Nu bär det snart av mot Mantorp!!

leffe75

NEC team Mortec 2007
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GsxR 1000-08
Och med oss denna tävling har vi RJ som ersätter en skadad Martin O.

Såå Håll nu tummarna för oss:)
Kan ju iof inte gå mkt sämre än förra gången.......:mad:

Ser ut som att det blir WET RACE enligt SMHI!

//Leffe

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Ja då var det dags igen...foto och film får ni som vanligt sen :tummenupp

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
Nu ligger dom på en 15e plats och allt verkar flyta på :tummenupp

Inhopparen RJ kör tydligen som en demon :yoparty

Last edited:

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
Japp, var egentligen meningen att racet skulle gå på Sviestadbanan, men eftersom den banan anses behöva säkerhetsförbättringar (?) så blev det så att racet kördes på Mantorp idag. En liten nödlösning gissar jag.

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Japp, var egentligen meningen att racet skulle gå på Sviestadbanan, men eftersom den banan anses behöva säkerhetsförbättringar (?) så blev det så att racet kördes på Mantorp idag. En liten nödlösning gissar jag.
Hemma igen! :tummenupp
Sitter och väntar på att familjen skall vakna...
Racet gick bra trots ny bana och ny hoj, depåstoppen gick superbra! :tummenupp
Tycker vi gjorde ett bra resultat med tanke på motståndet, inte varje dag man delar bana med Filip Backlund, craymike, Mårtensson, Alex Lundh, P Björk, Janne Hansson, listan på storfräsare kan göras lååång.
Racet skulle egentligen ha gått på Sturup inte Sviestad om jag förstod saken rätt. Mantorpbanan är iaf kanonbra, snabb, bred och bra asfalt! :tummenupp
På långa rakan som också är dragracingstrip hinner man läsa 299 km/h en stund innan det är dags att bromsa i nedförsbacke! :yoparty Det händer väldigt sällan, ja nästan aldrig att jag behöver läsa liknande siffror på min 600:a... :rolleyes:
Nu väntar vi bara på filmen! :)

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
Racet skulle egentligen ha gått på Sturup inte Sviestad om jag förstod saken rätt.
Sturup var det ja, låter ju nästan likadant :)

Så nu har du också fått känna på hur det är att köra en riktig hoj, hört att nya gixxer 600 ska vara fina :D

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
köra en riktig hoj
Nåja, lugn och fin nu! Det som kanske imponerade mest var bromsarna, bra bett och mycket bra känsla. Sedan fanns det ju andra saker som var mindre bra, behöva hålla in kopplingen när man skall starta lever vi inte på 2000-talet...

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
Sedan fanns det ju andra saker som var mindre bra, behöva hålla in kopplingen när man skall starta lever vi inte på 2000-talet...
När man har så mycket effekt att leka med så är det viktigt att man är väl förberedd när vidunret snurrar igång :tungan

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ja nu är jag hemma även jag efter avstickaren till Eskilstuna. Börjar med filmen imorn så får vi se när den blir klar. Roligare att klippa denna film iaf jämfört med förra misärrullen!

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Race rapport färdig, väntar dock på lite bild mtrl :hej , annars blir det så tråkig läsning.

Tävlingen gick som sakt bra för första gången i år. I tabellen ligger vi sämre till men den placeringen kan förbättras om vi håller oss på hjulen dom återstående racen och inget annat oförutsett händer.

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag var som bekant (?) kvar hela helgen i Eskilstuna...sen blev det en jäkla massa på jobbet för jag verkar vara den enda som inte har semester...sen har jag hunnit sälja bilen och vid sidan om klipper jag racefilm. har klippt ca 70% klart men nu är inspirationen slut för idag så filmen kommer imorn.

...nog gnällt från min sida...

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...