McMax
Ny medlem
Hej! Nu är det så att jag är påväg att ta lättmc kort och kommer förmodligen ha tagit det innan sommaren, då tänkte jag ta en hojresa norrut som startas från norduppland. Jag har hittills ingen färdrutt eller planerad destination men har bestämt mig för att norra sverige passar mig bäst då jag tänkt fiska mycket under resans gång. Jag har tänkt mig att tälta dom flesta nätterna med någon enstaka natt på vandrarhem då jag kommer hålla mig på en rätt låg budget. Min motorcykel är en varadero 125 så grus och småstigar är inga problem att köra på.
Anledningen till att jag gör en tråd här är att jag behöver tips om en bra färdrutt med fint landskap och bra fiske, andra tips om att åka långt på mc och vad man ska packa tas gärna imot så all info ni kan ge är bra info. Mvh max
Anledningen till att jag gör en tråd här är att jag behöver tips om en bra färdrutt med fint landskap och bra fiske, andra tips om att åka långt på mc och vad man ska packa tas gärna imot så all info ni kan ge är bra info. Mvh max