Nu börjar slaget om elitserien igen!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Säger allt om mitt sug denna säsong då jag helt missat att starta denna tråd i år...
(För newbies så är nog Elitserietråden startad av undertecknad senaste 4-5 säsongerna eller något sådant.)

Hur som helst så blir det väl "som vanligt". Alla slår alla ett tag i den sjukt långa serien, mitt lag (VF) harvar sig fram och klarar slutspelet med nöd och näppe -> utslagna i kvarten... Vidare så tror jag att "norrlandslagen" blir farliga i år igen.

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
FBK, HV, SAIK & Luleå tror jag på i toppen. Sen en final mellan två av 2000-talets i särklass bästa lag, där FBK återigen tar tillbaka La Mat där den hör hemma, till Torget i Karlstad :banana:banana

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
Går lite mot strömmen och hoppas på att brynäs går långt i år igen!:yoparty

Paco

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
RSV4 -14
Nänä, nu är det dags för oss att ta hem det igen!
Va ju ett tag sen vi vann, 2003 och 2005, men kanske får vi hem en gryyyyym målvakt denna säsongen iaf.
Ni vet vilket lag jag menar, här kommer indianerna!!! :yoparty

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Bara en elitseriematch hade mer publik än DIF - Almtuna och "toppmatchen" FBK - HV71 ca 800 mindre. Elitserien verkar het i år eller har bönderna i Karlstad fullt upp med höstskörden? :hihi

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Bara en elitseriematch hade mer publik än DIF - Almtuna och "toppmatchen" FBK - HV71 ca 800 mindre. Elitserien verkar het i år eller har bönderna i Karlstad fullt upp med höstskörden? :hihi

Glöm inte att Uppsala och Sthlm är mycket större än Karlstad o DIF-Almtuna kan ju klassas som ett derby.

crille!

ERF
Gick med
8 Nov 2009
Hoj
R1-08 Racehoj, R1-18

Jo, sen kan man ju alltid tävla med publiksiffror när det sportsliga inte räcker till:lol
Heja Brynäs:hej

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96

Buhu hu hu. Är publiksiffror det viktigaste för er nu när ni inte kan hänga med sportsligt? ;)

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Buhu hu hu. Är publiksiffror det viktigaste för er nu när ni inte kan hänga med sportsligt? ;)
I värsta fall får vi väl ta in fo-pollsfans på läktaren i Elitserien också.

Det är väl förövrigt kul att att Djurgården numera spelar i en serie där deras lada passar in i normen.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin