KUL!!!eric_159 skrev:2156541Haha aa det bygget avstanna kan man säga ...
Det blir ett projekt jag ksa fortsätta på i sommar när jag har kortet.
Efter att jag rengjort förgasaren så gick den bättre men fortfarnade inte perfekt, satte i ett nytt stift också och nu går den perfa
Antar att det var nån kombiation av dåligt stift o igensatta gångar hm ..
Lundgren skrev:2140158Du vet om tändstiftet blir torrt så får den ingen bensin och då spelar det ingen roll liksom.
Det låter som om den drar tjuvluft någonstans. Men annars kan du ju kolla så att det inte har blivit fukt i förgasaren. Blanda i k-sprit i bensinen och kör lite för att se om det hjälper.
40 spänn? Vad kör du med för jävla tändstift? Mitt kostade 150 typ.Wargen skrev:2157463KUL!!!
Vad var det jag sa Lundgren Man ska alltid byta tändstiftet när den börjar käbbla. Lixom hur farligt är det med 40 spänn???
Vad kör ni på för tändstift? Vad har ni för hårdhet föresten?eric_159 skrev:2159376Mitt kosta 40 också, gick till herr Lelle o bad om ett stift till NSR - 39:90
Lundgren skrev:2160115Vad kör ni på för tändstift? Vad har ni för hårdhet föresten?
ngk racing stift hårdhet 10Wargen skrev:2160438Var köper du? Om man vill köpa billigt men ända samma som i en mc-butik ska man köpa de på mekonomen.
Lundgren skrev:2160509ngk racing stift hårdhet 10
Mc-konsult lidköping
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar