NRS medlemmar, se hit!

SirHenk

Ge mig nåt kurvigt! ;)
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
Suzuki 1000R K5
Hallon på er!

Tänkte att vi skulle ha en NRS-fest lördagen den 10:e februari i Sundsvall! :fyllisar
Där även er bättre hälft är välkommen, dvs. er respektive, tänkte om ni inte visste det!? ;)
Så hojen får ni lämna hemma den här gången! :D
Tänkte hyra en lokal, som om jag tror kostar ca. 800:- att hyra om jag inte minns helt fel, så jag tänkte att vi kunde dela på den summan, så priset blir ju lägre o lägre ju fler vi blir!
Det kommer att bli karaoke, discodans, styrdans och en massa filmvisning(gissa vad!?):D
Så om nån har en projektor, som denna nån törs ta med sig dit så vore det kanonskoj!

Vi håller oss såklart på en lagom berusningsnivå, så det inte blir några skador!
Vi "kör" under regeln, "You break it, you fix it"!
Så om nån bryter mitt nyckelben, så får denne fan skruva ihop det... hahaha.. ;)

Tänkte även att om vi lägger ca. 15-20kr utöver hyran, så kan vi kanske få morsan o städa på söndagen, vad tycker ni om det!??
Så jag slipper göra det bakis.. hehe..
Ska höra om hon är hemma, annars får jag väl göra det själv ändå.. hehe..

Sen så tycker jag att vi beställer mat från Biteline eller om det är nån som har nåt annat bra ställe eller önskemål med utkörning!?
Klicka in på deras hemsida som jag har länkat här ovan, så ser ni priser och menyn!

Ge gärna kommentarer och synpunkter, tips på aktiviteter tas även glatt emot!! :)
Vore kul med nån tävling oxå, så om det är nån som har en rolig tävling på lager, så fram med den bara! :tummenupp

Vi håller oss till enbart de NRS-medlemmar som tävlar för NRS, samt varit uppe o arrangerat alt. kört på licensträningarna + respektive som sagt!
Någonstans måste man ju sätta en gräns menar jag på, eller!?

Sovplatser kan jag tyvärr inte erbjuda, dom är redan bokade!!!
Men finns det nån som kan skänka en sovplats till våra långväga gäster så hojta till!
Men är det nån som inte får plats o sova, så får jag göra en liten research över nåt billiga vandrarhem!

Så fyll på listan med erat namn nu, så får vi se hur många som vill komma! :)
Lokalen tar väl ca. 50 personer, så det lär väl inte bli så himla trångt, eller!?
Tror vi sätter en gränsen där, på 50 pers och en 18 års gräns, om denne inte kommer i målsmans sällskap!!!

Listan på vilka som preliminärt kommer ser idag ut såhär:

1. Henke "Snabbast i depån" Persson
2. Team recykling racing, Abloy + gridgirl. Lovar att lämna festlokalen i samma skick som min R1:a
3. Kenneth Nilsson
4. Marcus (#47ss 600)
5. Jocke F (Med Gröna faran från Hudik)
6. Hasse Swenson
7. Lars_Jo
8. Ponny
9. Jeppe "han med macken å grillen"
10. Magnus/Einar/Ragnar "Hudiksvall"

:squid

Last edited:

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Ska eventuellt ner på tvåhjulsmässan den helgen, blir jag kvar i stan så är jag på.:yoparty

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Vill nog instämma där, lutar åt mässa den dan

Abloy skrev:
2648021 Ska eventuellt ner på tvåhjulsmässan den helgen, blir jag kvar i stan så är jag på.:yoparty

#47 ss600

Marcus Lindström
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar..
party,party..

-Japp räkna med mej, kul att du ordnar en fest Henke!
tyvär så kommer jag nog ensam, om det inte går bra att ta med två små plus en stor hund förståss:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Tomasol

Tjohooo
Gick med
10 May 2004
Hoj
Sxv 550 -07
Shit jag har ju projektor,mcfilmer,flickvän och är en kung på dans golvet.... men har ingen licens :hojharley kanske min tjej får vara paraply tjej åt dig Henke :pussa så kan hon bjuda med mig sen........ Neeeee :tungan jag åker på mc mässa istället :tummenupp

Annelie75

Need for speed
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
YZF-R1 -01
Kan bli najs...

...
Men kom igen nu ni andra, anmäl er! Detta kommer ju bli årets fest! :tuttar :yoparty Dessutom behöver jag hjälp med att dränka mina sorger för att jag sålt hojen! Ni ställer väl upp för en f.d. roadrace-åkare va?:tummenupp

Ses den 10/2 alltså!

//Annelie

Last edited:

SirHenk

Ge mig nåt kurvigt! ;)
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
Suzuki 1000R K5
Byte av helg/dag??

Abloy skrev:
2648021 Ska eventuellt ner på tvåhjulsmässan den helgen, blir jag kvar i stan så är jag på.:yoparty
Shit asså... Den hade jag totalt glömt bort... :huvet
Kanske ska byta helg då, innan det börjar strömma in en massa anmälningar!? ;)
Vad sägs om lördagen den 10:e februari istället då? :)
Helgen innan och direkt efter är helt uteslutna, isf får ni klara er utan mig.. :(

750-R

Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Låter ju bättre med ett annat datum, så kommer nog jag å svinar till lite. Ett tips bara försök få tag i spånbalar (bara att sopa ihop spyor och sånt efteråt)
Kul grej om det blir av.:tummenupp Förresten tror att Kenneth har hyrt banan då den 10 febr. (tidig säsong i år) :D

SirHenk skrev:
2649859 Shit asså... Den hade jag totalt glömt bort... :huvet
Kanske ska byta helg då, innan det börjar strömma in en massa anmälningar!? ;)
Vad sägs om lördagen den 10:e februari istället då? :)
Helgen innan och direkt efter är helt uteslutna, isf får ni klara er utan mig.. :(

Last edited:

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
1. Henke "Snabbast i depån" Persson + 1(?)
2. Annelie "NRS Katja Pönsgen" Jansson + 1(?)
3. Sandra a.k.a Depå-Britta (Innehar dispens, pga det ärofyllda uppdraget som min paraplyflicka!) ;)
4. Team recycling racing, Abloy + gridgirl. Lovar att lämna festlokalen i samma skick som min R1:a är i.

Last edited:

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
750-R skrev:
2650124 Låter ju bättre med ett annat datum, så kommer nog jag å svinar till lite. Ett tips bara försök få tag i spånbalar (bara att sopa ihop spyor och sånt efteråt)
Kul grej om det blir av.:tummenupp Förresten tror att Kenneth har hyrt banan då den 10 febr. (tidig säsong i år) :D

Jamen är det fest så ombokar jag bandagen. Till helgen före kanske :)
Bra att datumet blev ändrat för det blir ev. MCmässan även för mig.
Hasse Swenson och Sofie kanske t.o.m har kommit hem från sin långresa då, nu när datumet är flyttat till Februari.
Är lokalen i stan eller i skogen? Tänkte mest på transporter etc.

3. Sandra a.k.a Depå-Britta (Innehar dispens, pga det ärofyllda uppdraget som min paraplyflicka!)
4. Team recykling racing, Abloy + gridgirl. Lovar att lämna festlokalen i samma skick som min R1:a
5. Kenneth + 1 (?)

750-R

Gick med
26 Jun 2003
Hoj
3. Sandra a.k.a Depå-Britta (Innehar dispens, pga det ärofyllda uppdraget som min paraplyflicka!)
4. Team recykling racing, Abloy + gridgirl. Lovar att lämna festlokalen i samma skick som min R1:a
5. Kenneth + 1 (?)
6. Sedin + Julia Roberts (hon sa att hon va ledig då, för frun hatar mc)

SirHenk

Ge mig nåt kurvigt! ;)
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
Suzuki 1000R K5
KennethN skrev:
2650185
Är lokalen i stan eller i skogen? Tänkte mest på transporter etc.
Tjena, lokalen är belägen i torpshammar, ca. 1½ mil in på en grusväg, men jag väntar in alla vid Shell Bergsgatan/E14, så alla kommer att hitta! :crash :1pajas :D

Näe då, Hasse kan krypa ifrån lokalen, det är på Finska föreningen, så tetta kommer att kåå siiit praa perkele! :yoparty
OM han nu kommer, du kan väl höra med honom Kenneth!?
Han smurfar ju inte in här varje dag heller precis..
Han hör ju inte av sig till sin kusin längre av nån anledning.. :va *sparkar Hasse på smalbenen!* :D

Hur är det med Hudikborna, har nätet snöat igen där nere eller vad tror ni, o Roger.. Were art thou!? :cpparty

Sen när det närmar sig, så skulle jag vilja ha Tilltal- och efternamn på er och eran +1, så att jag får ihop en lista på det "Slutna sällskapet" ifall farbror blä kommer o hyttar med battongen.. hehe.. :gnissla

:squid

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Här är jag!

Håller mig nog hemma, inte mitt fel att ni bor så ocentralt... Sedan skadar det aldrig att vara hemma så mycket som möjligt innan säsongen drar igång, det är ju nu som pluskontot på hemmafronten skall byggas upp...
Fast visst hade det ju varit kul att se alla i civila kläder för en gång skull istället för skinnställ och svettigt hår. Lova att meddela alla snaskiga detaljer och vem som ljög mest om varvtiderna, bilder är alltid bra också!

SirHenk

Ge mig nåt kurvigt! ;)
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
Suzuki 1000R K5
GasLars skrev:
2653767 Bra initiativ:tummenupp

Tyvärr kan jag inte komma, ska åka till Mc-mässan.

//Lars

Tjenare!
Har du en egen MC-mässa den 10:e februari?? ;) :hihi

För övrigt tycker jag det är lite dåligt med anmälningar.. :hördu
Så träffar eller pratar ni på telefon med nån, så tala om för denne att det är partaj på G!! :)

#47 ss600

Marcus Lindström
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar..
5. Kenneth + 1 (?)
6. Sedin + Julia Roberts (hon sa att hon va ledig då, för frun hatar mc
7. Marcus (#47ss 600):yoparty

SirHenk

Ge mig nåt kurvigt! ;)
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
Suzuki 1000R K5
5. Kenneth + 1 (?)
7. Marcus (#47ss 600) :yoparty
8. Jocke F (Med Gröna faran från Hudik) :tummenupp

Kom igen nu då.. Blir vi inte fler?? :va

GasLars

www.hmck.se
Gick med
17 Dec 2005
Hoj
R1 -13. wr250f -15
SirHenk skrev:
2655693 Tjenare!
Har du en egen MC-mässa den 10:e februari?? ;) :hihi

För övrigt tycker jag det är lite dåligt med anmälningar.. :hördu
Så träffar eller pratar ni på telefon med nån, så tala om för denne att det är partaj på G!! :)

Det blev lite fel jag såg inte att du hade ändrat datum:)

SirHenk

Ge mig nåt kurvigt! ;)
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
Suzuki 1000R K5
Såhär ser listan ut nu inför den 10:e februari, inga fler som ska va med!? :hördu
Nån som har en sängplats över åt Jocke då? :)

1. Henke "Snabbast i depån" Persson
2. Annelie "NRS Katja Pönsgen" Jansson
5. Kenneth + 1 (?)
7. Marcus (#47ss 600) :yoparty
8. Jocke F (Med Gröna faran från Hudik) :tummenupp
9. Hasse Swenson + 1

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping