NRS medlemmar, se hit!

#47 ss600

Marcus Lindström
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar..
party,party

-ja då är det snart dags för lite öl hävande,och lite alkoläsk brukar ju vara poppulärt.
Hur går det med planeringen Henke? Det ser ju ut som att vi kan bli en 12-15st, jag tycker det ska bli skit kul att träffa alla hoj intresserade.
Då syns vi om två veckor då!!:tummenupp

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Verkar ha dykt upp annat, så ni får partaja utan mej. Vi ses ju snart ändå, bara det vita försvinner snart.

Såhär ser listan ut nu inför den 10:e februari, inga fler som ska va med!? :hördu
Nån som har en sängplats över åt Jocke då? :)

1. Henke "Snabbast i depån" Persson
2. Annelie "NRS Katja Pönsgen" Jansson
3. Sandra a.k.a Depå-Britta (Innehar dispens, pga det ärofyllda uppdraget som min paraplyflicka!)
4. Team recykling racing, Abloy + gridgirl. Lovar att lämna festlokalen i samma skick som min R1:a
5. Kenneth + 1 (?)
6. Sedin + Julia Roberts (hon sa att hon va ledig då, för frun hatar mc
7. Marcus (#47ss 600) :yoparty
8. Jocke F (Med Gröna faran från Hudik) :tummenupp
9. Hasse Swenson + 1

Lars_Jo

Medlem
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
GSX-R 1000 Racehoj och en Honda CR250 crosshoj
Såhär ser listan ut nu inför den 10:e februari, inga fler som ska va med!? :hördu
Nån som har en sängplats över åt Jocke då? :)

3. Sandra a.k.a Depå-Britta (Innehar dispens, pga det ärofyllda uppdraget som min paraplyflicka!)
4. Team recykling racing, Abloy + gridgirl. Lovar att lämna festlokalen i samma skick som min R1:a
5. Kenneth + 1 (?)
6. Sedin + Julia Roberts (hon sa att hon va ledig då, för frun hatar mc
7. Marcus (#47ss 600)
8. Jocke F (Med Gröna faran från Hudik)
9. Hasse Swenson + 1
10. Lars_Jo
11. Ponny

SirHenk

Ge mig nåt kurvigt! ;)
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
Suzuki 1000R K5
Se där ja, droppade in 2 st till! :tummenupp
Som det ser ut nu så är det 10 st. betalande, lokalen kostar 700kr att hyra, så 70kr/pers är det i dagens läge!

Gå in på Biteline´s hemsida o se efter vad det är ni vill ha för nåt, så det är klart, alt. att ni har nåt annat bra förslag!? :)

Ni som är långväga gäster!!
Hör runt med dom som är anmälda om det finns sovplatser någonstans, för om det inte gör det måste jag veta det senast på fredag, så jag får lite tid o kolla igenom det inför den kommande festen! :tummenupp

5. Kenneth + 1 (?)
6. Marcus (#47ss 600)
7. Jocke F (Med Gröna faran från Hudik)
8. Hasse Swenson + 1
9. Lars_Jo
10. Ponny

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Underbart Lars och Ponny att ni kommer ned och partajjar med oss. Höjdare !! :yoparty

Däremot så måste listan tyvärr justeras lite åt andra hållet som det ser ut just nu. Hasses och min paraplyflicka kan nog inte närvara utan ni får tyvärr stå ut med bara oss.

5. N-TRADE RACING Kenneth
6. Marcus (#47ss 600)
8. N-TRADE RACING Hasse Swenson
9. Lars_Jo
10. Ponny

Mackägarn

Levande Livsnjutare
Gick med
29 Dec 2004
Hoj
Kawa zx10RR, kinapuff, Apollo -57 med zündapp org.motor
Underbart Lars och Ponny att ni kommer ned och partajjar med oss. Höjdare !! :yoparty

Däremot så måste listan tyvärr justeras lite åt andra hållet som det ser ut just nu. Hasses och min paraplyflicka kan nog inte närvara utan ni får tyvärr stå ut med bara oss.

5. N-TRADE RACING Kenneth
6. Marcus (#47ss 600)
8. N-TRADE RACING Hasse Swenson
9. Lars_Jo
10. Ponny
11. Jeppe "han med macken å grillen"
12. Magnus/Einar/Ragnar "Hudiksvall"

Lika bra att vi fyller på med Hudikbor så att det kan bli nåt partajj, det är ju inte säkert ni Sundsvallare vet hur man gör...:yoparty

SirHenk

Ge mig nåt kurvigt! ;)
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
Suzuki 1000R K5
Lika bra att vi fyller på med Hudikbor så att det kan bli nåt partajj, det är ju inte säkert ni Sundsvallare vet hur man gör...:yoparty

Låter bra det!! :tummenupp
Ytterligare 1 återbud kom idag, Sandra kan inte komma pga sjukdom.. :(

Så listan ser ut såhär idag!

3. Team recykling racing, Abloy + gridgirl. Lovar att lämna festlokalen i samma skick som min R1:a
4. Kenneth Nilsson
5. Marcus (#47ss 600)
6. Jocke F (Med Gröna faran från Hudik)
7. Hasse Swenson
8. Lars_Jo
9. Ponny
10. Jeppe "han med macken å grillen"
11. Magnus/Einar/Ragnar "Hudiksvall"

Tänkte be er alla att titta på Bitelines hemsida som jag länkade till i första inlägget, för att bestämma er för vad ni ska äta, OM ni ska äta nåt!?
Sen va´re det här med sängplatser, är det någon av er långväga gäster som ska stanna över och inte har någonstans att sova?
Hör runt hos de anmälda om det går o sova hos dom isf, om ni nu ska stanna över eller om ni åker hem!??

Mvh: Henke

SirHenk

Ge mig nåt kurvigt! ;)
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
Suzuki 1000R K5
Då har vi fått ytterligare ett återbud..
Det är NRS motsvarighet till Katja Pönsgen, närmare bestämt Anneli som inte kan komma, tråkigt men vi får klara oss utan mina paraply-damer.. :(

HÄR ligger lokalen!!
Pricken ligger på fel kåk, så det är kåken som är precis ovanför Ku i namnet Kubikenborg!
Lägger ut marschaller(stavning?) så ni hittar in! :)
Klockan 18:00 passar det er andra!?

Har fått 1 PM angående val av mat, så gör som Kenneth the man, o bomba mig med PM så fixar jag beställningen till kl. 19:00 på lördag! :tummenupp
Kolla priset på det ni beställer oxå, så det inte blir nå galet när dom kommer med maten! ;)
Och så ligger vi på 70kr/pers för hyran iom att vi bara är 10 st!
Har ni nån polare som är MC-intresserad så hör med denne, så kanske vi blir fler, eller vad tycker ni om det!?

Jag kan ta emot nattgäster nu när paraply-flickorna inte kommer, så hojta om det är nån som vill natta över! :)

Kommer bli så att jag måste städa lokalen själv, så är det nån som ställer upp o hjälper till så är jag bara tacksam! ;)

Last edited:

#47 ss600

Marcus Lindström
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar..
japp då var detöver då!

Tackar alla för en trevlig fest,god mat ock öl vart det. Sen visades det mc filmer om var mycket bra! Hoppas vi ses snart igen!!

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Ja tack alla och vilken trevlig tillställning det blev med mycket ljug och skratt. Extra stort tack till Henke som fixat det hela och jätteroligt att både Sollefteå- och Hudiksvallsborna kom långväga ifrån och var med oss.

Lars_Jo

Medlem
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
GSX-R 1000 Racehoj och en Honda CR250 crosshoj
Japp, instämmer med ovanstående, kul att träffas å surra lite, synd man skulle jobba idag... annars kanske det slunkit ner ett par öl också :) Bra initiativ Henke :tummenupp Om inte förr så syns vi väl snart på banan!

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Tack för igår, trevligt värre:tummenupp

Efter fem timmars sömn blev det en tur till Åre för att heja fram Anja till ännu ett guld:yoparty

Hittade även en annan tuffing på skidor:tummenupp

Bifogat

• Polis med skidor.JPG
    Polis med skidor.JPG
    49.4 KB · Visningar: 40
  • Anja.JPG
    Anja.JPG
    66.1 KB · Visningar: 32
  • arenan.JPG
    arenan.JPG
    71.2 KB · Visningar: 31

SirHenk