mkii
Sporthojsnörd
Har din polare hojkort? Han ser väldigt ovan ut
japp. 4k kronor kostade det i polen. . . . . … han har ett hojkort liknande ett sådant man får i cornflakes paketet, dessutom tror jag han var lite skraj för att vi körde över 100km/h och de svängde för första gången i hans liv. innan så har vi bara kört i staden vi pluggar i pågrund av väder o vind, nu blev de mer våraktigt och jag tog med honom på en tur ut där de finns goa landsvägar, tyvärr har all hans övningskörning även skett i storstan, helt uteslutet och även uppkörningen. men jag skall ta tvinga med honom på en 15 mila tur till en gocart bana som mc får köras på (kostar 90kr för 1 timmes tillträde så de e ju inget o snacka om, kör fö fan)
detta blir nog dock i april för jag vet inte hur vädret kommer se ut nu i mars, 15 mil även om de e sol i mars är fan inte varmt
Årets tips.
Ta inte hojkort i Polen, efter du har kortet får du lära dig ALLT själv, man lär sig att starta hojen, och inte krocka med den i första taget i princip. Risk 2 borde vara obligatoriskt i polen, för dom behöver riskutbildning som heter duga… fast när man kör här ett tag så blir man som dom så vettofan om jag borde predika här om trafiksäkerhet