vtwin skrev:Hoj på dumburken + grogg =
Låter inte dumt.. sitter å suger i mig grogg å ser hojfilmer nu, inte alls dumt..
vtwin skrev:Hoj på dumburken + grogg =
Bergare skrev:Låter inte dumt.. sitter å suger i mig grogg å ser hojfilmer nu, inte alls dumt..
vtwin skrev:Life is sweet some times!
För den delen för alla er som håller till på den här tråden: Jag behöver ett bättre (beggat) framdäck om någon månad. Dock ingen hockeypuck.
Hör av er om ni sitter och klämmer på något!
Bergare skrev:Har massa klistriga framdäck(dunlop) som gått 20min på bana.. Av ngn konstig anledning så ryker de bara till om mina bakdäck medans framdäcken ser ut som nya..
Kokke skrev:1. Medin
2. ecce/björn
3. vtwin/Niklas
4. Tokas/Torsten
5. Kokke
6. Il Mostro/Johan, tar med Christian Pfeiffers nya rulle
Haloj.Bergare skrev:Har massa klistriga framdäck(dunlop) som gått 20min på bana.. Av ngn konstig anledning så ryker de bara till om mina bakdäck medans framdäcken ser ut som nya..
ecce skrev:Ähhh vad är det gämfört med tokiga hojåkare! Utan fruntimmer som inte förstår...eller kommer det med sådana
Nej hur kan du tro det? Du måsste väl platsa in i kategorin "tokiga hojåkare"!Syss skrev:Antar att man inte är inbjuden, då...
Syss skrev:Antar att man inte är inbjuden, då...
ecce skrev:Jag har bara ett krav: Vara ägare av mc sen om den är stor, liten rund eller ful skiter jag i. Tanken är ju att vi ska tjöta hoj utan att få dvs blickar, pikar från resterande mäniskor som inte förstår skilnaden på en Honda GW och en R1. Typ nått sånt i alla fall...
wasa skrev:Haloj.
Vad är det för dimission?
120/70-17 eller....
vtwin, vi kan gå dit ihop. Jag vet vart det ärvtwin skrev:Åt vilket håll i stan ska man dra sig för att få ta del av spritdrickandet och hojsnackandet?? (26/2)
Omformulering av fråga: Vart i stan kommer festen hållas?
Medin skrev:vtwin, vi kan gå dit ihop. Jag vet vart det är
ecce skrev:Innan jag släpper in dig får du lova på hedersord att du alldrig kommer lägga i 6:an på din hoj
ecce skrev:Jag har bara ett krav: Vara ägare av mc sen om den är stor, liten rund eller ful skiter jag i. Tanken är ju att vi ska tjöta hoj utan att få dvs blickar, pikar från resterande mäniskor som inte förstår skilnaden på en Honda GW och en R1. Typ nått sånt i alla fall...
Tokas skrev:Nej hur kan du tro det? Du måsste väl platsa in i kategorin "tokiga hojåkare"!
eller som du själv skriver: "Du får komma om du känner dig välkommen."
MostWanted skrev:Okii imorgon är det söndag. Någon som är morgonpigg? Tänkte iaf ta en tur mot Getå å den vanliga rundan, nån som hänger på?
McOrvars kl 10:00 imorrn.
om det endå kunde vara sommar!
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy