Nu börjar lyan bli klar

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Mera bider, köket börjar ta form...

björn

Bifogat

• köksh.JPG
    köksh.JPG
    14.9 KB · Visningar: 151
  • köksh3.JPG
    köksh3.JPG
    16.6 KB · Visningar: 115
  • köksh4.JPG
    köksh4.JPG
    15.3 KB · Visningar: 109

RRickard

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1
verkar bli grymt det där! :tummenupp

jag har ju också nyrenoverat :)

Bifogat

• DSC00051 (Large).JPG
    DSC00051 (Large).JPG
    68.1 KB · Visningar: 184

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Men du Björn, du skulle väll vänta tills listerna kommit upp! Det ser riktigt bra ut såhär på bild!

Fast du glömde diska spagettikastrullen! :tungan

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
RRickard skrev:
2535200 verkar bli grymt det där! :tummenupp

jag har ju också nyrenoverat :)

Fan det där blev ju riktigt snyggt :tummenupp

björn

skoteridioten skrev:
2534961 Smid!

Är det du som är fixarn?

Nja det är det väll inte men mycket har jag gjort. Kobbe ska ha ett jätte tack för all hjälp. Jag har dock kommit på alla design samt färger och liknade. Jag kan säga att man får försvara dom trots att det är mitt hem:rolleyes:

björn

Alx skrev:
2535426 Men du Björn, du skulle väll vänta tills listerna kommit upp! Det ser riktigt bra ut såhär på bild!

Fast du glömde diska spagettikastrullen! :tungan

BÖRJAR BLI KLART :mattias

björn

Last edited:

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
björn.e skrev:
2535565

Nja det är det väll inte men mycket har jag gjort. Kobbe ska ha ett jätte tack för all hjälp. Jag har dock kommit på alla design samt färger och liknade. Jag kan säga att man får försvara dom trots att det är mitt hem:rolleyes:

BÖRJAR BLI KLART :mattias

björn

*Host* du har inte glömt TRE personersom hjälpt dig med både det ena och det andra där hemma, vilka hittar bäst i ditt kök? :rolleyes:

Okej då, Kobbe är ju den som kommer se till att lägenheten faktiskt blir klar, men endå! :)

RebelZero

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
CBR 1000 RR
Kajan skrev:
2536619 Krang en kondom over en tradlos kontroll sa har du kirrat det! :tummenupp

Över en trådlös kontroll?? Fan, är du från stenåldern eller? Jag är 30 och har fan aldrig sett en en fjärrkontroll som inte är trådlös.... :)

Edit: Ialf inte till tv:n.

Reb0

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Gustav O skrev:
2536491 Skit i Lyan. Hur ser det ut i garaget?

Räksallad lever vidare det är dock väldigt tomt där inne. Köket har prio 1: sen är det allt små fix kvar. Kobbe och jag har jobbat 3.5 timme i dag vilket resulterat i att fläckte har blivit kopplad och lite list kommit upp. Allt tar sådan tid att jag spyr på det. Men som sagt det börjar bli klart:)

björn

Kajan

återvandrad
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
BMW 1100 GS / Suzuki 750 gs -77
RebelZero skrev:
2536742 Över en trådlös kontroll?? Fan, är du från stenåldern eller? Jag är 30 och har fan aldrig sett en en fjärrkontroll som inte är trådlös.... :)

Edit: Ialf inte till tv:n.

Reb0

OK! det menar du inte :va

Om du kollar i citatet sa namns PS3, det ar sa att saga efterfoljaren till den gamla Atari du hade/sag hos grannen nar du var ung. Aven jag spelade pa en dylik i mina ungdomsar, men det har hant en del sen dess. PS3 ar alltsa inte namnet pa en tocken dar rockenroll grupp eller vad de nu kallar sig nufortiden, pa min tid hade de rejala namn som KIZZ, ZZtop och Lustans lakejer.
Eftersom jag har foljt med i den popularvetenksapliga pressen for gamla stofiler vet jag nu att kontrollen till det sk "dataspelet" numera ar tradlos. Kontrollen ar det som vi kallade for "Joystick", pa var tid.

sign: Van av ordning

Vi stofiler maste sta upp for varann :pannkyss

RRickard

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1
HanneZ skrev:
2537060 Va fan, har du stuvat in en fjortis i ugnen? Jag tycker mig se ett par jeans med vitt skärp, lite mage o en tröja! :skrämd

HAHA, om det ändå vore så väl!!

Tyvärr är det bara ett slappo till kompis som ligger på mitt golv å jäser!

Bilden är tagen med en kameratelefon när vi ligger å är bakfulla en söndag typ :D

Last edited:

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
RRickard skrev:
2537072 HAHA, om det ändå vore så väl!!

Tyvärr är det bara ett slappo till kompis som ligger på mot golv å jäser!

Bilden är tagen med en kameratelefon när vi ligger å är bakfulla en söndag typ :D
Lite välstekt lammkött hade kanske inte suttit helt fel då? :hihi

RebelZero

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
CBR 1000 RR
Kajan skrev:
2537014 OK! det menar du inte :va

Om du kollar i citatet sa namns PS3, det ar sa att saga efterfoljaren till den gamla Atari du hade/sag hos grannen nar du var ung. Aven jag spelade pa en dylik i mina ungdomsar, men det har hant en del sen dess. PS3 ar alltsa inte namnet pa en tocken dar rockenroll grupp eller vad de nu kallar sig nufortiden, pa min tid hade de rejala namn som KIZZ, ZZtop och Lustans lakejer.
Eftersom jag har foljt med i den popularvetenksapliga pressen for gamla stofiler vet jag nu att kontrollen till det sk "dataspelet" numera ar tradlos. Kontrollen ar det som vi kallade for "Joystick", pa var tid.

sign: Van av ordning

Vi stofiler maste sta upp for varann :pannkyss

Hold your horses!!!

Vad menar du med "efterföljaren" till Atari? Menar du att det har kommit något "efter"?!?!?

Kan det vara därför inga bönor följer hem numera när jag frågor om dom skall med hem på te och lite atari?

/Mycket förbryllad Reb0

Kajan

återvandrad
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
BMW 1100 GS / Suzuki 750 gs -77
RebelZero skrev:
2541069 Hold your horses!!!

Vad menar du med "efterföljaren" till Atari? Menar du att det har kommit något "efter"?!?!?

Kan det vara därför inga bönor följer hem numera när jag frågor om dom skall med hem på te och lite atari?

/Mycket förbryllad Reb0

Det är svårt att tro, men det sa man om flygande människor med. Snart kommer väl någon och påstår att vi kommer att flyga till månen.

Jag hade en kompis som hade en video apparat med en fjärrkontroll med sladd. Det var en av de första video apparater som dök upp i grannskapet och folk valfärdade för att se den. Den laddades med stora video 2000 band i en stor topp matad kassettlucka som lät som man stängde slutstycket på en stor kanon.
Sen käkade den ofelbart upp bandet halvvägs genom filmen.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring