NRS 2006 dvd trailer

Annelie75

Need for speed
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
YZF-R1 -01
NU har jag sett trailern....

Det tog sin lilla tid innan jag fick se denna. När jag hade väntat i ungefär 1½ timme av nerladdningen hemma (på min inte så breda lina) så krashade min explorer och då var jag väldigt nära att kasta datorhel*etet i golvet!!!! Men jag laddade hem trailern på jobbet idag (tog ett par minuter) och kollade och jäklars va klockrent, Johan! Jag kommer kolla på den där måååååååånga gånger tills hela filmen kommer ut. Name your price - I will buy it - what ever the costs!:yoparty

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
DVD:n blir runt 80 minuter lång med sommarminnen från banan, indelad i 24 kapitel. Den kommer att se ut som trailern med depåsnack varvat med körning men utan bakgrundsmusik som stör. Enda problemet är att den är så lång att jag inte riktigt orkar titta igenom hela för att se om allt funkar som det ska.:gnissla

Bifogat

• nrs2006.jpg
    nrs2006.jpg
    64.8 KB · Visningar: 100

Mackägarn

Levande Livsnjutare
Gick med
29 Dec 2004
Hoj
Kawa zx10RR, kinapuff, Apollo -57 med zündapp org.motor
Abloy skrev:
2525106 DVD:n blir runt 80 minuter lång med sommarminnen från banan, indelad i 24 kapitel. Den kommer att se ut som trailern med depåsnack varvat med körning men utan bakgrundsmusik som stör. Enda problemet är att den är så lång att jag inte riktigt orkar titta igenom hela för att se om allt funkar som det ska.:gnissla
Jaja den får vara 15 min. det spelar ingen roll... tala bara om om du vill ha adressen, för att skicka kopia & inbetalningskort, som PM eller vad? Detta kan sponsra nästa års bränsle konto det vet du va?? Krävs det så kommer jag upp å hämtar ett ex (men då blir jag kvar för att även svinga en BÄGARE).

Vill även passa på att tacka allihopa för en helt fantastisk sommar med mkt god gemenskap. Har ni vägarna förbi Hudik & macken/grillen hör av Er så kan vi språkas en stund!! TomasS & Guzz(med släpvagnen) har redan varit förbi.

Vi ses //Jeppe

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Eftersom vi är spridda över större delen av Norrland kanske det blir svårt att samla alla intresserade till ett releaseparty:va

Jag kan bränna några exemplar av filmen och skicka, sen är det bara för er att kopiera och skicka filmen vidare till de som vill ha ett ex.

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Ey, phett len. Schysst jobb Abloy.

Releaseparty? Finns det öl och kvinnor? :yoparty

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Peccus skrev:
2528084 Ey, phett len. Schysst jobb Abloy.

Releaseparty? Finns det öl och kvinnor? :yoparty

Öl blir inget problem men kvinnor blir nog svårare att fixa:va

De enda som skulle dyka upp är de som har fastnat på film i sommar, de kan liksom inte komma undan, de kommer alltså att sitta inne i tv:n. Men det skulle säkert bli gott om "kärringar" på festen med tanke på hur många av oss kör :hihi

minimotos

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
r6
har nu sett filmen,helt underbar för utom att mitt fula tryne syntes alldeles för ofta.får väl bjuda på käk nån gång.NRS. bangeneral the king hade de klart ballaste innläggen även kallad farsan Baloo, jag ska lära dej allt jag kan.tomas.s, är det någon som är sugen på en plangton R6a, slå mig en singnal..

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
minimotos skrev:
2534734 har nu sett filmen,helt underbar för utom att mitt fula tryne syntes alldeles för ofta

Det är du och Thomas S som är de stora stjärnorna i filmen och en av höjdpunkterna är när ni diskuterar fjärdringsinställningar och du sparkar till din cykel. Har skrattat gott åt det klippet många gånger:tummenupp

Fungerade filmen som den skulle? I så fall är det bara att kopiera den till Lars m.fl i Hudik

Ove.F

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2004
Hoj
cbr 600-92 R6-05
Vilken kanonrulle !! Jeppe , Jocke , Thomas och Henke är ju rena moviestars !! Man längtar ännu mer till nästa säsong efter att sett filmen ! Du har lyckats fånga den härliga depå stämmningen perfekt:tummenupp Tack Johan , nån typ av ersättning till dig ska vi nog hitta på :tummenupp

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Ove.F skrev:
2536126 Vilken kanonrulle !! Jeppe , Jocke , Thomas och Henke är ju rena moviestars !! Man längtar ännu mer till nästa säsong efter att sett filmen ! Du har lyckats fånga den härliga depå stämmningen perfekt:tummenupp Tack Johan , nån typ av ersättning till dig ska vi nog hitta på :tummenupp

Funkade ditt ex. som det skulle är det bara att kopiera och skicka vidare till Ponny , Lars m.fl

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Det är så här Mannen! Har du gjort klar filmen emanjuruggitsugenåseden. Hojta till så kommer jag förbi på ditt arb. eller så. Vi hörs :tummenupp

Abloy skrev:
2536133 Funkade ditt ex. som det skulle är det bara att kopiera och skicka vidare till Ponny , Lars m.fl

Mackägarn

Levande Livsnjutare
Gick med
29 Dec 2004
Hoj
Kawa zx10RR, kinapuff, Apollo -57 med zündapp org.motor
"Gås-vinnare" 2006

Abloy skrev:
2536133 Funkade ditt ex. som det skulle är det bara att kopiera och skicka vidare till Ponny , Lars m.fl
:Bugar :Bugar JOHAN/ABLOY:Bugar :Bugar

Istället för en odrickbar "Oscar-statyett", tar Glada Hudik-gänget med sig en fullt drickbar Skotsk "berömd Gås" upp till bankörningen nu på söndag. Kan du inte närvara lovar vi att ombesörja så att du får den ändå.
Mången tack för en bra, sk-trolig DVD med en fantastisk sammanfattning av den gångna sommarens absoluta höjdpunkter.

Ses vi inte på söndag så ses vi till våren igen

Jeppe & JockeF

ps.Nya huvudsponsorn skickar även med en praktisk överkroppsbeklädnad

GUZZ

Medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1/2 Gixxer 750RR++Streetfighter .United 16/43 HP Lawn fighter
Dvd +++++

Man tackar & bockar Johan för en kanon film, TomasS & Jocke är ju riktiga komedi kungar. Längtar redan till nästa år. (synd att mc va lite smutsig :D )

Ser fram mot en åktur med Hudik maffian till banan i morgon :tummenupp .

Får sponsa med soppa check till nästa år för filmen :tummenupp :tummenupp .

Mvh Tomas & Kicki

El Maco

Ny medlem
Gick med
3 May 2006
Hoj
Söker något annorlunda, gärna ett lämpligt cafe racer objekt - med karaktär...
Jag har precis sett klart filmen - Det skulle jag aldrig gjort...

Jösses vad sugen jag blev på att köra igen...

Fick mig en liten tankeställare oxå då jag inser att i princip enda gången jag ser mig själv på min cykel så är det då jag lägger mig och vilar i E4:an...

Hojen gick en hel del varv, dock inte så många med mig som chaufför...
Nu, då jag är mer sugen än någonsin fattar jag inte varför jag inte kört mer...

Nåja, sommaren 2007 skall jag köra betydligt mer än i år, kan ju inte sitta i kommentatorbådet hela sommaren igen...

Är det någon som är sugen på ett eget exemplar av filmen?

Anmäl det isåfall bara i tråden nedan så fixar jag biffen...

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=138985

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Ha, ha, ha, nu har jag också sett hela....fy faan vilken KUNGFILM Abloy. Störtsköna kommentarer. Så mycket har jag inte skrattat sedan de draggade efter ex-frun i fel sjö :lol
Skall jag bränna den vidare åt nån så pm:a :tummenupp

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Vem kunde tro att filmusiken i trailern skulle bli så här populär, trailern måste ha spridit sig som en löpeld genom Sverige:hihi

RIX Topp 6 kl 6
Bubblare
1. Markus Fagervall, Everything Changes
2. Nelly Furtado, All Good Things

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
.......
Istället för en odrickbar "Oscar-statyett", tar Glada Hudik-gänget med sig en fullt drickbar Skotsk "berömd Gås" upp till bankörningen nu på söndag. Kan du inte närvara lovar vi att ombesörja så att du får den ändå. .........

Jeppe & JockeF

ps.Nya huvudsponsorn skickar även med en praktisk överkroppsbeklädnad

Så var den hämtad och uppkorkad, danke schön boys :yoparty

Sen vill jag rikta ett varmt ett tack till Guzz, som under vintern låtit buellen stå ut i snö och kyla för att kunna lagra min flaska i ett lagomt varmt och välstädat utrymme i väntan på att jag skulle få :arsele ur vagnen och hämta den:tummenupp

Bifogat

• DSC03810.JPG
    DSC03810.JPG
    140.5 KB · Visningar: 43
  • 1.JPG
    1.JPG
    33.6 KB · Visningar: 40

GUZZ

Medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1/2 Gixxer 750RR++Streetfighter .United 16/43 HP Lawn fighter
Kompis

Så var den hämtad och uppkorkad, danke schön boys :yoparty

Sen vill jag rikta ett varmt ett tack till Guzz, som under vintern låtit buellen stå ut i snö och kyla för att kunna lagra min flaska i ett lagomt varmt och välstädat utrymme i väntan på att jag skulle få :arsele ur vagnen och hämta den:tummenupp

:tummenupp Vad gör man inte för en riktig kompis:tummenupp
(du ska veta vad det sög i tarmen på slutet)

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping