Nu är teorin avklarad!!

kowal

back on track
Gick med
3 Oct 2004
Hoj
Yamaha FZ 600
Emsan skrev:
oki då, ja fick faktiskt 55 poäng.... :tungan

Hehe kanon. Nä var bara nyfiken helt enkelt men visst är man godkänd så är man

Jag gjorde A teorin cirka 2år efter B. Utan att plugga gick jag dit och chansa och fick 1p över G. Pulsen när jag tryckte på "Rätta Prov" var helt sjuk. Damen bakom disken sa: "Där har du tur unge man" :arsele

Btw, för att ha råd att köpa en exempelvis: XR så räcker det att man säljer stödet till en gixxer :kocko

Japps

Våga? Vad ska man våga???
Gick med
26 Jul 2005
Hoj
GSX-R 750
ja vintern suger.. sen ska man flytta till norge med å det blir inte så mycket körning tillö våren mer än uppkörfningen

Emsan

I may look busy, but I´m just confused!
Gick med
29 Sep 2005
Hoj
Hojlös
kowal skrev:
Hehe kanon. Nä var bara nyfiken helt enkelt men visst är man godkänd så är man

Jag gjorde A teorin cirka 2år efter B. Utan att plugga gick jag dit och chansa och fick 1p över G. Pulsen när jag tryckte på "Rätta Prov" var helt sjuk. Damen bakom disken sa: "Där har du tur unge man" :arsele

Btw, för att ha råd att köpa en exempelvis: XR så räcker det att man säljer stödet till en gixxer :kocko

ojoj, det va inte dåligt...ja gjorde teorin för B för typ 5 år sen...å då klara ja det på första gången...men dom här gångerna va ja så nervös ju!! å pulsen slog fort som tusan på mig me nu när ja skulle trycka rätta prov...åå det va sååå skönt när det stod GODKÄND!!

Emsan

Gick med
29 Sep 2005
Hoj
Hojlös
Gustav1 skrev:
Javisst, om du vill kan jag hjälpa dig med minst en av de sakerna. :tummenupp

hahaha, va snällt av dig!! ja har en här hemma som nog oxå kan hjälpa mig!! :)

Japps skrev:
Jag hatar teorin...

ja usch ja...ja håller med....plugga är tråkigt!!! men nu behöver vi inte plugga mer!! :tungan nu kan vi lära oss roliga saker istället!! typ åka på bakhjulet å göra stoppiesar istället!! å ja kan ju försöka tänka på att inte bromsa så hårt så att bakdäcket lyfter utan å knipa med benen först!! :tungan

Ukiwaza

Nemo me impune lacessit
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
GSXR 1000 K7
Emsan skrev:
jajemänsan, nu är teorin avklarad! ja skrev igår å klarade det!! andra gången gillt iofs, men men! ja var så himla nervös så ja nästan kissade på mig!! :tungan men det gick ju bra den här gången som tur va!!

så nu längtar jag till vår å vackert väder så ja kan ge mig ut å övningsköra igen! :) ja antar att ja inte är den enda som hoppas på en kort vinter?? hur ska man göra för att få vintern att gå fort nu då???

Jag delar in vintern i 2 delar, före o efter MC-mässan i jan. :rofl :rofl

Strokie

dns.
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
-08 ktm 690 adventure kittad, CBR250RR (MC22)
Emsan skrev:
jajemänsan, nu är teorin avklarad! ja skrev igår å klarade det!! andra gången gillt iofs, men men! ja var så himla nervös så ja nästan kissade på mig!! :tungan men det gick ju bra den här gången som tur va!!

så nu längtar jag till vår å vackert väder så ja kan ge mig ut å övningsköra igen! :) ja antar att ja inte är den enda som hoppas på en kort vinter?? hur ska man göra för att få vintern att gå fort nu då???

Gogogo!

härligt me brudar som fixar mckort :) kul o kunna åka me tjejer ju + det är ju rriktigt läckert! ;)

Grattis iaf!

bye

jocke.w

full gas spar tid
Gick med
20 Oct 2005
Hoj
Nån blå sak....
Grattis :tummenupp vet hur d käns. Fixa oxå teorin nyligen (tisdag) sysselsätter mej med hoj mek för att göra vintern kortare...

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Det är mer synd om mig än om er! Ny hoj och så går det och blir vinter. Dagarna jag köpte den var väl sista som var ens marginellt farbara. Igår var det rätt fint, tänkte ta ut den på en vända idag för att tanka upp och värma ur inför vinterpysslet. Torra vägar ett krav nu när de börjat salta. Inget saltslask i min hoj!

Och vad vaknar man till imorse? Snö! Den gudförbannade, jäkla snön! Jag har tillbringat 19 år i norrland, varav åtta norr om polcirkeln. Jag har avtjänat mitt straff! Men ändå snöar det.

:huvet

Jaja. Hoppas på att få lite utlopp för den värsta abstinensen under det kalla halvåret i alla fall, finns ju andra hojar. :)

Åsså verkar det bli att gräva fram gröna skylten åt resten av hushållet... :banana

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
hur ska man göra för att få vintern att gå fort nu då???

Grattis !! som någon sa bara att torrköra hemma o i garaget med skinnstället o handskar osv..Allt nytt sitter så mkt bättre till våren då..köpte själv nya halvarsson handskar o dom måste verkligen användas o passas in i vinter..lycka till me körning framöver o förstår att du har bra folk o köra med.. :tummenupp

~Settan~

Bjärven -det är jag!
Gick med
2 Dec 2003
Hoj
flyttat hemifrån
Man kan ju faktiskt dra på sig hela munderingen och ge sig ut med vanlig cykel och sladda runt lite... Det hade nog varit lite kul iallafall :hihi

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
~Settan~ skrev:
För att få vintern att gå? Låtsaskör i garaget. Det gör jag :yoparty

Vadå låtsasköra? Man skall ha STORT garage. Det blir först tråkigt efter en tjugo varv... ;)

~Settan~ skrev:
Man kan ju faktiskt dra på sig hela munderingen och ge sig ut med vanlig cykel och sladda runt lite... Det hade nog varit lite kul iallafall :hihi

Gör man det är det nästan krav på att lägga upp film och bilder!

Har någon höjdarbild av lillbrorsan i skinnställ, integralhjälm, handskar och stövlar som blåser fram i tio knyck (maxfart) på farsans gamla knallert... ;)

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
GRATTIS!!!

Skrev för ett par månader sedan (6år efter B).
Hade inte pluggat, så jag var ruggigt nervös! Fick dock 54, så nu är det "bara" uppkörningen kvar :)

Emsan

Gick med
29 Sep 2005
Hoj
Hojlös
~Settan~ skrev:
Grattis tjejen!

För att få vintern att gå? Låtsaskör i garaget. Det gör jag :yoparty

tack så mycket!! hmmm ja det ska ja nog göra!! det va en jättebra idé tycker ja!! annars kanske ja kan springa omkring här hemma å brumma lite å sladda i svängen in till köket eller nåt!! :tungan

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Aprilia Tuono 457