Solid snake
Guest
Jag hade köpt en 125a som funkar som transportmedel, efter 2 år kan du köpa en fet mellanhoj för pengarna som blev över + injobbade pengar + pengar du fick när du sålde anabolamoppen.
gasgas är exakt samma sak.. mer effekt = mer krav på att kunna tänka och serva sakerna.Gondala skrev:2343996ktm är väl det sämsta valet av 125cc om man ska köra på väg?
Håller helt med.Solid snake skrev:2344322Jag hade köpt en 125a som funkar som transportmedel, efter 2 år kan du köpa en fet mellanhoj för pengarna som blev över + injobbade pengar + pengar du fick när du sålde anabolamoppen.
Solid snake skrev:2344322Jag hade köpt en 125a som funkar som transportmedel, efter 2 år kan du köpa en fet mellanhoj för pengarna som blev över + injobbade pengar + pengar du fick när du sålde anabolamoppen.
Ja eller det alternativet som jag glömde skrivaSolid snake skrev:2344322Jag hade köpt en 125a som funkar som transportmedel, efter 2 år kan du köpa en fet mellanhoj för pengarna som blev över + injobbade pengar + pengar du fick när du sålde anabolamoppen.
En gammal rutten ful 4 taktare. (rd gt cb)MålarN^ skrev:2344370Det låter fint det!
Vilken tycker du/Ni man ska köpa då?
Offroad: gammal DT, slitvarg som kräver väldigt lite omsorg, billiga delar och lätt att få tag i dem.MålarN^ skrev:2344370Det låter fint det!
Vilken tycker du/Ni man ska köpa då?
RD och GT är 2 takt.prulle skrev:2344407En gammal rutten ful 4 taktare. (rd gt cb)
prulle skrev:2344407En gammal rutten ful 4 taktare. (rd gt cb)
Say what! Nej har bestämt för mig det är 4 taktare.Lundgren skrev:2344424
http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=14696prulle skrev:2344435Say what! Nej har bestämt för mig det är 4 taktare.
Nu rubbar du min världsbild här.
fukk försöker du döda mig med pop ups eller?Lundgren skrev:
prulle skrev:2344461fukk försöker du döda mig med pop ups eller?
Att lc va 2 takt viste jag men.. fan!
Jaha köp en cb då.
jo den är jättelämplig om du vet vad du gör, den är väl för fan fortfarande inte den SÄMSTA 125an som går att köra på väg, allt handlar ju om vad man har för kriterierGondala skrev:2344130för att köra på väg och som nybörjar hoj är väl ändå inte ktm 125 lämpligt? är bättre om man väljer en snällare hoj.
ktm125 exc är bra för sitt ändamål, enduro...
säkert jätte rolig att köra, men sakerna slits snabbt. Gäller även att man är kunnig om hojar. För man kan inte precis lämna in till verkstan var 50onde timme för att byta kolv.
Kunde inte sagt det bättre självSebbe_H skrev:2344160Men så behövs inte kolven bytas var 50.e timma och vem fan som helst har väl skillsen att byta kolv? Annars är man ju helt bakom flötet.
Gå ut på gatan å fråga 10 personer å se hur många av dem som kan byta en kolvMr.PB skrev:2348759Kunde inte sagt det bättre själv
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|