Supemote
Ny medlem
1088 + moms.... de du !
Supemote skrev:1088 + moms.... de du !
peter the great skrev:satsa på ett helsystem först tycker jag...det är som natt å dag..
sen kam..du får nog ut mer av kammen då....5hk är med helsystem tror jag...ger nog inte så stor effekt ökning med orginal.
![]()
Jocke skrev:Vad väntar ni på? Upp med bilder nu då!![]()
Jag trodde du hade fått den redan. Då tar det väl två veckor till då...Marals76 skrev:Får ju min i slutet utav veckandå kommer bilder ifrån mig i varje fall.
Supemote skrev:
Är man inte nöjd med effekten så kan man beställa kammen som sitter på 660 replica, det ska ge ungefär 5 hk till..... kul eller ?
Mvh Supemote
Factory Replica?Supemote skrev:Vad betyder RF-kammen![]()
Supemote skrev:Ok, så här är det !
Mellan grenrören på cylinder´n så sitter det en rör bit med en slang på som går till avg. reningen som i sin tur har en slang in i ramen ungefär vid styrhuvudet och en slan in vid insuget.
Ta bort detta och beställ plugg och skruv eller svarva till en plugg och sätt dit en M6 skruv vid insuget.
Spara den slang anslutningen om ni vill synka förgasarna själva.
När ni tagit bort locket till luftfiltret och slängt bort det så sitter det en liten gummi plugg i burken som passar perfekt där slangen till avg. reningen satt i ramen.
Mvh Supemote
Holy Rider skrev:FR-kammen är avstämd mot Akrapovic,
Att stoppa in en kam utan att bytt pipa är meningslöst![]()
Sen finns det olika 660-replicor = olika kammar
Jocke skrev:Jag trodde du hade fått den redan. Då tar det väl två veckor till då...![]()
Marals76 skrev:Ha ha ditt svin du vill verkligen att jag ska lida???Väntar bara på att reg.nr ska komma så man kan försäkra den.
t-quick skrev:bilder bilder bilder!!
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |