Det är inte jag som bygger den utan byggherren är hemmastadd i umeås skogar. Den har ingenting att säga till emot mot den där skapelsen du visade upp, det var mer ett litet flaimbate på trådnamnet för att dra uppmärksamheten till sig
Säkerligen drar den lika många mc-förare som den blir frånåkt av och den är ju byggd för att ha roligt med så vitt jag förstår.
Vad det gäller att hojarna är snabbare än bilarna runt banan är jag fortfarande tveksam till om man inte såklart jämför originalbil (som det inte var snack om) mot hoj. Tror jag har bland annat ett avsnitt med stcc där det körs på falkenberg eller knutstorp där vissa etapptider skilldes mellan bil/mc till positivt för bilarna. Och jag VET att jag kommer köra ifrån många hojar på en extremt kurvig väg i mina krokar i sommar, det är bara rakorna som är till hojarnas fördel. Sen kommer jag få stryk på den vägen också, troligtvis av swedie som får bli förste försökskanin
Hursomhelst så hoppas jag att det blir en kanonsommar med mycket bilåkande på kurviga vägar eftersom det blir hojlöst för mig detta år, första året sen 12-årsåldern utan en enda tvåhjuling
Har jag tur får jag låna en hoj några dagar för att bota den värsta abstinensen. Men bil går lika bra det, speciellt om vi når vårt mål denna sommar med 500+ under huven och med bättre grepp.