Nu är embryot till ny web-site sjösatt....www.sorebo.se

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Så där ja...nu börjar den ta lite form, nya sajten där det är tänkt att bilderna ska hamna. Än så länge är det inte så mycket upplagt men det kommer med tiden. Kom gärna med konstruktiv kritik vad gäller saker som kan förbättras...men helst bara positiv sådan :D

www.sorebo.se

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
kanske lite jobbigt bara att varje länk öppnas i ett nytt fönster.

i övrigt, funkar bra som personlig hemsida med lite jox på.

Last edited:

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Kul med fler personliga sidor. Håller med ang att länkarna öppnas i nytt fönster. Håll ner sånt till ett minimum.
En gästbok och personlig bio kanske får plats också? Eller är det en ren bildsajt?

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Håller med övriga om mer personlig info och bakgrund (alla har ju inte spelat på touren liksom :tummenupp ) och länkarna, meget dumt att alla öppnas i nya fönster. Sen tycker jag du kan generera om albumen så de får svart bakgrund.

OT: Behov att installera Office XP web components på innebandysajten känns litta dumt!

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Torkel skrev:
Håller med övriga om mer personlig info och bakgrund (alla har ju inte spelat på touren liksom :tummenupp ) och länkarna, meget dumt att alla öppnas i nya fönster. Sen tycker jag du kan generera om albumen så de får svart bakgrund.

OT: Behov att installera Office XP web components på innebandysajten känns litta dumt!

Hehehe...ja, jag fattar inte vars det blev fel med det där komponentkravet på Innebandysajten. Det är väl nåt som XL genererar kanske.

Fan, är det bara jag som tycker det är skönt med länkar som öppnas i nya fönster??? Tydligen...nåja, det är väl bara att anpassa sig då då :) Ner i gruvan ett tag till då...återkommer till sommaren...eller nåt :3freak

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
ZoulFly skrev:
Fan, är det bara jag som tycker det är skönt med länkar som öppnas i nya fönster??? Tydligen...nåja, det är väl bara att anpassa sig då då :) Ner i gruvan ett tag till då...återkommer till sommaren...eller nåt :3freak
Shift-vänsterklicka på länken så får du upp allt i nya fönster! Däremot är det svårt att göra tvärtom...

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Fint med bilder sådär i bakgrunden på första sidan
Info om dig kanske inte skulle sitta fel? :)

Falkenberg stavas med ett B också :rolleyes:
sorry

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Hoj
R1 -08
Bikerbitch skrev:
Fint med bilder sådär i bakgrunden på första sidan
Info om dig kanske inte skulle sitta fel? :)

Falkenberg stavas med ett B också :rolleyes:
sorry

Helt rätt! Lägg allt krutet på 2 skitstilga "cover pages". Kör popups med bildlistor! Innebandy o RR!!! Hade gärna set en länk till "klasskompisarna" Stockholm universitet också, så hade sidan varit komplett! Men för guds skull, ingen presentation av dig själv! Om du gör det, beskriv ur 3:e person... :)

Rock on :7peta

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Torkel skrev:
Shift-vänsterklicka på länken så får du upp allt i nya fönster! Däremot är det svårt att göra tvärtom...

Det är väl bara att klicka på krysset uppe i högra hörnet...eller??? :D

Nåja, jag har krupit till korset som den lydige person jag är...

Och tack BB...stavfel SKA påpekas. De är ett otyg. Jag får skylla på att jag var mer inställd på att få toningen rätt på bilderna :rolleyes:

Last edited:

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
jaha, och var har du länken tillbaka till startsidan då? :fatta!

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Torkel skrev:
jaha, och var har du länken tillbaka till startsidan då? :fatta!

Faktum var att jag väntade på den kommentaren...det var ju därför jag körde nytt fönster på alla...då slapp jag det problemet :rolleyes: Och din web-läsare kanske du skulle uppdatera...jag har både stängningskryss och bakåtknapp på min...rätt behändiga funktioner :D MEN...tack för hjälpen. Det är bara så jäkla mycket att hålla reda på. Bara det där att administrera själva siten med filer över halva disken...suck...jag har en del att lära på det området kan jag lova.

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Snyggt Gubben :tummenupp
T.o.m. jag fastna på bild ju, hmmm. Saknar vår lilla hoj lite nu. Förresten, jävligt snyggt med orange på tröjorna!!!

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Ahhh, tjusig hoj man får upp som bakgrund när man klickar på RR-pix! Antagligen snyggaste hojen i depåerna ifjol om man bortser från Dobrichs Aprilia RSW250... Axxexs - the master of attention to detail! :tummenupp

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Trevligt! Alltid kul med fina racebilder. Synd att man blir så sugen på att köra bara.

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...