Robban Nr1
Team Sajk
Clifton skrev:På tors är jag ledig är bara vädret bra så visst.
Måste juh ta slut på det sista av däcket också. Fan så halt det är
Hehe... såg att de va halt när du stack. eller skulle du inte upp på bakan?
Clifton skrev:På tors är jag ledig är bara vädret bra så visst.
Måste juh ta slut på det sista av däcket också. Fan så halt det är
Inte skulle jag... Hojta(fattar ni hoj..ta ) till om nån vet nån som kränger...Clifton skrev:Vadå då. Va behöver du dom till har inte du fina orginal kåpor. Eller har du gjort nåt klantigt =)
MostWanted skrev:Inte skulle jag... Hojta(fattar ni hoj..ta ) till om nån vet nån som kränger...
Ja då var andra tisdagsträningen avslutad. Tyvärr så gick det illa denhär gången ochså. Vurpade rejält på sista passet och fick åka "tut-tut-bil" till sjukan. Vi får se om det går bättre på tisdagMedin skrev:Kom och kolla på träningen på tisdag (så kan ni ta lite kort som jag kan ha på hemsidan )
Clifton skrev:Fan medin du kanske får byta hoj til nästa säsong med då. Finns jätte fina 4 hjulinar att åka på nu för tiden. Eller en Trike kanske vore nåt
Nej du Medin, här åker vi på två hjulMedin skrev:Ja det känns som det lutar åt något sånt nu när det står 2-2 i täning-vurpor
Medin skrev:Ja det känns som det lutar åt något sånt nu när det står 2-2 i täning-vurpor
Clifton skrev:Va fan ingen som ska åka imorgon =(.
Syss skrev:Det där gjorde du BARA för att slippa hälsa på mig den här veckan också.
Men snälla ni, sluta skrämma oss sådär... När Alex o jag började räkna in vilka som kommit förbi så var det ju inte så svårt att fatta att det första var ecce och sedan du, Medin, som trillat. Och sedan ambulans på det.... Otäckt!
MostWanted skrev:måste man vara med i en förening för att åka 1:a maj tåget. skriv allt ni vet om tider åså...
Ska du köra? Jag tror ja vill posa lite vart sammlas man osv? Jag har ingen koll på det här, knappt sett majtåget tidigare...FZ1 skrev:Då får ni till mig när jag kommer tillsammans med några HD
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|