Nu e jag sur, blev nobbad i dörren på Avenyn för andra gången.

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
tIgGeR skrev:
Kan inte ha folk springandes i t.ex lagtröjor......skulle bli hur mycket bråk som helst.

Om alla bara enas om vilket lag som är det enda som är värt att hålla på så är det ju inga problem! :FU

Helt allvarligt så har jag tröttnat på att ens försöka komma in på krogarna på avenyyyyyn... Partar hellre där man känner sej välkommen. Tokholmen tex. :öl

/FW

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
ähhh, klanka inte ner på ställena i skötet nu!!!...

När jag skulle partaja i tokholm förra och enda gången sa vakten det första när vi kom.... "- ge fan i å skrik så jävla mycket idag va?" ......på bred jävla stockholmska....

lite otrevligt...

men men...... rövhöl finns överallt...

:hej

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
hållundan skrev:
När jag skulle partaja i tokholm förra och enda gången sa vakten det första när vi kom.... "- ge fan i å skrik så jävla mycket idag va?" ......på bred jävla stockholmska....

Ja... :va men det är ju det enda ni göteborgare gör.... Skriker asså.... :3freak :hej

/FW

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
watson skrev:
Ja... :va men det är ju det enda ni göteborgare gör.... Skriker asså.... :3freak :hej

/FW

äsch :rolleyes:

när jag var ute i halmstad förra helgen så var det BARA masa knasiga djurgårdare :arsele som stod å skrek inne på daltons.... alla köpte skumpa å gapade å hade sig....

helt märkligt...

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
hållundan skrev:
äsch :rolleyes:

när jag var ute i halmstad förra helgen så var det BARA masa knasiga djurgårdare :arsele som stod å skrek inne på daltons.... alla köpte skumpa å gapade å hade sig....

helt märkligt...

Ja.... Djurgårdare är sånna.... :arsele Du kan inte blanda ihop de med tokholmare förstår du väll!!! :fatta!

/FW

Ågga

Ny medlem
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Er6
t-rex skrev:
Sen hade det varit kul att se den där lagen som folk snackar om utan att kunna visa något för det. Klart du får neka folk att komma in, det är ingen kommunal jävla badinrättning vi snackar om, det är ett privat företag. Du får inte neka folk på diskrimerande grunder, men annars är det fritt fram att neka hur mycket du vill. Iofs, visa mig "lagen", så ändrar jag mig....

håller nog med t-rex, vill inte jag att du ska få komma in på min krog så ska du ju inte heller få komma in. sen om det är vakten och inte chefen som har ngt emot personen i fråga är det ju en annan sak!

Pank

Försöker ta mig tillbaka,,
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gixxer 750-94*såld* gixxer 750-99*Crashad* XR600*såld* KTM 690 SMC -08*såld* KLR 650-2014 Kawasaki Cabra 175-1981
berggren_martin skrev:
Bättre att hålla sig undan överklassnästena. Kommer jag inte in med jeans så får det kvitta, punkt slut.

bergren, vad jag minns av östersund så finns det inget ställe man inte kommer in på så länge man kan stå upprätt!
:banana

så det problemet slipper ni där uppe!

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
En privat klubb har samma rättigheter som om det var deras eget hem. De har alltså lika stor rätt att välja vilka de vill släppa in som du själv hemma hos dig.
Skulle gärna se den "lagen" som förbjuder det.

OverTheTop

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR 900RR
Bita i det sura äpplet

Så är det! bara att bita i det sura äpplet! *muttar*

Känner igen det så väl! Har blivit nekad hur många gånger som helst på bryggeriet när jag var ts med min förra tjej! Hoj satt där inne med sina yngre kompisar och jag som är älst får inte verkligen INTE komma in! Då ska
jag påpeka att jag var spiknykter, var klädd i skjorta och svarta skor!! Hmmff
ibland undrar man!
Men men !! Antar att det går i perioder! Jag går faktiskt också hellre till mindre ställen! billigare öl och dessutom mycket trevligare vakter.

OverTheTop

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR 900RR
Bita i det sura äpplet

Så är det! bara att bita i det sura äpplet! *muttar*

Känner igen det så väl! Har blivit nekad hur många gånger som helst på bryggeriet när jag var ts med min förra tjej! Hoj satt där inne med sina yngre kompisar och jag som är älst får inte verkligen INTE komma in! Då ska
jag påpeka att jag var spiknykter, var klädd i skjorta och svarta skor!! Hmmff
ibland undrar man!
Men men !! Antar att det går i perioder! Jag går faktiskt också hellre till mindre ställen! billigare öl och dessutom mycket trevligare vakter.

Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska