar ni o håller koll på www.potatoesmc.com ikväll/imorn för att haka på oss på en rolig tur som senare brukar utmynna i lite trevliga aktiviteter! =)
Den normala träffplatsen o tiden är Buell Center i Bromma (påvägen mot brostugan) kl17.30 typ.
Bara mitt tips!
//Niklas
Får ja bara ihop gaffeln på hojen ikväll så följer ja me imorrn..ringensmiskarn skrev:Tackar, låter som om det blir något sådant. Ni verkar ju ha ganska roliga aktiviteter av vad jag har förstått. . Var väl inte brostugan som var det viktigaste utan att träffa likasinnade uppe i storstan. Trodde att ni träffades där bara. 17:30 vid Buell Center, ses där.
Jobba på då så att vi får se lite feta slangningar i morgonBergare skrev:Får ja bara ihop gaffeln på hojen ikväll så följer ja me imorrn..
Äh.. ja kan juh inte slanga tyvärr..ringensmiskarn skrev:Jobba på då så att vi får se lite feta slangningar i morgon
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari