Nu har det gått åt helsike

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
På Android då antar jag... På iOS om appen försöker hämta dina kontakter får användaren först en fråga om tillåtelse...

Jo, på Android så får man en lista på allt appen vill kunna göra. JAg tycker det vore bättre om man kunde säga nej till saker.
Fast, största anledningen till att jag itne ahr appen är att den är värdelös och onödig. Google har redan all min information, och det har varit ett par saker som fått mig att misstänka att fb köper den av google.

Manne990

Gick med
4 Feb 2008
Hoj
R1
Jo, på Android så får man en lista på allt appen vill kunna göra. JAg tycker det vore bättre om man kunde säga nej till saker.
Fast, största anledningen till att jag itne ahr appen är att den är värdelös och onödig. Google har redan all min information, och det har varit ett par saker som fått mig att misstänka att fb köper den av google.

Då gillar jag iOS beteende bättre. Du får frågan en gång per funktion just när appen frågar efter funktionen.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Då gillar jag iOS beteende bättre. Du får frågan en gång per funktion just när appen frågar efter funktionen.

Ja, jag med, även om jag hellre kunnat sätta defaults för vad appar ska få göra, sedan kunna ge appar mer eller mindre rättigheter per app. Om en app är så kasst utvecklad att den kraschar bara för att den får sand i muttan när den inte får titta på mina bilder kan apputveklaren gå och dö en smärtsam död i shanghais smutsigare kvarter av sexarbetare.

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Liten summering utav en nybörjare på FB.

Jag har visst otroligt många vänner!!!
Jäklar vad folk är polare med mej. Gjorde snabbt en crossreference mellan senaste samtal och sms.
Utav mina "goda vänner" på fb så var det endast 5 som ringt eller messat mej sedan jag bytte lur i september...
Dom andra samtalen eller smsen är kompisar som inte har fb.

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GS
Är det gamla Stasi-agenter som driver FB?
Är inte med i FB, men så har jag ett ensamt liv:gråta

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Är det gamla Stasi-agenter som driver FB?
Är inte med i FB, men så har jag ett ensamt liv:gråta

Jag kan ringa/messa dej så du slipper känna den ensam. :)
Skillnaden i mitt liv innan FB användare eller icke var inte någon större skillnad. Väntar fortfarande på det där som folk kan bo i luren med 24h. När kommer det?

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Logga in en gång räcker sen är du fast i ett livslångt beroenede. Jag loggade ut för 2 mån sedan, bästa jag gjort på länge :näsblod

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Facebook tar över din hjärna och styr när du måste äta, bajsa och annat. Blir som att ha en mat och sovklocka som bestämmer allt. Avregistrera dig direCkt. :skrämd

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO