Nu försker dom stoppa LUNDA pg.a en fladdermus!!!

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Tror att "närboende" e jävligt less på bilar och MC som kör fort på deras lilla väg, förbi deras hus, väsnas, skrämmer deras djur och tjae.. tror de är allmänt le..
Att det finns folk som faktiskt sköter sig.. det tror jag inte hjälper. Alla måste sköta sig.
Trist om Lunda försvinner.
Trist om fladdermusen försvinner åxå.

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Hmmmm börjar få ihop lördagens "pussel" Nattaktiv, från Gimo/lunda, fladdermus å nammnet va nånting åt Brandt eller Brant,förnammnet är jag osäker på :confused:

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Gällde inte detta bara enduro tävlingen?

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Det där måste väl bara vara ett svepskäl? Låter för långsökt för att vara allvar bakom. Det märkliga är att de verkar lägga tyngden på enduro och verksamhet som sker i skogskanten istället för oss. Är det bara för att de inte hittar nåt svepskäl för att jävlas med oss eller är det kanske så att vi inte är något stort problem?

Klart att det alltid är nån som gnäller men vad jag har sett är det väl många som bor därute som verkar gilla oss och kommer ut och tittar på oss när vi är där å leker.

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
Hmmm, känns verkligen som att det är någon som tycker om skogens djur som har blivit upprörda...

- Och att det inte är vår framfärd på vägen ditt som är problemet :näsblod
Tyvärr, börjer flera och flera strömningar att gå emott politisk motstånd mott sporthojer och hög hastighet på landsväg..
Vi får fan tänke oss om lite gran - så vi ka ha kvar vårt paradis! (Även jag ve fan ha min riktiga sporthoj innan att jag dör!!)

Hmmmm.....

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Jo, nog är det så.. Svinas det som fan dit och därifrån är det ju inte så konstigt att omkringboende letar anledningar att stänga ner.. Dom blir väl förbannade dom också..

Patlar

Utan GSXR, med stånka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF 426 -00, GSXR750-85, GSXR1100-92(Sålda)
Det kanske var för att stoppa "svineriet" dit och hem som dom vid senaste tillfället hade pytsat ut mängder med tjärgrus i passande osynlig färg på lillvägen från Österbybruk/Gimo-hållet, och jag lovar det om något fick ner hastigheten till nära noll.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...