Hallon på er!
Tänkte att vi skulle ha en NRS-fest lördagen den 10:e februari i Sundsvall!
Där även er bättre hälft är välkommen, dvs. er respektive, tänkte om ni inte visste det!?
Så hojen får ni lämna hemma den här gången!
Tänkte hyra en lokal, som om jag tror kostar ca. 800:- att hyra om jag inte minns helt fel, så jag tänkte att vi kunde dela på den summan, så priset blir ju lägre o lägre ju fler vi blir!
Det kommer att bli karaoke, discodans, styrdans och en massa filmvisning(gissa vad!?)
Så om nån har en projektor, som denna nån törs ta med sig dit så vore det kanonskoj!
Vi håller oss såklart på en lagom berusningsnivå, så det inte blir några skador!
Vi "kör" under regeln, "You break it, you fix it"!
Så om nån bryter mitt nyckelben, så får denne fan skruva ihop det... hahaha..
Tänkte även att om vi lägger ca. 15-20kr utöver hyran, så kan vi kanske få morsan o städa på söndagen, vad tycker ni om det!??
Så jag slipper göra det bakis.. hehe..
Ska höra om hon är hemma, annars får jag väl göra det själv ändå.. hehe..
Sen så tycker jag att vi beställer mat från Biteline eller om det är nån som har nåt annat bra ställe eller önskemål med utkörning!?
Klicka in på deras hemsida som jag har länkat här ovan, så ser ni priser och menyn!
Ge gärna kommentarer och synpunkter, tips på aktiviteter tas även glatt emot!!
Vore kul med nån tävling oxå, så om det är nån som har en rolig tävling på lager, så fram med den bara!
Vi håller oss till enbart de NRS-medlemmar som tävlar för NRS, samt varit uppe o arrangerat alt. kört på licensträningarna + respektive som sagt!
Någonstans måste man ju sätta en gräns menar jag på, eller!?
Sovplatser kan jag tyvärr inte erbjuda, dom är redan bokade!!!
Men finns det nån som kan skänka en sovplats till våra långväga gäster så hojta till!
Men är det nån som inte får plats o sova, så får jag göra en liten research över nåt billiga vandrarhem!
Så fyll på listan med erat namn nu, så får vi se hur många som vill komma!
Lokalen tar väl ca. 50 personer, så det lär väl inte bli så himla trångt, eller!?
Tror vi sätter en gränsen där, på 50 pers och en 18 års gräns, om denne inte kommer i målsmans sällskap!!!
Listan på vilka som preliminärt kommer ser idag ut såhär:
1. Henke "Snabbast i depån" Persson
2. Team recykling racing, Abloy + gridgirl. Lovar att lämna festlokalen i samma skick som min R1:a
3. Kenneth Nilsson
4. Marcus (#47ss 600)
5. Jocke F (Med Gröna faran från Hudik)
6. Hasse Swenson
7. Lars_Jo
8. Ponny
9. Jeppe "han med macken å grillen"
10. Magnus/Einar/Ragnar "Hudiksvall"
Tänkte att vi skulle ha en NRS-fest lördagen den 10:e februari i Sundsvall!
Där även er bättre hälft är välkommen, dvs. er respektive, tänkte om ni inte visste det!?
Så hojen får ni lämna hemma den här gången!
Tänkte hyra en lokal, som om jag tror kostar ca. 800:- att hyra om jag inte minns helt fel, så jag tänkte att vi kunde dela på den summan, så priset blir ju lägre o lägre ju fler vi blir!
Det kommer att bli karaoke, discodans, styrdans och en massa filmvisning(gissa vad!?)
Så om nån har en projektor, som denna nån törs ta med sig dit så vore det kanonskoj!
Vi håller oss såklart på en lagom berusningsnivå, så det inte blir några skador!
Vi "kör" under regeln, "You break it, you fix it"!
Så om nån bryter mitt nyckelben, så får denne fan skruva ihop det... hahaha..
Tänkte även att om vi lägger ca. 15-20kr utöver hyran, så kan vi kanske få morsan o städa på söndagen, vad tycker ni om det!??
Så jag slipper göra det bakis.. hehe..
Ska höra om hon är hemma, annars får jag väl göra det själv ändå.. hehe..
Sen så tycker jag att vi beställer mat från Biteline eller om det är nån som har nåt annat bra ställe eller önskemål med utkörning!?
Klicka in på deras hemsida som jag har länkat här ovan, så ser ni priser och menyn!
Ge gärna kommentarer och synpunkter, tips på aktiviteter tas även glatt emot!!
Vore kul med nån tävling oxå, så om det är nån som har en rolig tävling på lager, så fram med den bara!
Vi håller oss till enbart de NRS-medlemmar som tävlar för NRS, samt varit uppe o arrangerat alt. kört på licensträningarna + respektive som sagt!
Någonstans måste man ju sätta en gräns menar jag på, eller!?
Sovplatser kan jag tyvärr inte erbjuda, dom är redan bokade!!!
Men finns det nån som kan skänka en sovplats till våra långväga gäster så hojta till!
Men är det nån som inte får plats o sova, så får jag göra en liten research över nåt billiga vandrarhem!
Så fyll på listan med erat namn nu, så får vi se hur många som vill komma!
Lokalen tar väl ca. 50 personer, så det lär väl inte bli så himla trångt, eller!?
Tror vi sätter en gränsen där, på 50 pers och en 18 års gräns, om denne inte kommer i målsmans sällskap!!!
Listan på vilka som preliminärt kommer ser idag ut såhär:
1. Henke "Snabbast i depån" Persson
2. Team recykling racing, Abloy + gridgirl. Lovar att lämna festlokalen i samma skick som min R1:a
3. Kenneth Nilsson
4. Marcus (#47ss 600)
5. Jocke F (Med Gröna faran från Hudik)
6. Hasse Swenson
7. Lars_Jo
8. Ponny
9. Jeppe "han med macken å grillen"
10. Magnus/Einar/Ragnar "Hudiksvall"
Last edited: