Nsr 00

0nicke0

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Husqvarna wr 125
Yes har precis köpt en Honda NSR 00... den borde komma den närmaste veckan :tummenupp Har någon anna här på forumet en NSR 00? Vore kul om någon som har en skriver lite fakta om den :)

Ha det bara alla / Nicklas

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Grattis till köpet.....

Glöm bara inte att ändra vilken "hoj" du har!!

EazyD

En superhjälte för dig...
Gick med
11 Jan 2004
Hoj
I April
0nicke0 skrev:
Yes har precis köpt en Honda NSR 00... den borde komma den närmaste veckan :tummenupp Har någon anna här på forumet en NSR 00? Vore kul om någon som har en skriver lite fakta om den :)

Köpte du från killen som mass importerar 125or från Tyskland, han bor i Örebro tror jag och hade flera hojar över flera ställen i sverige, aprilian fanns i Göteborg.
Har tänkt köpa en Aprilia RS 125 98 av han, men den var inte sevensk registrerad och farsan vägrade då han trodde att det var något skumt med det, även fast det kanske inte var det.

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
Inga som helst problem att registrera en import mc så länge den är något så när okej. Strypningar och sånt är skit samma. Dem kollar aldrig det.
Jag har själv en nsr -99 (importerad av mig själv), vad är det för fakta du vill ha?? En stor del finns redan som sticky längst upp i denna forumdelen. :tummenupp

0nicke0

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Husqvarna wr 125
EazyD skrev:
Köpte du från killen som mass importerar 125or från Tyskland, han bor i Örebro tror jag och hade flera hojar över flera ställen i sverige, aprilian fanns i Göteborg.
Har tänkt köpa en Aprilia RS 125 98 av han, men den var inte sevensk registrerad och farsan vägrade då han trodde att det var något skumt med det, även fast det kanske inte var det.

Har inegn anning om vart han bor, min polares far har snackat med han. Vi köpte Aprilia rs Tetsuya och Nsr.. men han skulle registrera och besiktiga dom innan han sålde dom vidare till oss. Vi har inte fått hojarna änu men dom kommer dom närmaste veckorna :rolleyes:

EazyD

En superhjälte för dig...
Gick med
11 Jan 2004
Hoj
I April
0nicke0 skrev:
Har inegn anning om vart han bor, min polares far har snackat med han. Vi köpte Aprilia rs Tetsuya och Nsr.. men han skulle registrera och besiktiga dom innan han sålde dom vidare till oss :rolleyes:

A då är det den snubben.

0nicke0

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Husqvarna wr 125
Mr.Dna skrev:
Inga som helst problem att registrera en import mc så länge den är något så när okej. Strypningar och sånt är skit samma. Dem kollar aldrig det.
Jag har själv en nsr -99 (importerad av mig själv), vad är det för fakta du vill ha?? En stor del finns redan som sticky längst upp i denna forumdelen. :tummenupp

okej danke ska titta dära :tummenupp

martini

solution
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
Tidigare: 05 Triumph Speed Four
EazyD skrev:

Var och provkörde ett par hojar hos honom.. inget fel på varken han lr hojarna, han erbjuder sig att regga dom om man inte vil göra de själv så!

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
0nicke0 skrev:

Grattis till ett bra köp får man väll säga då! :) :yoparty :tummenupp

Nu finns det en 99, en 00, o en 01... (är jag störts, bäst och vackrast tro?? :va :rolleyes: ) Hursomhelst, Är helnöjd med mitt köp, hoppas du är/blir det med! :)

Är din ostrypt? hur isf? Eller vet du hur den är strypt?

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
MRX_Martin skrev:

Nu finns det en 99, en 00, o en 01... (är jag störts, bäst och vackrast tro?? :va :rolleyes: ) Hursomhelst, Är helnöjd med mitt köp, hoppas du är/blir det med! :)

Plugg i krök och insug.

0nicke0

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Husqvarna wr 125
MRX_Martin skrev:

tack så mycket :)
Ja den kommer att vara strypt, men jag kommer troligtvis köpa jollymoto rör.. jag tror den kan vara strypt i cdi boxen också.. men hur många hk har din e det 25hk som det står här uppe på forumet? :va

Last edited:

martini

solution
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
Tidigare: 05 Triumph Speed Four
Jo NSR är strypta i CDi boxen.. Har hört att de ska vara väldigt lätt att ta bort strypningen. Jag vet dock tyvärr inte hur nån annan?

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
martini skrev:
Jo NSR är strypta i CDi boxen.. Har hört att de ska vara väldigt lätt att ta bort strypningen. Jag vet dock tyvärr inte hur nån annan?

På min var det så att man klippte av en koppartråd som låg gömd i cdi-boxen. Min är ju iof ett antal år äldre, men fortfarande Honda iaf ;)

MaXiZZ

köp min hojj.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
nada.
Ja grattis Nicklas ! :p jag e då den som köpte Aprilia RS125 av honom =)..föresten..dom är ju just no obesiktade..men det som är bra att om dom nu inte skulle gå igenom så har vi en garanti på att dom fixar det så vi får du färdiga o körklara! :tummenupp :)

Last edited:

0nicke0

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Husqvarna wr 125
MaXiZZ skrev:
Ja grattis Nicklas ! :p jag e då den som köpte Aprilia RS125 av honom =)..föresten..dom är ju just no obesiktade..men det som är bra att om dom nu inte skulle gå igenom så har vi en garanti på att dom fixar det så vi får du färdiga o körklara! :tummenupp :)

Tack Marcus Grattis själv! :tungan :banana jaha ja fan vad skyst snackat med han idag ir? :4skrika

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
martini skrev:

Jag hittade för ett tag sedan en sida där det var bilder m.m på strypningarna, det nämndes inget om CDI-boxen. Är du säker? Rätt många som undrar :confused:

Maniac_86

Ny medlem
Gick med
17 Oct 2003
Hoj
gsxr 750 -97 och aprilia rs 125 -97
Hoonda

0nicke0 skrev:

Jag har en -98 men dom ser exakt likadana ut förutom lackeringen..::fyllisar

0nicke0

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Husqvarna wr 125
Jag funderar på att göra detaljer gröna tex neon skruvar mätartavla nätgaller å hjämen med mera :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...