Nu äntligen är den klar...

Farmer

Gick med
14 Jul 2004
Hoj
kawa
1906-m.jpg

Ja nu äntligen i morse fick jag klar den... gick som ett skollat ollon!

Last edited:

Farmer

Gick med
14 Jul 2004
Hoj
kawa
1905-m.jpg

:rolleyes:
Har bytt: alla slangar, skruvar, alla packningar i motorn, insugs gummi, v-forece reeds, ny fram skärm nytt sadelöverdrag, lackat topplock samt tändings kåpa, nytt 909 fmf styre med handtag, nya twinair luftfilter mm smått!

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Farmer skrev:
Har bytt: alla slangar, skruvar, alla packningar i motorn, insugs gummi, v-forece reeds, ny fram skärm nytt sadelöverdrag, lackat topplock samt tändings kåpa, nytt 909 fmf styre med handtag, nya twinair luftfilter mm smått!

Fin Fint!

:tummenupp

*250cc i 125cc´s forumet, Cross på sporthoj forum. Undrar vad Swedie tycker. :va

Farmer

Gick med
14 Jul 2004
Hoj
kawa
Padde skrev:
Fin Fint!

:tummenupp

*250cc i 125cc´s forumet, Cross på sporthoj forum. Undrar vad Swedie tycker. :va
tackar! :tummenupp

ja jag vet men jag vet inte var jag ska holla hus annars eftersom jag är i ålder med er å jag vill inte störa dom andra!

Farmer

Gick med
14 Jul 2004
Hoj
kawa
HAh dum jag e... jag är redan medlem där men jag tycker sh är kul också! är det okej om jag är med er i 125a forumet?

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Farmer skrev:
är det okej om jag är med er i 125a forumet?

Självklart, Klart sidan heter Sporthoj men nog hälften av alla som kör 125:eek:r här kör ju inte sporthoj.

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Farmer skrev:
JO men jag tänkte mest på att jag kör 250...

Ahh, Det är väll upp til dig om du vill hänga här eller inte. Klart att du kör 250 men har du ett 125´cc intresse så är du inte ensam om att vara här utan att ha en hoj (På 125cc).

HaiWaN

SHOIK
Gick med
6 Mar 2003
Bogstavligen talat på bogesundsvägen//vaxholm
Hoj
Aprilia Rs 125 -98 | Projekt StreetFighter pågår...
Så länge diskutionerna hålls runt 125 och kanske lite andra OT som vi andra råkar hosta ur oss :rolleyes:
men det här med 125cc forum och sporthoj är ju lite dubbelmoral, då det måste nästan vara hälften av alla här kör annat än sporthojs 125:eek:r...
Men det rullar ju på bra och det är ju som sagt upp till dig om du vill vara med och snacka 125cc :)

välkommen :tummenupp

Farmer

Gick med
14 Jul 2004
Hoj
kawa
Tack för dom trevliga svaren... klart jag har intresse för 125! körde 125a precis innan sommarlovet... sen bytte jag upp mej lite för 250 håller bättre när det gäller cross körning! Ha det bra!

Farmer

Gick med
14 Jul 2004
Hoj
kawa
Men hörni... ordet sporthoj kan juh betyda flera saker beroende på vilket håll man ser det ifrån... ni som kör enduro hojjar kör juh en slags sporthoj eftersom enduro är en sport samma sak med cross och för er som kör det man egentligen menar med sporthoj!

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
whitesnake skrev:
jag kör inte sporthoj.... roligare med offroad

Och du har självklart kört en sporthoj? Kööört.. inte prooovat...

Edit: Nice cross, blir det dubbdäck till vintern?

Last edited:

Farmer

Gick med
14 Jul 2004
Hoj
kawa
Edit: Nice cross, blir det dubbdäck till vintern?

Japps det kan du ge ej sjutton på jag bor precis 1 km från en sjö där över 10 skotrar o massor crossar kör dagligen under vintern.... sen kan jag ut o åka på havet lite efter som jag bor på en ö.... hmm få se nu jag har kört cross i lite över ett halvår nu... jag har bara kört snöskoter på isen... testat lite med en cross... men dom sitter som limmade med dubbdäck på hal is... :yoparty

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
Farmer skrev:
Men hörni... ordet sporthoj kan juh betyda flera saker beroende på vilket håll man ser det ifrån... ni som kör enduro hojjar kör juh en slags sporthoj eftersom enduro är en sport samma sak med cross och för er som kör det man egentligen menar med sporthoj!

Sant, det är en tolkningsfråga. En motorcykel kan ju vara sportig utan att vara en roadracing cykel. Och kallas för sporthoj. :)

Jag tar tillbaka min hänvisning till enduromx forumet.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...