Norrort (Täby), samåkning

Xtream

Ny medlem
Gick med
31 Aug 2010
Hoj
Kawasaki Z1000 -10
Bor i Täby strax intill Norrortsleden och brukar åka lite i krokarn, kör inte direkt en sporthoj men det kanske funkar ändå :confused: :)

mcflickan

Jordling
Gick med
13 Jun 2013
Hoj
F650GS
Har ni några rekommendationer på vart jag kan åka för att kolla på stjärnorna denna klara natt?

Lullen

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2012
Hoj
Cbr600rr -05
Jag är tillbaka i Sverige nu men vädret är ju lite som det är. Har semester hela nästa vecka så blire finväder är jag på!

Lukasz

...
Gick med
21 Nov 2003
Hoj
929 hOnDa GaY cLuB edition
Jajamensan :hihi Såg på en av dina youtubefilmer att du kör på norrortsleden, bor nästan precis vid påfarten/avfarten vid Täby kyrkby :tummenupp När ska du ut och åka nästa gång då?
Hej, sorry, did not see your post untill now. Norrotsleden is my daily playground to practice my crappy powerwheelies, in fact I was ridding in both directions for over and hour today:DI work nights, I am free sundays and mondays, sometimes tuesdays aswell. If the weather is good I might be up for some ridding tomorrow during day time but maybe also in the evening. Gruppkörning next sunday would be fun aswell, if people are intressted we could take a spin north towards nörrtälje, many nice roads on the way :)

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha