Nu har jag också en läderlapp

LGS

Ett rött mullrande moln...
Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster 620Sie -03
Lyckades fixa en uppkörning till den 6 aug här på Gotland i förrgår. Hyrde en hoj i 2 dagar och tillbringade hela gårdagen med att övningsköra med farsan.
Vaknade kl 6 på den stora dagen och var måttligt nervös.
Kommer till manöverbanan en 30min i förväg, men får veta att det inte går att träna lite innan.
Trodde i början att det skulle gå åt helvete, ingenting funkade.
Men "gubben" va sjysst och jag fick göra om några grejer så jag klarade den biten. Vägkörningen gick ok och nu sitter jag här med ett papper där det står att jag får köra. Om jag kuggat igen skulle jag förmodligen lagt ner allt.
Enda problemet nu är att jag e hojjlös, tills jag kommer hem om en vecka, men det går säkert snabbt. :D

LGS

Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Re: Re: Nu har jag också en läderlapp

shoik skrev:
:) :D Fan Grattis grabben... ska du sälja cagivan :(
fan nu måste jag ju skynda på med mitt juhhh
sen så måste jag fixa pengar så att jag har råd att sätta ihop hojen :bow :skrämd :crash :crash :notme :bow :tummenupp :rolleyes: :p :eek: :(

Näe, jag tror jag behåller den, iaf säsongen ut.
De hojjar jag annars skulle vilja ha måste man importera och det verkar så jobbigt.
Måste föresten fixa nytt drivpaket, spelar det stor roll om man tar en o-ring kedja eller inte. Det är en skillnad på 400-500 kr i pris.
Om hojjen nu tar tjyvluft, hur fixar jag det? ( :crash jag vet att jag inte kan nånting)

HaiWaN

SHOIK
Gick med
6 Mar 2003
Bogstavligen talat på bogesundsvägen//vaxholm
Hoj
Aprilia Rs 125 -98 | Projekt StreetFighter pågår...
Re: Re: Re: Nu har jag också en läderlapp

Lurvas skrev:
Näe, jag tror jag behåller den, iaf säsongen ut.
De hojjar jag annars skulle vilja ha måste man importera och det verkar så jobbigt.
Måste föresten fixa nytt drivpaket, spelar det stor roll om man tar en o-ring kedja eller inte. Det är en skillnad på 400-500 kr i pris.
Om hojjen nu tar tjyvluft, hur fixar jag det? ( :crash jag vet att jag inte kan nånting)

fan tog min teori idag... :D Weeeee måste väll bara köra upp någon stanns nu.... frågan är bara vart!!!!
och eller jag menar när haha :hej :bow

Lemon

,,,,,,
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -08
läderlapp?
min var gjord i papper......

Grattis iallafall, hade jag vart du hade jag stuckit hem coh hämtat hojjen och ÅKT till gotland....

LGS

Gick med
8 Feb 2004
Hoj
SupraLemon skrev:
läderlapp?
min var gjord i papper......

Grattis iallafall, hade jag vart du hade jag stuckit hem coh hämtat hojjen och ÅKT till gotland....

det kostar pengar och den går inte särskillt pålitligt just nu, lägger av rättsom det är och går inte att starta. Annars skulle jag inte tvekat att göra det. :squid

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...