NSR i Sverige

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Zeb_Macahan skrev:
Läs ditt eget inlägg och skriv om det så det blir rätt... fjunis :tungan

//jaG
Wow, jag lyckades fånga den store Zebs uppmärksamhet, är man häftig o kool då? :D
Härlig runda det blev idag... :tummenupp Gött med pizza o motoGP med.... Surt att rossi körde omkull...

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
1994 var sista och enda året som nya modellen av NSR såldes i Sverige.

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Japp, den såldes bara ett år. Över huvud taget finns det ju inte många 125:eek:r från mitten av 90-talet. Efterfrågan var väl inte så hög just då kan tänkas.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Estremo skrev:
Japp, den såldes bara ett år. Över huvud taget finns det ju inte många 125:eek:r från mitten av 90-talet. Efterfrågan var väl inte så hög just då kan tänkas.
På så vis, men nu börjar den bli det igen va?

Kanske inte så många som har råd med hojar för sisdär 30 tusen iofs, är väll därför honda har gjort som dom gjort.... Tyvärr...

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NSR_Martin skrev:
På så vis, men nu börjar den bli det igen va?

Kanske inte så många som har råd med hojar för sisdär 30 tusen iofs, är väll därför honda har gjort som dom gjort.... Tyvärr...
Jodå, nu börjar det väl bli lite bättre. Jag håller med dig om att det är synd att Honda har gjort som de har. Vem vill egentligen ha någon av de hojarna om en sisådär 10-15 år när man kan få en betydligt grymmare hoj för samma peng? Sen kan jag verkligen inte förstå varför inte Yamaha släpper en 125-modell av TZR 50. Då skulle verkligen Aprilia få konkurrens...

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
NSR_Martin skrev:
Wow, jag lyckades fånga den store Zebs uppmärksamhet, är man häftig o kool då? :D
Härlig runda det blev idag... :tummenupp Gött med pizza o motoGP med.... Surt att rossi körde omkull...

Man är häftig och cool (stavning!) då... häng med efter min trimmade moped nästa gång så ska jag lära dej spårval...... fjunis.... :lol

//jaG

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Zeb_Macahan skrev:
Man är häftig och cool (stavning!) då... häng med efter min trimmade moped nästa gång så ska jag lära dej spårval...... fjunis.... :lol

//jaG
Nejnej, kool heter det :fakta

Annars kan vi ju byta hoj så man får köra ifrån dig nån gång :tummenupp :hihi Men spårval är bra o träna på...

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...