haha så flyttar du till älvdalen
Jo, med en liten omväg på 40 år i Gbg innan. Så kan det gå när man springer på en TT-förare på Gälleråsen
haha så flyttar du till älvdalen
50 spänn på att det kommer en motanmälan emot förarna för egenmäktigt förfarande alternativt frihetsberövande ifrån barnens föräldrar.
Själv brukade vi pissa på bilar från första bron över E18
Förutom Gelleråsen isånnafall
och jävla ungar även om de inte finns någe o göra borde dom ju fan veta bättre... nog för att jag har gjort mycket , mycket dumma saker men aldrig något i stil med sånna saker...
Att med uppsåt kasta en sten och försöka träffa en motorcyklist är något helt annat än ett pojkstreck i min bok.
Att med uppsåt kasta en sten och försöka träffa en motorcyklist är något helt annat än ett pojkstreck i min bok.
Dreggel, hur fasen läser du
Du, jag kan garantera dig att hon inte är någon kärring, hon äger ingen handväska och att hon aldrig gjort något så dumt
Däremot är hon en yrkeschaufför som försöker göra ett bra jobb utan att riskera att få onödiga skador pga av ungar som djävlas för djävlandets egen skull
Dreggel, är det pojkstreck att sätta eld på bussar med passagerare i också.
Jag använder ryggsäck och jag gillar tatueringar.
PS Du behöver väl handledare?
Att ställa ut föremål på vägen mitt i natten ser jag som snäppet värre än att kasta sten (vilket naturligtvis inte heller är bra).Helt klart, men nu var det ju inte det jag kallade pojkstreck heller. Jag syftade på de som ställde ut plaststolar på vägen.
Jo men nu lever vi i en värld där det finns lite faror här och var, och anledningen till att jag reagerade var att jag börjar bli trött på folk som skriker högt om att det SKA vara så perfekt och ofarligt överallt bara för att de ska kunna göra det de vill.
Bra att de fick tag på dem i alla fall. Varför är det så roligt att djävlas
FRAMKALLANDE AV FARA. Vid 17.30 tiden igår har två minderåriga pojkar stått på gång/cykelbanan över Centrumleden och kastat/sparkat sten och grus på två passerande motorcyklar. Förarna av motorcyklarna, två män i åldern 36 och 48 år, båda från Karlskoga, lyckas få tag på en av pojkarna. Även den andra pojken blir så småningom identifierad. Pojkarna är 13 resp. 14 år. En av förarna hade en rodnad i ansiktet efter en sten. Mindre lackskador på motorcyklarna. Respektive förare hade var sitt barn på 8 år med som passagerare.
http://www.polisen.se/inter/util/nodeid=21434&pageversion=1.jsp?articleid=9575804
Helt klart, men nu var det ju inte det jag kallade pojkstreck heller. Jag syftade på de som ställde ut plaststolar på vägen.
Jo men nu lever vi i en värld där det finns lite faror här och var, och anledningen till att jag reagerade var att jag börjar bli trött på folk som skriker högt om att det SKA vara så perfekt och ofarligt överallt bara för att de ska kunna göra det de vill.
Nu säger jag ju inte att hon har påstått nåt av det här men hennes inlägg lutade åt det hållet.
ceicli: Har varit med om att ungj*lar kastat stenbumlingar genom takluckan på bussen (från gångbro). (Nära att träffa benen på en passagerare)
En kollega blev sjukskriven efter att de splittrat vänster sidoruta med stenhård is...
Där var det stora ungdomsgäng (ca 5-25åringar) och drog runt till midnatt, utan att nån brydde sig...
Jävlas för jävlandets skull helt enkelt.
Du hade givetvis haft överseende med "pojkstrecket" om du suttit i den rökfyllda bussen som en 20-åring tuttat på för skojs skull
Bara jag som tycker att några inlägg verkar ha försvunnit här?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|