NU är jag ny här

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97
Hej och välkommen!

Minns känslan då jag själv fick mitt kort den 17:e maj i år.....kuggade två veckor innan det men inte gav jag uppför det! :banana

Är nu inne på min andra hoj redan så hoppas du hittar nån så du kommer ut på vägarna snart. Hur som helst, kör med huvudet! :yoparty

Mvh Martin

Mimmi

Mimmi
Gick med
9 Dec 2004
Hoj
Honda CBR 600RR
Sofiiaa skrev:
Tjenare tjenare!! Grattis till kortet och välkommen hit! :D Vi har motsatt problem om jag förstår rätt, du har kortet men ingen hoj. Jag har hojen men inget kort, hehe.

Tack alla! :)

Hm, vi får helt enkelt göra så att du får låna mitt kort när du ska köra och jag får låna din hoj :tungan :)

Mimmi

Mimmi
Gick med
9 Dec 2004
Hoj
Honda CBR 600RR
Hejlesen skrev:
Hej och välkommonen!

Minns känslan då jag själv fick mitt kort den 17:e maj i år.....kuggade två veckor innan det men inte gav jag uppför det!

Är nu inne på min andra hoj redan så hoppas du hittar nån så du kommer ut på vägarna snart. Hur som helst, kör med huvudet!

Mvh Martin

Hej :)

Kan ju berätta att det var inte många som trodde att jag skulle fixa det... Många sa "Ska lilla Mimmi köra mc?!"
Min mamma trodde verkligen inte på mig!

Det var det som kändes extremt gott! Att fixa det på första försöket! :yoparty

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97
Bra jobbat, jag hade många som trodde på mig och de blev förvånade för ATT jag kuggade, men det var inte min dag, allt gick åt h-vete så jag skulle helt enkelt inte ha kortet den dagen. Men att vänta två veckor till gjorde inte så värst mycket.....den som väntar på nåt gott......väntar ALLTID för länge....

Synd att du inte har hoj, jag bytte för en vecka sedan och är kanon-nöjd. Så det blir nog några mil till denna säsongen.....

Mimmi

Mimmi
Gick med
9 Dec 2004
Hoj
Honda CBR 600RR
Hejlesen skrev:
Bra jobbat, jag hade många som trodde på mig och de blev förvånade för ATT jag kuggade, men det var inte min dag, allt gick åt h-vete så jag skulle helt enkelt inte ha kortet den dagen. Men att vänta två veckor till gjorde inte så värst mycket.....den som väntar på nåt gott......väntar ALLTID för länge....

Synd att du inte har hoj, jag bytte för en vecka sedan och är kanon-nöjd. Så det blir nog några mil till denna säsongen.....

Hej,

sånt som händer. Men en sån dag så vilar i princip ödet i inspektörens händer... :Bugar :näsblod
Mycket är upp till dom, vad dom ber oss att utföra.
Jag fick inga svåra saker direkt, men jag kände mig osäker på kurvtagningen (övninskörde aldrig privat). Men det gick:) Glad!

En annan som körde upp samtidigt, han fick omkörning på grusväg... Tur att man "slapp" :)

Honda är fina grejer va? :)

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97
Mimmi skrev:
Hej,

sånt som händer. Men en sån dag så vilar i princip ödet i inspektörens händer... :Bugar :näsblod
Mycket är upp till dom, vad dom ber oss att utföra.
Jag fick inga svåra saker direkt, men jag kände mig osäker på kurvtagningen (övninskörde aldrig privat). Men det gick:) Glad!

En annan som körde upp samtidigt, han fick omkörning på grusväg... Tur att man "slapp" :)

Honda är fina grejer va? :)

Enligt rykte så är det väl det. Känns helt ok men har bara haft i en vecka nu så lite svårt att säga.....har en Fireblade 900 från 98:a som gått 3000 mil nu, men känns bra och är skön att köra. Hade en Suzuki TL1000 S innan som jag hade ett år. Övningskörde bland annat på den.

Hur som helst så lär jag nog behålla denna längre.....tror jag.... :)

dwestlund

ny bild
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
a' Bug Eyed beast -955i -99
Bra jobbat +++++
Vad roligt ditt inlägg blev när inte grafiken funkade :banana
(infe för mig iaf)
Kör safe, Välkommen.
/D

Mimmi

Mimmi
Gick med
9 Dec 2004
Hoj
Honda CBR 600RR
dwestlund skrev:
Bra jobbat +++++
Vad roligt ditt inlägg blev när inte grafiken funkade :banana
(infe för mig iaf)
Kör safe, Välkommen.
/D

Haha, tack!
Ja jag gillar inte smileies förstår du :rolleyes: Tycker det är bättre att skriva i ord vad man tycker/tänker :tungan

Chulan

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2005
Hoj
Yamaha r1
kul

finns inget sexigare än att en tjej kör hoj. åk och köp en hoj det bara det som gäller grattis till kortet. :tummenupp

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024