Norsk tjej här!

botil77

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husqvarna
Välkommen du.
Ganska fint runt Narvik, varit där endel på LKAB och jobbat med SILA projektet. Du har säkert jobbat där du också, verkar som hela byn va engagerad. Blev många luncher på Arilds, och några øl på restaurangen mittemot.
Ha de.

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Tackar! Jo har åkt lite bräda men det är eg skidor som gäller, men jag blir tvungen på haschplankan och trivs rätt bra där faktiskt :yoparty Men inget bra före i Narvikfjellet nu, så det blir buskörning på två hjul istället :tummenupp

Iff aj underständ everiting korrektly u are fråm Norway. Aj dånt spik anny Norsk, xsept for "Guleböj", butt aj spik englisch pretti good. U siim to be a veri najs görl and aj wud lajk to askk u aut får a däjt. Tjud aj pikk u up att äjt a klock on frajdai?

Lillgixx

RIDE4FUN
Gick med
8 May 2011
Hoj
Suzuki GSX-R600 K8
Välkommen du.
Ganska fint runt Narvik, varit där endel på LKAB och jobbat med SILA projektet. Du har säkert jobbat där du också, verkar som hela byn va engagerad. Blev många luncher på Arilds, och några øl på restaurangen mittemot.
Ha de.

Ja det är ganska fint här :) Coolt med SILA, jag har inte jobbat där jag gick skola då. Hehe ja Arilds är poppis! Malmen bar tänker du på?

Hihi! "som flugor kring koskit" ;)

Hur som helst, VÄLKOMMEN! :)

Haha fyffan tack

Iff aj underständ everiting korrektly u are fråm Norway. Aj dånt spik anny Norsk, xsept for "Guleböj", butt aj spik englisch pretti good. U siim to be a veri najs görl and aj wud lajk to askk u aut får a däjt. Tjud aj pikk u up att äjt a klock on frajdai?

Åoh maj gåd, aj tink ju möst bi the wånn ajj hävv ålwejjs bin lukking för! Jess ju hävv önderständ everiting kårrektly. Ajj wud verry möch lajjk tu gåo ån a däjjt wit ju. Äjt a klåck itt iss.

"_Tjud_ aj pikk u up" - legendarisk.

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Min farfar var från Narvik, harsta.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping