björn.e skrev:2534776Mera bider, köket börjar ta form...
björn
RRickard skrev:2535200verkar bli grymt det där!
jag har ju också nyrenoverat
skoteridioten skrev:2534961Smid!
Är det du som är fixarn?
Alx skrev:2535426Men du Björn, du skulle väll vänta tills listerna kommit upp! Det ser riktigt bra ut såhär på bild!
Fast du glömde diska spagettikastrullen!
björn.e skrev:2535565
Nja det är det väll inte men mycket har jag gjort. Kobbe ska ha ett jätte tack för all hjälp. Jag har dock kommit på alla design samt färger och liknade. Jag kan säga att man får försvara dom trots att det är mitt hem
BÖRJAR BLI KLART
björn
Starstriker skrev:2496420Tjusigt!
Nu gäller det bara att hitta en vattentät PS3!!!
Kajan skrev:2536619Krang en kondom over en tradlos kontroll sa har du kirrat det!
Gustav O skrev:2536491Skit i Lyan. Hur ser det ut i garaget?
RebelZero skrev:2536742Över en trådlös kontroll?? Fan, är du från stenåldern eller? Jag är 30 och har fan aldrig sett en en fjärrkontroll som inte är trådlös....
Edit: Ialf inte till tv:n.
Reb0
Va fan, har du stuvat in en fjortis i ugnen? Jag tycker mig se ett par jeans med vitt skärp, lite mage o en tröja!RRickard skrev:2535200verkar bli grymt det där!
jag har ju också nyrenoverat
HanneZ skrev:2537060Va fan, har du stuvat in en fjortis i ugnen? Jag tycker mig se ett par jeans med vitt skärp, lite mage o en tröja!
Lite välstekt lammkött hade kanske inte suttit helt fel då?RRickard skrev:2537072HAHA, om det ändå vore så väl!!
Tyvärr är det bara ett slappo till kompis som ligger på mot golv å jäser!
Bilden är tagen med en kameratelefon när vi ligger å är bakfulla en söndag typ
Kajan skrev:2537014OK! det menar du inte
Om du kollar i citatet sa namns PS3, det ar sa att saga efterfoljaren till den gamla Atari du hade/sag hos grannen nar du var ung. Aven jag spelade pa en dylik i mina ungdomsar, men det har hant en del sen dess. PS3 ar alltsa inte namnet pa en tocken dar rockenroll grupp eller vad de nu kallar sig nufortiden, pa min tid hade de rejala namn som KIZZ, ZZtop och Lustans lakejer.
Eftersom jag har foljt med i den popularvetenksapliga pressen for gamla stofiler vet jag nu att kontrollen till det sk "dataspelet" numera ar tradlos. Kontrollen ar det som vi kallade for "Joystick", pa var tid.
sign: Van av ordning
Vi stofiler maste sta upp for varann
RebelZero skrev:2541069Hold your horses!!!
Vad menar du med "efterföljaren" till Atari? Menar du att det har kommit något "efter"?!?!?
Kan det vara därför inga bönor följer hem numera när jag frågor om dom skall med hem på te och lite atari?
/Mycket förbryllad Reb0
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |