Nu har det hänt KRASCHAT!!!!!

Tigerman

Hårt o Brutalt
Gick med
25 May 2005
Hoj
Honda CBR 600 RR -04 Röd svart + godis
Hej alle hoppa ..sitter här helt förstörd kommer nog att bli en del fel stavningar nu...Var ute och åkte i dag med några polare. Ligger och kör A ganska fort på en väg ut till Åsa från göteborg... Så ligger 2 st framför mig och kör crkus 200 210 km ... så helt plötsligt är det en traktor väldigt väldigt nära mig ..vet inte vad ja sysslade med eller vad ja tänkte på men helt hundra på konsentrationen var ja inte jalle fall... Så jag börjar o bromsa järnet med fram bromsen mer o mera o mera.. sen måste ja gå över och hjälpa till med bak bromsen pang så låser den sig glider sakta i mot min ena polare och tacklar han han klarar sig fint vinglar till lite men men ...sen får ja bak hjuls kast ryker till som fan...sen helt plötsligt ligger ja på asfalten och hjoen glider för bi mig sen ja förbi hojen ..ja flyger av i 90 80 km ser min andra polare som min hoj träffa hans bak hjul men inget mer med det sen glider ja först på ryggen sen ett rull sen på magen och in i den ena polarens hoj ..men min enda mål var att inte glida under trakton och det klara jag. så nu har jag skrivit av mig UFFFFF skinstället rädda min dag mot onda sår men hojen e helt förstörd...O mitt psyke med.. :crash :( :gråta Så nu var denna sesång över...Tack o hej ...RÖV TRAKTOR

Socrates

Guest
Tur du klarade dig iaf, hojen går ju alltid att ersätta! Det verkar ju som det skulle kunnat gå bra mkt värre!

Doable

FacePlant[NkpG]
Gick med
5 Jul 2005
Hoj
Wanda & Lill-Babs
Usch då, lider med dig... Tur att ingen kom till skada iaf. Hoppas du körde helförsäkrat.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Tigerman skrev:
skinstället rädda min dag mot onda sår men hojen e helt förstörd...

Skönt att du klarade dig så bra att du kan sitta här(där) och skriva och dessutom mest ägna tankarna på att vara förbannad på traktorn! :tummenupp Sorgligt med hojen dock....

Vad hade du för skinnställ föresten?

Eureka

Red Devil
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
Vuxen = Bil
Lider med dig :(

hur gäller försäkringar, tar de personlig utrsutning också om man skrapar sitt nya Dainese ställ t.ex ?

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Ja, vilken JÄVLA KORKAD traktor, hur kan han bete sig sådär!?!

Sorry för att jag sågar dig, men sluta skyll din (trafik)ovana på nån annan.

Socrates

Guest
Eureka skrev:
Lider med dig :(

hur gäller försäkringar, tar de personlig utrsutning också om man skrapar sitt nya Dainese ställ t.ex ?

Min utrustning får jag ersatt via trafikförsäkringen :tummenupp (F-bolag: IF)

Tigerman

Hårt o Brutalt
Gick med
25 May 2005
Hoj
korvgubbe skrev:
Skönt att du klarade dig så bra att du kan sitta här(där) och skriva och dessutom mest ägna tankarna på att vara förbannad på traktorn! :tummenupp Sorgligt med hojen dock....

Vad hade du för skinnställ föresten?

Japp ja e glad att alla delar på mig sitter kvar..men mitt psyke e la så där just nu...Jag hadde Dainese av nyare model 2005...O det tog upp det mesta av min av glidning på marken kan ja säga men handskarna ..litte väre..

Tigerman

Hårt o Brutalt
Gick med
25 May 2005
Hoj
Victor skrev:
Ja, vilken JÄVLA KORKAD traktor, hur kan han bete sig sådär!?!

Sorry för att jag sågar dig, men sluta skyll din (trafik)ovana på nån annan.

A ja vet inte bönder vetu ..inget vetttttt..ALLS..på att det kan koma en sporthoj farandes..FAN DET VAR NÄRA DÖDEN UPPLEVELSE till 100%

Tigerman

Hårt o Brutalt
Gick med
25 May 2005
Hoj
Doable skrev:
Usch då, lider med dig... Tur att ingen kom till skada iaf. Hoppas du körde helförsäkrat.

JAPP helförsäkrat så det löser sig..men hur man kör i fortsätningen ..Har gett mig en Ovärklig tankeställare.TOMMY

Buspojke

Professional skirt-chaser
Gick med
31 Jul 2005
Hoj
Briggs & Stratton
Traktorer skall betraktas som en dubbelapex-kurva och köras om på samma sätt. Enda undantaget är om dom står på tvären över vägen, då skall dom beaktas som fast rödflagg!

Skyll nu inte på traktorn, det är ju som att hävda att curbsen flyttade sig en meter ut i banan :)

Tur att det gick bra i alla fall!

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...