Nu börjar lyan bli klar

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Tänkte se vad ni tycker, bilden tagen på "da shajt relax". Bubbel och tv infälld i väggen. Blev väldigt bra enligt mig. Han tyvärr inte fotta mer men när lyan är klar och har bestiktigats av dvs osunda vänner så får vi se om det kommer upp mer.

björn

Bifogat

• DSC00001.JPG
    DSC00001.JPG
    97.7 KB · Visningar: 601

Glassen

Förbjud förbud!
Gick med
22 May 2006
Hoj
En cross
Haha, först trodde jag att det stod "Nu börjar Ivan bli klar":tomten

Men det såg ju bra ut det där, de skulle man ju inte säga nej till:pannkyss Fast ska man ha så mycket elektronik i badrummet egentligen?

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
björn.e skrev:
2495748 Ja Kobbe hävdar att det är jävulens påfund och i och med att jag fortfarande är i trotsåldern så måste jag titta på det.

björn

Han har ju rätt också! Men du växer nog ur det ska du se! :pannkyss

Kobbe säger att jag inte får släppa in dig i min lägenhet mer sen jag fick nya tvn och stereon, du kommer aldrig gå hem igen :rolleyes:

Du har tjock-tv pillutta dej! :tungan

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Glassen skrev:
2495936 Haha, först trodde jag att det stod "Nu börjar Ivan bli klar":tomten

Men det såg ju bra ut det där, de skulle man ju inte säga nej till:pannkyss Fast ska man ha så mycket elektronik i badrummet egentligen?

Tv:n sitter egentligen i garderoben som är bakom väggen. Vi knackade ut ett hål fäste upp en glas skiva som vi sedan kakla runt och vips så har man ett vatten tätt hål som man kan ha kul med.

björn

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
björn.e skrev:
2496292 vips så har man ett vatten tätt hål som man kan ha kul med.

björn

Du menar "vips" flytta bort tv:n och "vips" sätta dit spegelglas och "vips" ställa dit en videokamera så du kan filma dig och dina ovetande"flickvänner" när ni "softar i jacuzzin"??

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
korvgubbe skrev:
2496307 Du menar "vips" flytta bort tv:n och "vips" sätta dit spegelglas och "vips" ställa dit en videokamera så du kan filma dig och dina ovetande"flickvänner" när ni "softar i jacuzzin"??

shhhhhhhh :D

björn

Ohls

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 -99
björn.e skrev:
2496292 Tv:n sitter egentligen i garderoben som är bakom väggen. Vi knackade ut ett hål fäste upp en glas skiva som vi sedan kakla runt och vips så har man ett vatten tätt hål som man kan ha kul med.

björn

sitter du med fjärren i en plastpåse då haha :p?

Nej men det där var fan riktigt sjysst. Skulle inte säga nej tack till tv på toan :)

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Ben_Dover skrev:
2501020 Blir inte glaset immigt när du badar?

Nej då platttv(hur böjer man det?:D ) blir ganska varma så den funkar precis som defrostern på din bil. Det går att bada hur varmt som helst utan imma:tummenupp Fjärren är ett problem jag tillfäligt löst genom att ha en handuk som jag torkar av tassen innan jag byter kanal. Dock måste jag förr eller senare komma på nått klurigt åt den med. Sen vill jag ha tag på ölhållare som är i borstat stål men har inte hittat några som passar men det kommer nog.

björn

UrbanTiger skrev:
2500826 Hmmm. du skulle ju ha planerat håltagningen efter var kakelskarverna kom att hamna :tomten

Hålet kom först sen plattorna. Så den kritiken får dom herrarna ta på sig.

björn

Last edited:

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Ben_Dover skrev:
2502209 Tänkte´nte på det :rodnar :tummenupp

Det roliga är jag inte heller gjorde det, sökte mycket på nätet för att hitta någon bra medel att kladda på rutan. Men sen som en blixt från klar-himmel ca 04 på morgonen slog det mig att det borde funka endå (alla bra idéer verkar komma fram vid den tidpunkten:va ). Var dock ganska nervis innan "provbadet". Det andra problemet jag hade var ju att få in ljud i badrummet och kunna ställa volymen. Detta löste jag genom att köpa en kabel som går från hörlurutgången på tv:n som sedan blir lågnivå kabel. Denna kopplades sedan till en förstärkare (som ställs på en konstant volym) och simsalabim kunde man höja och sänka ljudet med tv:n.

björn

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...