Gustav1 skrev:Jo...fast det bästa är att skära ett djupt sår i benet till exempel.
Du kommer garanterat inte att tänka på att du har näsblod.
Bikerbitch skrev:Jag har provat med tampong. Miket roligt.
Näsborren blev en aning större efteråt men gick rätt snabbt tillbaka till neutral läge.
Smidigt när man har tamponger hemma om man vill samla upp blodet på smidigt sätt då tamponger utvidgar sig som en blomma o man känner sig fräsch o väldigt sexig. Det mest underliga var ju att man kände sig så fri så jag blev tvungen att springa runt i underkläder o bara sucka glatt o betacka mig att OB fleurs nya tampong med vridna kanaler har uppfunnits...
tingeling_66680 skrev:Haha *S* Klockren
Vi tjejer har nog enklare att förstå detta skämt..tror väl inte killarna kollar på tampong reklamer *S*
Berndtsson skrev:Stoppa upp lite glödgat stål typ en kniv eller så, det stänger alla blodkärl. Eller så gör du som Rambo och bränner igen alla blodkärl med lite svartkrut.
Bikerbitch skrev:Jadu Gustav, har man skära-sig-i-benet-fetisch så har man.
Det vore en mycket underlig sammaträffande om man fick snokblod samtidigt som man skär ett djupt sår i benet.
Något självupplevt?
Bikerbitch skrev:Näsan=snoken
Blod=Blod
Snokblod
loser skrev:Till BB och de andra damerna:
Alla killar vet att mens har en blå färg, för det har vi sett på reklamen, så kom inte och säg att "Ni vet inte ........."
Bikerbitch skrev:Hahaha. Du underbara kille
Gustav1- ja, men du tänker bara på snusk.
Gustav1 skrev:Vad är detta för hemskt påhopp, en snok är en orm som ringlar på marken. Jättehemsk är den. Snusk?
Mens...ja det hörs ju tydligt vem som lider mest av det......(eehh, långskott)
Bikerbitch skrev:Yeah right baby. Vem som lider mest utav mens..jag förstod inte det roliga
chrilleus skrev:Vore det inte enklast att bara skita i att blöda helt enkelt
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |