Tigerman
Hårt o Brutalt
Hej alle hoppa ..sitter här helt förstörd kommer nog att bli en del fel stavningar nu...Var ute och åkte i dag med några polare. Ligger och kör A ganska fort på en väg ut till Åsa från göteborg... Så ligger 2 st framför mig och kör crkus 200 210 km ... så helt plötsligt är det en traktor väldigt väldigt nära mig ..vet inte vad ja sysslade med eller vad ja tänkte på men helt hundra på konsentrationen var ja inte jalle fall... Så jag börjar o bromsa järnet med fram bromsen mer o mera o mera.. sen måste ja gå över och hjälpa till med bak bromsen pang så låser den sig glider sakta i mot min ena polare och tacklar han han klarar sig fint vinglar till lite men men ...sen får ja bak hjuls kast ryker till som fan...sen helt plötsligt ligger ja på asfalten och hjoen glider för bi mig sen ja förbi hojen ..ja flyger av i 90 80 km ser min andra polare som min hoj träffa hans bak hjul men inget mer med det sen glider ja först på ryggen sen ett rull sen på magen och in i den ena polarens hoj ..men min enda mål var att inte glida under trakton och det klara jag. så nu har jag skrivit av mig UFFFFF skinstället rädda min dag mot onda sår men hojen e helt förstörd...O mitt psyke med.. Så nu var denna sesång över...Tack o hej ...RÖV TRAKTOR