Thundercat
Ringmärkt
Penguin skrev:Ditt arsleavtryck fastnade på bild iaf!
Då var hojen skitig! Men så blir det om man använder den även om det inte är solsken ute...
Penguin skrev:Ditt arsleavtryck fastnade på bild iaf!
Tinatjejen skrev:4. Haha, det där är ju samma dag som jag såg spyhrna (eller vem de nu va) på ett glidarlok på Sulas provkörningar. (även samma dag som jag träfade Pingu, om jag har rätt...)
Tinatjejen skrev:4. Haha, det där är ju samma dag som jag såg spyhrna (eller vem de nu va) på ett glidarlok på Sulas provkörningar. (även samma dag som jag träfade Pingu, om jag har rätt...)
xx skrev:Blev hjulen så....
Det minns jag inte.
Kanske man skulle pröva om de blir så om man åker ännu fortare.....
Finns det någon villig pilot på en väldigt snabb hoj tro
Kanske inte finns någon här som törs köra +300
Ser fram mot sommarn -04
Sphyrna skrev:Stämmer. Att köra glidarlok var ju en riktig utmaning. Det gick varken att gasa eller framförallt bromsa med skiten.
Sphyrna skrev:Stämmer. Att köra glidarlok var ju en riktig utmaning. Det gick varken att gasa eller framförallt bromsa med skiten.
Hehe.. det där hade jag glömt. De satt ju helt fel och när jag väl hittade dem trodde jag jag skulle välta baklänges och trilla av åbäket.Kryptonit skrev:1. Hmmm... var är fotpinnarna?
URRninja skrev:Hehe, riktig utmaning. Särskilt om man vill hänga på sporthojar *Skraaaaap*
Penguin skrev:Det är helt rätt och riktigt.
Penguin skrev:2. Hovis ( XX ) förbereder sig på att åka inlines.
3. Hej vad det gick undan!
URRninja skrev:Hehe, riktig utmaning. Särskilt om man vill hänga på sporthojar *Skraaaaap*
Kamikaze kid skrev:Villig och snabb.....
Bygger ett handag på cutsen så drar vi!
Vad ligger världs rekordet på???
Tinatjejen skrev:Ännu större utmaning är att ta sig in obemärkt på en sporthojs fest med ett sådant fordon
xx skrev:Skall ju bli någon form av invigning på Lunda i vår. Kanske det vore ett lämpligt tillfälle att testa hjulen på inlinesen på
Tydligen ligger rekordet bakom hoj på 293km/h
Men din hoj ser ju inte så snabb ut just nu
Hoppas den har lite mer kåpor och ett mjukt vaderat handtag att hålla sig i så jag slipper valkar i händerna. Man måste ju tänka på sådanna risker när man utför något sånt här. Riskannalys kanske det kallas för
Skall nog kolla med Ebbe om var och hur han fick tag på sinna specialhjul och lager som bara står tydligen. Villa ha dom på mina grickor juuuuu......
URRninja skrev:I princip omöjligt... *tjoff tjoff tjoff*
Kongo skrev:3. Översiktsbild fr. GR 2
Elis skrev:Kolla Nalken,visst är det härligt med sommar.
QUOTE]
Fina bilder.. ahh denna härliga sommar
Penguin skrev:Bättre nu?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |