Nu är det väl dags...

Ljumma vINDAr

Skydivergirl
Gick med
23 Mar 2004
Hoj
Kawasaki zx10
...att presentera sig. :hej Har smugit runt här på Sporthoj ett tag och känt in stämningen. Å, ja gillart!

Har tidigare sagt att jag inte ska ha MC-kort för min egen hälsas skull, e´alldeles för gla´i å GASA! Men lite underliga omständigheter gjorde att jag bestämde mig för att jag måste prova. Vips, dök det upp en R6:a till salu å ja blev :kär (i hojen så klart). På Kenneth-dagen blev den min. SVINVÄL!

I sommar ska det köras hoj och hoppas fallskärm. Billigt? Icke... Roligt? JAAA... Så det är väl bara att erkänna för sig själv att man har ett litet adrenalinbehov att tillfredställa.

Mer lek till folket!

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Satan i gatan, en TILL av kvinnligt kön. Det här börjar bli läskigt.

Willkommen.

Bakhjul

Full i Helgen?
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 -00
Ljumma vINDAr skrev:
...att presentera sig. :hej Har smugit runt här på Sporthoj ett tag och känt in stämningen. Å, ja gillart!

Har tidigare sagt att jag inte ska ha MC-kort för min egen hälsas skull, e´alldeles för gla´i å GASA! Men lite underliga omständigheter gjorde att jag bestämde mig för att jag måste prova. Vips, dök det upp en R6:a till salu å ja blev :kär (i hojen så klart). På Kenneth-dagen blev den min. SVINVÄL!

I sommar ska det köras hoj och hoppas fallskärm. Billigt? Icke... Roligt? JAAA... Så det är väl bara att erkänna för sig själv att man har ett litet adrenalinbehov att tillfredställa.

Mer lek till folket!

Välkommen in

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Det finns en oskriven regel att siteägaren måste få testa .... öh.. Äh de var inget :D

Välkommen ! :tummenupp

Fnutten

Född med glid
Gick med
27 May 2003
Hoj
SVulstig
Välkommen!
Köra motorcykel och flyga förstår jag mig på.... Varför hoppa ur ett fullt fungerande flygplan, leka med räddningsutrustningen. :confused: :hihi

Ljumma vINDAr

Skydivergirl
Gick med
23 Mar 2004
Hoj
Kawasaki zx10
Swedie skrev:
Det finns en oskriven regel att siteägaren måste få testa .... öh.. Äh de var inget :D

Tack för välkomnandet!

Å, va e d du vill testa...? HOJEN :ajjabajja, min ögonsten håller ja hårt i. Fallskärmen, visst men lite utbildning kan behövas...:crash :tungan

Eller missförstod jag dig??? :D

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
en till som hoppar! YEHOOO! I Linköping? trevligt,trevligt. Välkommen!

mankan

Godis är gott!
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
Suzuki DR 650 SE 1999
Ljumma vINDAr skrev:
Swedie skrev:

Tack för välkomnandet!

Å, va e d du vill testa...? HOJEN :ajjabajja, min ögonsten håller ja hårt i. Fallskärmen, visst men lite utbildning kan behövas...:crash :tungan

Eller missförstod jag dig??? :D

Om du erbjuder dig att låna ut skärmen får du se upp eftersom det finns några skydivers här. Förvisso har väl de flesta egen skärm, men inte jag, för den är såld sedan några år, fan vet varför :va

Bli inte förvånad om jag dyker upp en dag och ber att få låna riggen med hänvisning till denna tråd :D

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Fnutten skrev:
Varför hoppa ur ett fullt fungerande flygplan, leka med räddningsutrustningen. :confused: :hihi

den frasen är nästan lika förbjuden som "Jag kan inte köra motorcyckel, jag skulle bara köra ihjäl mig"-frasen. :hihi

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
mankan skrev:
Om du erbjuder dig att låna ut skärmen får du se upp eftersom det finns några skydivers här. Förvisso har väl de flesta egen skärm, men inte jag, för den är såld sedan några år, fan vet varför :va

Bli inte förvånad om jag dyker upp en dag och ber att få låna riggen med hänvisning till denna tråd :D

om hon är en liten tjej kan det nog se ut som om du köpt en så´n däringa miniryggsäck i silver... Sen har hon kanske en 97kvadratare i men.. det e klart fort går det nog i alla fall. :D

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Välkommen! :hej

OT: fan det börjar ju bli en hel klunga hoppare här...inte utan att man blir sugen på att testa. Är det värt pengarna? :hihi

Ljumma vINDAr

Skydivergirl
Gick med
23 Mar 2004
Hoj
Kawasaki zx10
Fnutten skrev:
Välkommen!
Köra motorcykel och flyga förstår jag mig på.... Varför hoppa ur ett fullt fungerande flygplan, leka med räddningsutrustningen. :confused: :hihi
Because life is a playground, and I like to play! ;)

Det är faktiskt bland det grannaste man kan göra. Dryga 200 km/h fritt fallande under en vacker himmel. Du kan göra vad du vill i 3D och sedan dra skärmen, flyga en sväng och som avslutning komma surfande över marken och ställa fötterna på Moder Jord igen.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati