Pejo skrev:2195023
Glidare - motorcyklismens telemark!
marten_larsson skrev:2194898Hehe, du måste ha blivit över 50 och har mer hår i röven än på huvudet
Hoppas inte dina tarmar skramlar sönder
N.Blomqvist skrev:2194887Nu har de hänt, jag är judas
Min Nolan integral duger utmärkt både på HD-choppern & sporthojen.hållundan skrev:2195616Kul med ny båge och att du är nöjd! Men, som tidigare talare nämnt, måste man bli dum i huvudet för att man byter hoj? Då åsyftar jag självklart till ditt hjälmval. För, du hade garanterat ingen "jethjälm" när du körde Trajja, right?
Kör gärna skrammelmaskin och gör kärringen nöjd, men använd för i helvete ingen jethjälm.
Cyren skrev:2195503Jag pratar om olika skidsorter, du om olika tävlingsgrenar? vart är kopplingen?
Det går nog att bygga ett par telemarkskidor som är lika snabba som vanliga carvingskidor.
Backblade skrev:2195529Mycket gnäll från alla småfjuniga neonkillar. Grattis till köpet och valet. Hoppas du får det trevligt!
- Skall jag också skaffa parallelt med rullatorn!N.Blomqvist skrev:2194887
Nu har jag bytt,
Det blev en H-D!
N.Blomqvist skrev:2194887
Och vet ni vad det värsta är?
Jag är SKITNÖJD!
Det bidde en Dyna Super Glide, med en hel del extra tillbehör och utrustning, till ett pris man bara inte kunde säga nej till.
So... -Just shoot me...!
N.Blomqvist skrev:2194887Nu har jag bytt,
Det blev en H-D.
Och vet ni vad det värsta är?
-Jag är SKITNÖJD!
Det bidde en Dyna Super Glide, med en hel del extra tillbehör och utrustning, till ett pris man bara inte kunde säga nej till.
So... -Just shoot me...!
Glöm inte att skaffa skinnkeps och kedja till plånbokenPejo skrev:2195023Jasså, maskeradutstyrseln är klar ? Hoppas du får massor av respekt, fast kom ihåg o skaffa en cool läderväst också!
Över 60 km/h? Det ska du icke överskrida med glidare.
Glidare - motorcyklismens telemark!
wonderwizard skrev:2194971Du hade din sprint i 3 månader, hur många mil han du med ? från säljaren & hem ?
Hahaha! -Nej... Gränsen går vid fransar på kläderna.Ullis skrev:2195121Bara du inte blir en "skäggig frans" så tror jag de flesta kan acceptera det faktum att du valt att lukta på blommorna ist för att leka med de andra tjurarna
P.S själv föredrar jag tjurar
edit:stavar som en fiskmås
Tack!War-psycho skrev:2195282Nä, grattis föffan.
Välkommen i gänget.
Största felet med HD är att dom antingen är svindyra nya, eller sönderskruvade begagnat.
Kvaliten i sig är det inge större fel på faktiskt.
Men jag tycker HD är lite trista orginal, men ska man ha en chopper så ska det sitta en gammal shovel i ramen.
(Fast jag köpte ju min sönderskruvade chopper just för att få pula lite med också.)
Nu köper du en gammal sporthoj också, så kan du både äta kakan och ha den kvar.
Och hoppa över stereotyp-stuket med läderfrans-kittet å det köret.
Man måste ju inte vara en 19-årig snorvalp i neonfärger för att köra sporthoj heller.
Bah! -Ni skulle må då va?!hordac skrev:2195928Lägg upp bild på den! Gärna med dig och dina nya utrustning på.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |