Nu är teorin avklarad!!

Emsan

I may look busy, but I´m just confused!
Gick med
29 Sep 2005
Hoj
Hojlös
jajemänsan, nu är teorin avklarad! ja skrev igår å klarade det!! andra gången gillt iofs, men men! ja var så himla nervös så ja nästan kissade på mig!! :tungan men det gick ju bra den här gången som tur va!!

så nu längtar jag till vår å vackert väder så ja kan ge mig ut å övningsköra igen! :) ja antar att ja inte är den enda som hoppas på en kort vinter?? hur ska man göra för att få vintern att gå fort nu då???

unknownuser

Student
Gick med
2 Aug 2004
Hoj
---
Gratulerar!

Vintern är nog tyvärr alltid lika lång när man längtar efter varmare dagar. :tungan

Jag vet även hur glad jag var när jag klarade b-teorin i augusti... ska köra upp nu på måndag för bil, och man kan väl säga att det känns pirrigt! Men lycka till i fortsättnignen med lappen! :tummenupp

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Emsan skrev:
hur ska man göra för att få vintern att gå fort nu då???

Jobba, bli full, ha samlag. Men till stora delar suger vintern hårt. MC-mässa i januari förstås!

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Efter att ha testat nya hojjen idag så känns min saab klart mycke tråkigare än innan... :4skrika

fortsomfan

åka bana
Gick med
14 Nov 2004
Hoj
none
hojkort

Emsan skrev:
jajemänsan, nu är teorin avklarad! ja skrev igår å klarade det!! andra gången gillt iofs, men men! ja var så himla nervös så ja nästan kissade på mig!! :tungan men det gick ju bra den här gången som tur va!!

så nu längtar jag till vår å vackert väder så ja kan ge mig ut å övningsköra igen! :) ja antar att ja inte är den enda som hoppas på en kort vinter?? hur ska man göra för att få vintern att gå fort nu då???

åka bräda, lira moto gp3, mecka med hojen:D

Emsan

Gick med
29 Sep 2005
Hoj
Hojlös
lassnig skrev:
Gratulerar!

Vintern är nog tyvärr alltid lika lång när man längtar efter varmare dagar. :tungan

Jag vet även hur glad jag var när jag klarade b-teorin i augusti... ska köra upp nu på måndag för bil, och man kan väl säga att det känns pirrigt! Men lycka till i fortsättnignen med lappen! :tummenupp

tack så¨mycket!! hmm jo det är väl så tyvärr...lycka till på måndag då! hoppas det går bra!!

Emsan

Gick med
29 Sep 2005
Hoj
Hojlös
Gustav1 skrev:
Jobba, bli full, ha samlag. Men till stora delar suger vintern hårt. MC-mässa i januari förstås!

haha, ja det får väl bli nåt sånt då!! :tungan

Cervantes skrev:
Efter att ha testat nya hojjen idag så känns min saab klart mycke tråkigare än innan... :4skrika

haha, ja det förstår ja!!

kowal

back on track
Gick med
3 Oct 2004
Hoj
Yamaha FZ 600
Skaffa en allrounder och kör året om. Blir nästan bara roligare på vintern :)

Grattis till teorin, men jag måste fråga hur många poäng blev det? Nice hoj btw.

Last edited:

Emsan

Gick med
29 Sep 2005
Hoj
Hojlös
kowal skrev:
Skaffa en allrounder och kör året om. Blir nästan bara roligare på vintern :)

G till teorin, men jag måste fråga hur många poäng blev det?

hmm, ja är ju tyvärr inte gjorde av pengar.... :gnissla men ja kanske kan köra lite cross i vinter å träna lite på den!

hmmpf, måste du fråga hur många poäng det blev?? räcker det inte med att ja blev godkänd?? :tungan

Santo skrev:
Grattis!!

Då kanske vi ses på vägarna runt Lkpg i vår då?

/Santo

Tack!! jo det är nog mycket möjligt!!

Japps

Våga? Vad ska man våga???
Gick med
26 Jul 2005
Hoj
GSX-R 750
Grattis, jag är oxå på g att ta mitt kort.... har klarat uppskrivningen. Nu börjar det roliga :D:D Lycka till med ditt

Emsan skrev:
hmm, ja är ju tyvärr inte gjorde av pengar.... :gnissla men ja kanske kan köra lite cross i vinter å träna lite på den!

hmmpf, måste du fråga hur många poäng det blev?? räcker det inte med att ja blev godkänd?? :tungan

Tack!! jo det är nog mycket möjligt!!

Hon blev som jag antar jag :D:D 52 av 65 möjliga.. på gränsen med andra ord :D:D

Emsan

Gick med
29 Sep 2005
Hoj
Hojlös
Japps skrev:
Grattis, jag är oxå på g att ta mitt kort.... har klarat uppskrivningen. Nu börjar det roliga :D:D Lycka till med ditt

Hon blev som jag antar jag :D:D 52 av 65 möjliga.. på gränsen med andra ord :D:D

Tackar!! jo synd bara att det är en tråkig lång vinter innan det roliga!! Lycka till du med!!

oki då, ja fick faktiskt 55 poäng.... :tungan

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...