LGS
Ett rött mullrande moln...
Lyckades fixa en uppkörning till den 6 aug här på Gotland i förrgår. Hyrde en hoj i 2 dagar och tillbringade hela gårdagen med att övningsköra med farsan.
Vaknade kl 6 på den stora dagen och var måttligt nervös.
Kommer till manöverbanan en 30min i förväg, men får veta att det inte går att träna lite innan.
Trodde i början att det skulle gå åt helvete, ingenting funkade.
Men "gubben" va sjysst och jag fick göra om några grejer så jag klarade den biten. Vägkörningen gick ok och nu sitter jag här med ett papper där det står att jag får köra. Om jag kuggat igen skulle jag förmodligen lagt ner allt.
Enda problemet nu är att jag e hojjlös, tills jag kommer hem om en vecka, men det går säkert snabbt.
Vaknade kl 6 på den stora dagen och var måttligt nervös.
Kommer till manöverbanan en 30min i förväg, men får veta att det inte går att träna lite innan.
Trodde i början att det skulle gå åt helvete, ingenting funkade.
Men "gubben" va sjysst och jag fick göra om några grejer så jag klarade den biten. Vägkörningen gick ok och nu sitter jag här med ett papper där det står att jag får köra. Om jag kuggat igen skulle jag förmodligen lagt ner allt.
Enda problemet nu är att jag e hojjlös, tills jag kommer hem om en vecka, men det går säkert snabbt.