Lill-Duccen skrev:3. Flakmoped -blå
Flaka på vintern
Synd bara att alla flagor ska va så in i helsinkis dyra...
Lill-Duccen skrev:Den gröna flakan sålde jag för 19 900:-, den blåa fick jag 17 500:- för
Nisse Järnet skrev:Är cykeln "chysst" så kan man ju cykla tills man dör typ Har aldrig försökt göra nåt långrekord, men det kan nog bli en bit! Hoppas jag iaf...
Conrad skrev:En gång skulle jag rulla på bakhjulet med spd-pedaler. När jag började bromsa så släpper vajern från fästet på bromsen och jag slår i backen, med fötterna på pedalerna... Kan känna att det gör ont i svanskotan än idag, (1,5år efter vurpan) när man sitter lite lustigt...
hbg_speedster skrev:här har vi han
hbg_speedster skrev:den nyare DT50R:en ....
måste bara lä'gga in en bild på min skönhet .....
dock helt original...
för dom some intresserade hade jag metrakit avgas, böj + blås och en dellorto 21 mm förg. gick fint. men dyrt med bensin och oljan .... körde den med kundo ett tag ... dock utan drevning .. gjorde 70 o varvade 12 tusen .... men sen av någon konstig anledning började lagerna skika emellan åt.
Har slutat tricksa med spd, det känns inte riktigt värt det längre...Conrad skrev:Jag funderade på vad värlsdrekordet kunde vara...
Det var ca 10 timmar (nått sånt) så det kändes ganska meningslöst att försöka....
Tänkte att jag skulle testa hur långt man klarade men det var jämt nån ful liten miss som gjorde att det sket sig, typ brunnslock, bilar i vägen, etc etc
En gång skulle jag rulla på bakhjulet med spd-pedaler. När jag började bromsa så släpper vajern från fästet på bromsen och jag slår i backen, med fötterna på pedalerna... Kan känna att det gör ont i svanskotan än idag, (1,5år efter vurpan) när man sitter lite lustigt...
Conrad skrev:Menar du att derbi sendan varvade 12 000??
Min mätare måste varit hel-skev isåfall. Min varvade bara 5 000 med ett kundo effektsystem...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|