Norrköping!

enhjuling

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
R1200GS
Tyvärr är han riktigt trasig, har opererats akut i Norrköping, är flyttad till US för fler ingrepp...men läkarna säger att skadorna är reparerbara.

Undrar vilken olycka i ordningen som en halvsenil 80-åring orsakar en massa lidande?

Men hastighetstalibanerna framhärdar att det är av större vikt för trafiksäkerheten att jaga någon som kör i 120 på motorväg och installera en massa fartkameror än att införa obligatorisk årlig läkarkontroll över en viss ålder och lägga vikt vid körbeteendet.

Bahh, man blir bara så...

Vad hände? Var?

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Tack för kaffet Micke. Kostade iochförsig 500 spänn men det var ändå billigt.:(

Serverar Micke "Kopi Luwak"? Coolt! Jag trodde man var tvungen att åka till London. :) Smakar inte(?) kattskit kan jag tänka mig...

"I London kan du få dig en kopp av världens dyraste kaffe, Kopi Luwak, bara 600 svenska kronor för en liten kopp - men kaffet kommer från en katts rumpa. Processen som asiaterna har uppfunnit är ganska enkel: man låter en afrikansk sibetkatt äta kaffebönorna och låter bönorna passera tarmkanalen, därefter rengörs bönorna, rostas och skickas iväg till dumma engelsmän."

latif

Hemmafru
Gick med
12 Jul 2004
i ett hus med fru och 2 stora o 2 små ligister
Hoj
Det ända Retta Nybliven ägare av 2008 modell
Sommarvärme

Ska tydligen bli riktigt nice väder till helgen:banana

Några från Norr/Link som kommer till Mcorvars på lörd/sön kl 12 ??

Skulle var fränt om det blev en riktig stor uppslutning, hur som helst
så e Jag o Rooster på:tummenupp

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag har bokat lördag på orvars (utan straffvikt den här gången).. söndag blir det nog övningsköra med fröken fräken!

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
JAG JOBBAR !! jefla skit
Jobbe??? När det är sol och värme och Keino finns :D

Fast det är ju klart, jag vet inte om vi vill umgås med en så'n där fotbollshulligan som står och skriker och hoppar inzoomad i tv-rutan, det kan ge oss dåligt rykte hos farbror blå :gnissla

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jobbe??? När det är sol och värme och Keino finns :D

Fast det är ju klart, jag vet inte om vi vill umgås med en så'n där fotbollshulligan som står och skriker och hoppar inzoomad i tv-rutan, det kan ge oss dåligt rykte hos farbror blå :gnissla

VA?? HAHAHAHAHA :hihi :rofl :rofl :rofl :D

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing
Ravi

Var uppe hos Ravi på sjukan idag.
Fullproppad med smärtstillande men vid ganska gott mod.(Ravi alltså)
Vet inte alla detaljer om skadorna men en hög med benbrott i axel revben, punkterad lunga, nyopererad rygg och arm och allmänt blåslagen:sjuk .
Av vad jag förstod när jag pratade med honom så såg det ändå ganska ljust ut vad det gäller rehabliteringen om inget konstigt händer under resans gång.
Håller tummarna hårt som fan att han ska bli helt återställd.

Tänkte kolla om det fanns nåt intresse och lägga ihop till nåt som han kan ha nytta av under sjukhusvistelsen.
Nån som har förslag på nåt????????
Vad sägs om en tjuga eller nåt per man/kvinna?
Förslag på vad man kan köpa och pengar kan ni väl fundera på till Lördag när vi träffas.

Roger

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Vet inte alla detaljer om skadorna men en hög med benbrott i axel revben, punkterad lunga, nyopererad rygg och arm och allmänt blåslagen:sjuk .
Av vad jag förstod när jag pratade med honom så såg det ändå ganska ljust ut vad det gäller rehabliteringen om inget konstigt händer under resans gång.

Tänkte kolla om det fanns nåt intresse och lägga ihop till nåt som han kan ha nytta av under sjukhusvistelsen.
Förslag på vad man kan köpa och pengar kan ni väl fundera på till Lördag när vi träffas.

Roger

Jag kommer inte i helgen (huset fullt med barn), men räkna in mig.
Du kan skeppa över ett kontonummer så sätter jag in det som ni kommer överens om.

Jag misstänker att han inte kan dra nytta av glädjen som en tysk hamnflicka kan skapa i sin omgivning, inte just nu iallafall. ;)

latif

Hemmafru
Gick med
12 Jul 2004
i ett hus med fru och 2 stora o 2 små ligister
Hoj
Det ända Retta Nybliven ägare av 2008 modell

Roger

Jag tror inte jag lärt känna han , men självklart e jag me, om det e ok d.v.s !

Linda_R6

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2008
Hoj
Beslutsamhetsångest......
Vi har barnen och kommer inte åka med i helgen men självklart är vi med och skramlar till Fredrik.

//Linda och Johan

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter

Roger

Bra att han är vid gott mod! Det är det viktigste om man skall bli frisk snabbt. Jag är gärna med på en present. Kan du lägga ut åt mig så får du pengar när vi ses? Annars kan du pm:a kontonummer så sätter jag in!

// Johan

Ingolf

3% invalid
Gick med
25 Oct 2007
Hoj
GSX250 -80 Bobber, XS400 -82 Bobber.
som sagt, jobbar i helgen men PM:a ett kontonummer så sätter jag in en liten peng

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Kan erkänna att jag inte har en aning om vem det är. Men för en sån sak lägger jag givetvis den slant som blir avtalad!

jappjener

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2008
Hoj
-08a Super Duke
Jag är gärna på att betala för något. Förstod att nått var galet när jag inte såg hojen i garaget.

Åkte lite mysrunda med en tjej idag kolmården och bortåt. Rätt vad det är möter man 3 hojar i gött tempo. OM ja inte såg fel tror ja de var ringensmiskarn och Ingolf. Missa vem som var först. Kan detta stämma? Är inte helt lätt att försöka identifiera 3 sträck :D

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln