fan vilken äklig bild du har...MatteKholm skrev:Berätta lite mer kanske?
Liz Gxs-R skrev:41 dagar kvar innan denna sommaren är över för mig...
och det är den norska polisen som förstör den för mig...
2fast4hjo skrev:gråter som sagt blod.......får åka bakpå ngn i gänget, inga problem, ska du sälja då eller hur blir det
Liz Gxs-R skrev:jag vet inte hur jag ska göra...
2fast4hjo skrev:Tycker du ska behålla den trots allt...Vet du hur det blir med straffet, ska det bara gälla i norge och ej i sverige
Har för mig att länsstyrelsen inte brukar lita på utländska mätningar och så vidare, så du har nog en chans, men det kanske bara gäller land som ligger längre bort än norge..Liz Gxs-R skrev:kortet dras nog i sverige och norge men jag tror inte att jag får böter i sverige...
Liz Gxs-R skrev:kortet dras nog i sverige och norge men jag tror inte att jag får böter i sverige...
stoffer skrev:Har för mig att länsstyrelsen inte brukar lita på utländska mätningar och så vidare, så du har nog en chans, men det kanske bara gäller land som ligger längre bort än norge..
stoffer skrev:Har för mig att länsstyrelsen inte brukar lita på utländska mätningar och så vidare, så du har nog en chans, men det kanske bara gäller land som ligger längre bort än norge..
jag tror att jag kommer att få mer...2fast4hjo skrev:Norge= land.. du kommer ihåg arbetskamraten som fick 5700 i böter för att han inte stannade vid en
skylt
ja tack det kan behövas...2fast4hjo skrev:Då får vi spränga bort norge så det hamnar längre bort
Lisa: Ta med breven nästa gång så hjälper jörgen dig med översättningen..
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|