P@trik skrev:2495725Fotboll ?
björn.e skrev:2495748Ja Kobbe hävdar att det är jävulens påfund och i och med att jag fortfarande är i trotsåldern så måste jag titta på det.
björn
Glassen skrev:2495936Haha, först trodde jag att det stod "Nu börjar Ivan bli klar"
Men det såg ju bra ut det där, de skulle man ju inte säga nej till Fast ska man ha så mycket elektronik i badrummet egentligen?
björn.e skrev:2496292vips så har man ett vatten tätt hål som man kan ha kul med.
björn
korvgubbe skrev:2496307Du menar "vips" flytta bort tv:n och "vips" sätta dit spegelglas och "vips" ställa dit en videokamera så du kan filma dig och dina ovetande"flickvänner" när ni "softar i jacuzzin"??
björn.e skrev:2496292...vips så har man ett vatten tätt hål som man kan ha kul med.björn
Dee_cati skrev:2496482Vart är widescreenen då Och porren!?
björn.e skrev:2496292Tv:n sitter egentligen i garderoben som är bakom väggen. Vi knackade ut ett hål fäste upp en glas skiva som vi sedan kakla runt och vips så har man ett vatten tätt hål som man kan ha kul med.
björn
Ohls skrev:2500844sitter du med fjärren i en plastpåse då haha ?
Ben_Dover skrev:2501020Blir inte glaset immigt när du badar?
Ben_Dover skrev:2501020Blir inte glaset immigt när du badar?
UrbanTiger skrev:2500826Hmmm. du skulle ju ha planerat håltagningen efter var kakelskarverna kom att hamna
Tänkte´nte på detbjörn.e skrev:2502043Nej då platttv(hur böjer man det? ) blir ganska varma så den funkar precis som defrostern på din bil. Det går att bada hur varmt som helst utan imma
Ben_Dover skrev:2502209Tänkte´nte på det
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |