Nu får det fanimig vara slut.....

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Med tjuvstarter!!!

Roade mig lite med att kolla hur jag skulle varit placerad i SO och SM om jag ej blivit tilldömd tjuvstart 2!! gånger:

I SM hade jag haft 56 poäng och legat 1:a
I So hade jag haft 37 poäng och legat 3:a....

Surt sa räven...... Vi syns på Knutstorp till helgen! :tummenupp

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Hur vet du att de andra har tjuvstartat då o inte du som är så dååååålig förare :crash

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Marals76 skrev:
Hur vet du att de andra har tjuvstartat då o inte du som är så dååååålig förare :crash

???? är du påverkad av lösningsmedel nu igen? :)

Har de andra tjuvstartat? Och vet jag det?

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Jag roade mig också med att kolla tabellen och om inte dom andra vart snabbare hade jag också haft 56 poäng och legat i topp av tabellen :D
Vafan Xeno du är ju så pass snabb så du ska kunna starta safe och köra upp dig, ett race är ju flera varv.
Ut på stan och leta upp ett rödljus och öva på. :tummenupp

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Gulsnabbtrajja skrev:
Jag roade mig också med att kolla tabellen och om inte dom andra vart snabbare hade jag också haft 56 poäng och legat i topp av tabellen :D
Vafan Xeno du är ju så pass snabb så du ska kunna starta safe och köra upp dig, ett race är ju flera varv.
Samma här, hade jag serieanmält mig och vunnit hela tiden hade jag legat på första plats nu, tur att jag inte är med i R-1000 ;)

Allvarligt talat så kan Xeno kosta på sig 0.5 sekunder i starten, det kör han lätt in sedan (om Camilla klotar).

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Gulsnabbtrajja skrev:

Viist, men jag har ju ingen landsvägshoj längre.... :(

Får väl låna gammelgubbens öken-BMW och hetsa lite i kväll! :D

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XENOMORF skrev:
Viist, men jag har ju ingen landsvägshoj längre.... :(

Får väl låna gammelgubbens öken-BMW och hetsa lite i kväll! :D
Behöver ingen hoj, du ska ju bara träna starter. Stå vid övergångstället och när den röda gubben släcks så kutar du som satan över till andra sidan och börjar om...
Vill du ha mer känsla kan du krama en stressboll som du sen släpper när lyset släcks.

grandmaster

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2-takt
ahh, då var den gåtan löst.
Hörde på radion att det var någon galning i Tokholm som sprang o tryckte på alla knappar vid rödljusena i city. :D

Polisen utrustades med den vita tröjan med knäppning bak. :crash

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Gulsnabbtrajja skrev:
Stå vid övergångstället och när den röda gubben släcks så kutar du som satan över till andra sidan och börjar om...
Vill du ha mer känsla kan du krama en stressboll som du sen släpper när lyset släcks.

TJING för att jag skulle vilja se det..... :D

En tjurrusning utan dess like.... ;)

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
GSXR1100R skrev:

Allvarligt talat så kan Xeno kosta på sig 0.5 sekunder i starten, det kör han lätt in sedan (om Camilla klotar).

Jag har en idé på vad du ska göra åt uppkomlingen Adrian. Med en avatarbildstext som "There can be only one" måste du helt klart utmana honom på svärdsduell och hugga huvudet av honom på någon mörk och regnig bakgata. Låna GR:s hoj och använd mörkt visir så kommer du sedan snabbt och obemärkt från platsen. Jag har ett svärd att låna ut. Ska jag ta med det till Knudan?

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
grandmaster skrev:
ahh, då var den gåtan löst.
Hörde på radion att det var någon galning i Tokholm som sprang o tryckte på alla knappar vid rödljusena i city. :D

Polisen utrustades med den vita tröjan med knäppning bak. :crash
Ja men det var innan jag började öva utan skinnställ o hjälm, nu är det lugnt.

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Gulsnabbtrajja skrev:
Behöver ingen hoj, du ska ju bara träna starter. Stå vid övergångstället och när den röda gubben släcks så kutar du som satan över till andra sidan och börjar om...

:rofl skrattar så att tårarna rinner...
ser det helt klart framför mig. Snälla Xeno, låt någon videofilma dig när du gör detta, och släng upp filmen här på SH :D

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Macho Woman skrev:
Jag har en idé på vad du ska göra åt uppkomlingen Adrian. Med en avatarbildstext som "There can be only one" måste du helt klart utmana honom på svärdsduell och hugga huvudet av honom på någon mörk och regnig bakgata. Låna GR:s hoj och använd mörkt visir så kommer du sedan snabbt och obemärkt från platsen. Jag har ett svärd att låna ut. Ska jag ta med det till Knudan?

TA MED DET!!!!!!

Här skall HUGGAS!!!!!

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
XENOMORF skrev:
TA MED DET!!!!!!

Här skall HUGGAS!!!!!
Seså, sansa sig. Det är ju bara rookieracing det handlar om. Nöj dig med att hugga av honom en arm eller ett ben. :hej

kjellf

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
Yamaha XSR900 + TT600r
Tjuvstart är ett försök att fuska till sig några tiondelar. Jag tycker att reglerna i racing är ganska snälla. Du kan jämföra med friidrott, där har de en omstart och efter den första tjuvisen diskas de som tjuvstartar och det oavsett vem det var som tjuvstartade första gången.

Var skulle du legat om du hade blivit diskad 2 gånger?

//K

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Åsa #96 skrev:
:rofl skrattar så att tårarna rinner...
ser det helt klart framför mig. Snälla Xeno, låt någon videofilma dig när du gör detta, och släng upp filmen här på SH :D
Jag laddar kameran så kör vi, men finns det något trafiklyse i Halmstad :confused:

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Jag ska tjuvstarta så j***la långt innan att när starten går har jag nått ett halvtvarv och har massa med fria varv framför mig - då är det helt ok att tjuvstarta då kan dom lägga till 20 sek. Men tjuvstarta som XENO - är väl lite amatör aktigt;:) Nä rejält eller inget.

Vi ses på knudan laddad till tänderna.

Mvh//ZF

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
GSXR1100R skrev:
Jag laddar kameran så kör vi, men finns det något trafiklyse i Halmstad :confused:

Och är inte det för mycket benträning för Patrik? Han verkar mest träna överkroppen, efter vad jag har kunnat se. :crash

Johan borde förresten sälja sina lysande rr-träningstips. Skriva en bok eller bli en ny Mick Doohan?

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Bingo skrev:
Seså, sansa sig. Det är ju bara rookieracing det handlar om. Nöj dig med att hugga av honom en arm eller ett ben. :hej

Jag skall hugga av honom lite andra delar tror jag he he....

kjellf skrev:
Tjuvstart är ett försök att fuska till sig några tiondelar.

Helt otroligt fel, åtminstone i mitt fall, tjuvstart är helt enkelt när man är lite het på gröten och utan att egentligen vilja det råkar släppa lite för tidigt på kopplingen, tror du verkligen att man VILL vinna ett lopp genom att tjuvstarta?

Jag tror inte någon "försöker" tjuvstarta utan mer "råkar" göra det.

:fakta

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
XENOMORF skrev:
Jag skall hugga av honom lite andra delar tror jag he he....

Nu lugnar vi ner oss här. Räcker det inte att göra en Tonya Harding? Jag har ett gammalt brännbollsträ någonstans. De där delarna måste ju finnas till hands för oss depågroupies på kvällarna när ölen satt sig...

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...