Nu är goda råd dyra... bråttom bråttom.

Jezqio

Coca-Cola skall drickas ur burk!
Gick med
24 Jun 2005
Hoj
Honda Africa Twin -93
Kocken skrev:
2423695 Då köper du min då? 660 04 utt feb 06, 390mil alla service gjorda på lelles (senaste vid 350 mil) svart nu men orange plast finns orörd i förpackning + extra flång ny sadel. 54 lax:tummenupp

Du kan få en jättefin SpeedTriple för den istället :tummenupp
alla repor på tank och kåpa ingår :D

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
nilzz skrev:
2421954 Ska jag vara ärlig så har jag trott att ktm har sålt pga bra marknadsföring och inte pga att det är en bra hoj. Men jag hade fel :)
*Host*:rolleyes: Hör med alla som har 660 exakt HUR mycket de har mekat... och hur många MINUTER höger bakblinkers är hel, haha
:D Ragge Raj-Raj är en grym salesman!

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Kongo skrev:
2423989 *Host*:rolleyes: Hör med alla som har 660 exakt HUR mycket de har mekat... och hur många MINUTER höger bakblinkers är hel, haha
:D Ragge Raj-Raj är en grym salesman!

Du är bara avundsjuk, jag såg nog ditt leende mellan öronen när du provkörde hojen :)
Med 660 är det inte så mycket mecka men lite mer än med sporthoj. Det handlar mest att efterdra skruvar eller sätta tillbaks nån som vibrerat bort. Lyse och blinkers brukar dö efter ett tag så vill man spara tid kan man skita i det och fixa när man säljer istället :)

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Kocken skrev:
2423695 Då köper du min då? 660 04 utt feb 06, 390mil alla service gjorda på lelles (senaste vid 350 mil) svart nu men orange plast finns orörd i förpackning + extra flång ny sadel. 54 lax:tummenupp

Inte helt omöjligt att jag gör det :)

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
M:et skrev:
2424080 Du är bara avundsjuk, jag såg nog ditt leende mellan öronen när du provkörde hojen :)

hehe, Ungefär som att köra moppe, det är ju också kul! Nej då, är nog skitkul när man lär sig!

M:et skrev:
2424080Med 660 är det inte så mycket mecka.

Lyse och blinkers brukar dö efter ett tag så vill man spara tid kan man skita i det och fixa när man säljer istället :)

Pratar du inte emot dig själv i ovanstående citat? :tungan Eller menar du att eftersom du bara lagar när du säljer så är det inte så mycket meka?hehe:D

Sigvard

Helt enkelt underbar!
Gick med
17 May 2006
Hoj
KTM 660 SMC -06
nilzz skrev:
2423177 Jag tyckte att det var stor skillnad mellan dom 2. Om det blir nån av dom dom så är det helt klar 660 som jag vill ha.

Fan för dig, var du tvungen att skriva det där. Nu måste ju jag byta upp mig ;)

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
På måndag så är det dax att hämta den nya, om allt går som det ska och det får man väl hoppas att det gör.
Ska bli kul att pröva motard :)

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Det blev en husaberg Fs 650 06.

Har varit ute och kört ikväll och har nu kommit på att det är det roligaste jag någonsin har kört på 2 hjul :)
Det var jättekul med sporthoj också men när man hade kört sporthoj på bana så blev det inte alls lika kul att köra sport på gatan. Jag tycker att sporthojarna hör hemma på banan, det går för fort för att köras på allmänväg. Åtminstonde för mig, sen så att man presis har fått ett barn spelar självklart in.
Så det får bli en banhoj till nästa sommar, om jag får råd.

Sen så gör det ju inget att försäkringen skiljer sig en hel del. Men min förra hoj en Gsxr 750 04 så fick jag betala 114kr dagen helförsäkring.
Med denna så får jag betala 1358:- helförsäkring hel år :)

Återkommer med bild :)

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Kul! Grattis till ett bra och roligt köp! Du har upptäckt det jag alltid har vetat, Motard (och speciellt Husan) är det roligaste man kan ha på två hjul!!! :tummenupp

Var försiktig bara, 06an är en riktig bitch och bits så fort hon kommer åt... :rolleyes:

Du kommer snart att upptäcka att även Husan är en suverän banhoj (roligare än sporthojen!!!). :D

/ Veronica

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...