Nu har även jag hittat hit ^^

Paradox

Dennis
Gick med
21 Aug 2009
Hoj
Suzuki GSX750F-25kw, -02
Har tittat på er alla i skuggan under några månader nu så insåg att jag lika gärna kunde regga mig och kliva fram i ljuset.
Tar B-kort nu på onsdag (3/9) och A-kortet (22/9), suger att få så dålig uppkörningstider :(.

Aja, hej på er i allafall, förhoppningsvis möts vi på vägen ;D

Jag bara måste få..... ":banana It's peanutbutter jelly time!"

Paradox

Dennis
Gick med
21 Aug 2009
Hoj
Suzuki GSX750F-25kw, -02
Tackar :D

Enligt min lärare kommer det gå fin fint och "inga problem alls" så får jag det inte tänker jag skjuta honom :p Orkar inte vänta till nästa säsong :(

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Tackar :D

Enligt min lärare kommer det gå fin fint och "inga problem alls" så får jag det inte tänker jag skjuta honom :p Orkar inte vänta till nästa säsong :(

Välkommen till SH!:tummenupp
Fast jag skulle inte rekommendera det där... kan nog bli att du får vänta vääääldigt länge på att få tjöra hoj då!:gnissla

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Välkommen till SH! MC-världens svar på Karsuddens stormavdelning.
Hoppas det går väl med uppkörningen.
...och när du tagit kortet, läs gärna lite i Minneslunden innan du börjar åka med alla nya SH-kompisar.

Hoppas det blir en lika varm höst som förra året så du hinner åka en del!

/Jörgen

Rallytossa

Gör om - Gör rätt!
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Mille -01, Beeejbybläjd -98 och moppilon Gary Uno -96 :-D
:hej och välkommen!

Lycka till med uppkörningarna! :tummenupp

Paradox

Dennis
Gick med
21 Aug 2009
Hoj
Suzuki GSX750F-25kw, -02
Hoppas på PRECIS samma höst.. enda gången jag gillar växthus effekten, så till alla er miljönissar, SNÄLLA skit i echo-drivingen :D.

Redan kollat där, massor med olycksvideos på tuben och i er film del av forumet, har utöver det kollat igenom hela ride to DIE sidan =).

Ska även försöka gå så många broms/kurv kurser hela nästa säsong, inte för att bli ett proffs på något sätt, men så att jag lär mig "rätt" redan från början =).
Kommer nog inte hinna med någon kurs denna säsong :/.

Det jag hoppas mest på är att bli accepterad som "en i gänget" känns så tråkigt att köra själv =P. Hoppas bara det finns någon som orkar hålla mitt gröngöling tempo xD

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Det låter som du är en klok man.
Det finns faktiskt många i din ålder här som jag träffat på körningar, som kör rätt soft och klokt på gatan. Du kommer garanterat att hitta prestigelösa åkpolare.
Säger man till nya åkkompisar från början att man är rookie och vill ta böjarna i sin takt så är det bara idioter som ändå hetsar. Så dom kan du utan förlust låta köra ifrån dig iaf. Inget att ha. :D
Bättre åka lugnt och länge än fort och kort.

Du kommer garanterat att bli accepterad och få en massa hojkompisar.

Hoppas på PRECIS samma höst.. enda gången jag gillar växthus effekten, så till alla er miljönissar, SNÄLLA skit i echo-drivingen :D.

Redan kollat där, massor med olycksvideos på tuben och i er film del av forumet, har utöver det kollat igenom hela ride to DIE sidan =).

Ska även försöka gå så många broms/kurv kurser hela nästa säsong, inte för att bli ett proffs på något sätt, men så att jag lär mig "rätt" redan från början =).
Kommer nog inte hinna med någon kurs denna säsong :/.

Det jag hoppas mest på är att bli accepterad som "en i gänget" känns så tråkigt att köra själv =P. Hoppas bara det finns någon som orkar hålla mitt gröngöling tempo xD

Last edited:

Paradox

Dennis
Gick med
21 Aug 2009
Hoj
Suzuki GSX750F-25kw, -02
Wow, verkligen? Trodde hela MC kulturen byggde på att visa hur macho man var, genom sin körtid på bulten o_O. Skämt åsido, om dessa människor existerar så måste jag hamnat i paradiset :p Vafan kan vara härligare än hojj åkning med flera, där folk accepterar att man inte är like bra som dem på att köra :O!
Hoppas vi syns på vägarna någon gång :D!

Det låter som du är en klok man.
Det finns faktiskt många i din ålder här som jag träffat på körningar, som kör rätt soft och klokt på gatan. Du kommer garanterat att hitta prestigelösa åkpolare.
Säger man till nya åkkompisar från början att man är rookie och vill ta det böjarna i sin takt så är det bara idioter som ändå hetsar. Så dom kan du utan förlust låta köra ifrån dig iaf. Inget att ha. :D
Bättre åka lugnt och länge än fort och kort.

Du kommer garanterat att bli accepterad och få en massa hojkompisar.

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Såinihelvete rätt!! Gixxer och peanutbutter and jelly! :tummenupp Kan inte bli bättre :) Välkommen :hej

Glidarn83

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
2004, Suzuki Intruder 800 Volusia
Paradox: Kör du upp på Tullinge? Jag har nämligen uppkörning där, just 22/9... Ibland är världen liten...

Paradox

Dennis
Gick med
21 Aug 2009
Hoj
Suzuki GSX750F-25kw, -02
Paradox: Kör du upp på Tullinge? Jag har nämligen uppkörning där, just 22/9... Ibland är världen liten...

Haha?! Ja precis, kör upp på tullinge 22/9 :O? Världen är sannerligen liten ;D! Syns där då :banana!

Tack fridaj, det gör jag också kan jag säga xD:D

Är så jefla nervös inför uppkörningen för bil dock, Kör upp för det imorgon på farsta...:glömdet

Fridaj

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2009
Hoj
Yamaha YZF 600r THUNDERCAT -98
Haha?! Ja precis, kör upp på tullinge 22/9 :O? Världen är sannerligen liten ;D! Syns där då :banana!

Tack fridaj, det gör jag också kan jag säga xD:D

Är så jefla nervös inför uppkörningen för bil dock, Kör upp för det imorgon på farsta...:glömdet

Ta de lugnt bara och håll koll på hastigheten och enkelriktade vägar, samt håll koll i speglarna så löser det sig :)

Min uppkörning för bil tog bara 15 min :) så jag trodde jag kuggade men icke :) hehe nu har man haft kortet i 4 år så nu är de dags för hoj kort :)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...