Tegenfeldt
Medlem
Är det någon som vet vilket år det var det sista som
NSR såldes i Sverige?
NSR såldes i Sverige?
NSR_Martin skrev:Är ösäker på om den nya modellen har impoterats alls...?
Wow, jag lyckades fånga den store Zebs uppmärksamhet, är man häftig o kool då?Zeb_Macahan skrev:Läs ditt eget inlägg och skriv om det så det blir rätt... fjunis
//jaG
Den såldes mao bara ett år, varför?? Borde väll sälja bra...?Estremo skrev:1994 var sista och enda året som nya modellen av NSR såldes i Sverige.
På så vis, men nu börjar den bli det igen va?Estremo skrev:Japp, den såldes bara ett år. Över huvud taget finns det ju inte många 125r från mitten av 90-talet. Efterfrågan var väl inte så hög just då kan tänkas.
Jodå, nu börjar det väl bli lite bättre. Jag håller med dig om att det är synd att Honda har gjort som de har. Vem vill egentligen ha någon av de hojarna om en sisådär 10-15 år när man kan få en betydligt grymmare hoj för samma peng? Sen kan jag verkligen inte förstå varför inte Yamaha släpper en 125-modell av TZR 50. Då skulle verkligen Aprilia få konkurrens...NSR_Martin skrev:På så vis, men nu börjar den bli det igen va?
Kanske inte så många som har råd med hojar för sisdär 30 tusen iofs, är väll därför honda har gjort som dom gjort.... Tyvärr...
NSR_Martin skrev:Wow, jag lyckades fånga den store Zebs uppmärksamhet, är man häftig o kool då?
Härlig runda det blev idag... Gött med pizza o motoGP med.... Surt att rossi körde omkull...
Nejnej, kool heter detZeb_Macahan skrev:Man är häftig och cool (stavning!) då... häng med efter min trimmade moped nästa gång så ska jag lära dej spårval...... fjunis....
//jaG
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |