motard skrev:Vi brukar träffas där nästan varje helg. Vi har R1,gixxer,zx9.
Det är bara komma snacka med nån av oss, det är alltid roligt när det är många som åker!!
motard skrev:Vi är ett gäng i Norrköping som brukar åka tillsammans, ca 8st. Vi brukar träffas vid MacOrvars på Stockholmsvägen.
Medin skrev:henkablyfot har du lust att dela med dig lite plats i det nya garaget så är det bara att höra av sig . Jag behöver hyra typ en månad bara eftersom jag inte fått något jobb här i sommar så får jag åka tillbaka till Skara och jobba.
Peter
tele: 070-5516569
henkablyfot skrev:Vi får se om det blir en "mc-avdelning" i garaget.. O i sådana fall kan man nog fixa nåt.
NyBumsad skrev:Är man välkommen att joina fast man kör annat än plastraket? Är ju en sådan där judas som kör tyskt numera... Skulle tycka det vore skittrevligt att hitta ett gäng att ta lite turer med då mina gamla mc-polare numera drabbats av sådan där olycklig förståndighet och sålt av sina hojar.. Förstår mig inte på dem alls!!
Mvh Anders
Vuken skrev:Alla är välkomna att haka på.
Köra hoj och snacka skit är livet
/ mvh mike
NyBumsad skrev:Amen till det!!
Kul då är det bara att vänta på att helgvädret blir tillräckligt bra för att dra igång regelbundna sammandrabbningar då..
Nova skrev:Har förresten fått tag i låst varmgarage innanför promenaderna för 300 spänn
Medin skrev:Är det 300:-/mån då eller?
Det skall ju bli snö i helgen så det lär ju inte bli nått åka
Medin skrev:Ja man blir ju sne på att man inte har hojen här. Skulle hämta den i helgen var det tänkt, men det verkar ju inte vara någon mening med tanke på vädret. Får sitta framför dator ett par veckor till verkar det som.
Danne me Z1 skrev:Hoppas bara att den där j-vla kylan lägger av snart...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|