Vi kommer kanske tävla om försäljning. Men du bor dock bättre till.2841663Annons kommer upp i veckan, måste ta bilder på hojen i bra ljus.
Runt 20 kommer den läggas ut för. Jag har lagt ut ca 35-40 lök på allt, varav jag har kvitton på 24...
min och antes tävling har hållt på sen i höstast. men jag ska bara köra av mig. sen åker den till en polare2841751Vi kommer kanske tävla om försäljning. Men du bor dock bättre till.
Annons kommer upp i veckan, måste ta bilder på hojen i bra ljus.
Runt 20 kommer den läggas ut för. Jag har lagt ut ca 35-40 lök på allt, varav jag har kvitton på 24...
Har du mycket lök och mycket tid så. Kostnaderna springer iväg fort kan jag säga och utifrån filmer så går ju Robes crm tokbra.2845899Okej!
Är lite intresserad av den! Skickar mail med lite frågor (om jag har) när annonsen kommer upp!
Det verkar ju vara lite CRM kännare här?
"Känns/verkar" denan vara ett kap eller ett nedköp?
http://www.blocket.se/vi/10848680.htm?ca=9_s
Med lite av mina "skillz" kanske denna kan bli en riktig skönhet?
Jag var faktiskt och kollade på just den där hojen innan jag köpte min CRM. Tyckte den verkade lite väl misshandlad, kändes labil att köra och dom begärde 20 lök för den. Men det är klart, om du får den för typ 15 så har du nog en bra bas att arbeta på, men det är ganska mycket jobb och tidskrävande =) Men kul som fan!
Edit: Tror att det var "Marcus_137" eller vad han heter här på forumet, han har blivit ganska duktig på stunt, vilket han sa att han ville hålla på med, och det var därför han ville sälja CRM:en.
Tycker den verkar vara bra prissatt. Tjöp!2848181Okej!
Vad var det som gjorde att du fick misshandlad känslan?
Vad är det som är känsligast på en Crm?(Den svaga länken så att säga..)
Är den värd de 15 000 kr han begär? Kan man med rätt snack få ner den mer?
Frambromsen är inge vidare orginal utan kräver nästan stålomspunnet.2848181Okej!
Vad var det som gjorde att du fick misshandlad känslan?
Vad är det som är känsligast på en Crm?(Den svaga länken så att säga..)
Är den värd de 15 000 kr han begär? Kan man med rätt snack få ner den mer?
Mm, stålomspunnet är tvunget! Gamla gummislangar är inget vidare.2848205Frambromsen är inge vidare orginal utan kräver nästan stålomspunnet.
Kolla över lite kåpor mm. Och se till så att det sitter en NSR hastighetsmätar wire på den annars visar mätaren åt helvete fel. Men det har jag för mig sitter på den. Men utifrån annonsen så är den helt klart värd pengarna.
Nej det är fan sjuk skillnad. Jämför lite med nsr:en nu och den har bra belägg men vanlig gummislang. Och fy fan vad kass den är. :rolf2848220Mm, stålomspunnet är tvunget! Gamla gummislangar är inget vidare.
Stålomspunnet hindrar slangen att expandera vid bromsning. Alltså tar den mycket fortare och mycket kraftigare.2848644vad går ståromspunnet på?
till fram snackar vi nu
Inga problem. Sjukt rolig hoj, inte bett som en exc kanske men klart en rolig maskin. Samt delar är lite billigare och är inte svåra att få tag på. Lycka till med köpet i så fall också hoppas jag på en fin projekttråd här sedan.2848648Lundgren!
Tack ska du ha! Får se om det blir den
(missbrukning av smileyes!)
Japp och crmn dör när man kommer upp på balanspunkten.2846415Jag var faktiskt och kollade på just den där hojen innan jag köpte min CRM. Tyckte den verkade lite väl misshandlad, kändes labil att köra och dom begärde 20 lök för den. Men det är klart, om du får den för typ 15 så har du nog en bra bas att arbeta på, men det är ganska mycket jobb och tidskrävande =) Men kul som fan!
Edit: Tror att det var "Marcus_137" eller vad han heter här på forumet, han har blivit ganska duktig på stunt, vilket han sa att han ville hålla på med, och det var därför han ville sälja CRM:en.
Tror det är fel på ditt växellådsdrev.2848977Japp och crmn dör när man kommer upp på balanspunkten.
Nån mer än jag som har problem med att 2:an dummar sig och inte går i/ hoppar ur.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|