Aj! På väg till Sviestad eller? Wighsnews.se nämner en olycka vid Linghem klockan 15:45. 2006 blev visst inget bra år. Krya på dig!FZ1 skrev:2336296Gick i diket igår...
Aj! På väg till Sviestad eller? Wighsnews.se nämner en olycka vid Linghem klockan 15:45. 2006 blev visst inget bra år. Krya på dig!FZ1 skrev:2336296Gick i diket igår...
Allt för sant...Zormin skrev:På väg till Sviestad eller? Wighsnews.se nämner en olycka vid Linghem klockan 15:45. 2006 blev visst inget bra år.
Men vaffaan...FZ1 skrev:2336296Gick i diket igår mellan Linghem och Vårdsberg, framhjulet försvann för mig mitt på en raksträcka vid bromsning, vet inte om det var asfaltblödning eller olja eller...
Sitter här med trasig axel-häl-revben så det verkar vara färdigkört i år för min del.
Take care out there!
ringensmiskarn skrev:2351827hmmm!
Tänkte ta en långtur imorrn, någon som är sugen på att hänga med?
Samling vid Shell butängen klockan 10.
Ska försöke få mitt sällskap och ta en sväng uppåt sthlm och ta en tur på slingerbulten och bogesundsvägen. Kan nog bli en burgare på sveavägen oxå.
Roger
begge skrev:2356718Min hoj blev stulen natten mellan lördag och söndag, http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=130555&highlight=link%F6ping , och därmed är säsongen säkerligen avslutad.
Håll ögonen öppna!
//Emil
Clifton skrev:2363613Fan går o funderar på att sälja hojjen. Men kan inte bestämma mig.
Känns inte som det är några som åker längre. Förra sommaren va vi flera st som samlades o åkte minst 1 gång i veckan. Nu har det väl blivit 10 turer totalt på hela året.
ohh sån besluts ångest man har
Frredde skrev:2390051Varför inte prova nåt nytt?
Vi (ni vet nog vilka vi är) åker minst en, och ofta flera ggr i veckan. Här i stan e vi väl drygt 8 st, å bortåt LKPG minst lika många...
Vi har JÄVLIGT roligt ...
Freon_leon skrev:2390087funderat lite på pröva något nytt och köpa motard jag också men man har ju så svårt att hitta något bra/bestäma sig för vad man ska ha....
Frredde skrev:2390099Du har ingen polare som kör då? Häng på oss nån dag med din cykel då? Dom flesta lånar säkert ut sin hoj för en liten provtur Annars e det ju bara att ge sig ut å provköra på firmorna
Själv skulle jag nog rekommendera en KTM 625 eller 660. Kommer kanske själv skaffa en sån nästa säsong. Då e inte risken så stor att man "växer ur" hojen för snabbt iaf Dessutom är det att bra å vanligt märke. Billiga delar, å många som kan hjälpa till vid ev problem.
Men i slutändan handlar det ju om vad man e ute efter. Min hoj e kanonbra. Men helt enkelt för tam när man börjar bli kaxig
Freon_leon skrev:2390401
har funderat på en DRZ, 625 eller 660 fast DRZ´n börjar kännas som den är för liten, många säger att man växer ur den ganska snabbt...
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |