Nu är det väl dags...

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Ljumma vINDAr skrev:
Because life is a playground, and I like to play! ;)

Det är faktiskt bland det grannaste man kan göra. Dryga 200 km/h fritt fallande under en vacker himmel. Du kan göra vad du vill i 3D och sedan dra skärmen, flyga en sväng och som avslutning komma surfande över marken och ställa fötterna på Moder Jord igen.

..och sen packa så nagelbanden yr! :banana

mankan

Godis är gott!
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
Suzuki DR 650 SE 1999
Teo skrev:
om hon är en liten tjej kan det nog se ut som om du köpt en så´n däringa miniryggsäck i silver... Sen har hon kanske en 97kvadratare i men.. det e klart fort går det nog i alla fall. :D

Förutsatt att jag kan kränga på mig riggen så ska jag nog kunna flyga ned trasan till backen. Glöm inte bort att min sista skärm var en Velocity 111 :rock

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
mankan skrev:
Förutsatt att jag kan kränga på mig riggen så ska jag nog kunna flyga ned trasan till backen. Glöm inte bort att min sista skärm var en Velocity 111 :rock

Yehooo!

Ljumma vINDAr

Skydivergirl
Gick med
23 Mar 2004
Hoj
Kawasaki zx10
mankan skrev:
Jag har nog nån gammal trasa liggande som du kan få lufta... :hihi om du dyker upp.

Teo: Kul liknelse med en sån där käck liten silverryggsäck, riggen har faktiskt några gråa fält... Ser bilden framför mig :tummenupp Btw så är nagelbandssäsongen i full gång, d e´ju värst på våren.

Fnutten

Född med glid
Gick med
27 May 2003
Hoj
SVulstig
Teo skrev:
den frasen är nästan lika förbjuden som "Jag kan inte köra motorcyckel, jag skulle bara köra ihjäl mig"-frasen. :hihi

Ljumma vINDAr skrev:
Because life is a playground, and I like to play! ;)

Det är faktiskt bland det grannaste man kan göra. Dryga 200 km/h fritt fallande under en vacker himmel. Du kan göra vad du vill i 3D och sedan dra skärmen, flyga en sväng och som avslutning komma surfande över marken och ställa fötterna på Moder Jord igen.

Gillar att dra ut på njutningen lite... sätter viss stolthet som segelflygare i att komma ner tillsammans med mina vingar.
Vad sägs om ett byte, flygning mot hopp? Våga inte kliva av när ni flyger med mig bara. :D

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Fnutten skrev:
Gillar att dra ut på njutningen lite... sätter viss stolthet som segelflygare i att komma ner tillsammans med mina vingar.
Vad sägs om ett byte, flygning mot hopp? Våga inte kliva av när ni flyger med mig bara. :D

Flyger du i Sthlms området? Med vajer eller?

Ljumma vINDAr

Skydivergirl
Gick med
23 Mar 2004
Hoj
Kawasaki zx10
Bikerbitch skrev:
Inge svar fick jag på min fråga :(
Sorry! Missade den. Va lite småstressad över att sitta inne i det fina vädret. Det blev ett grannt kvällshopp å sen tio mil på hojen runt vår lilla sjö Roxen.

Kommer med största sannorlikhet att visa mig på Sviestad i sommar. Kanske mest som åskådare för att se och lära, å njuta välljudet av goa motorer.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati