Joker skrev:Visst var det här som du har,skorvkalle?
Det är markerat....
Ett sånt har jag med Joker Koniskt låter en hel del, vid ett visst varvtal finns det risk för huvudvärk efter ett tag Speciellt om man kör i tunnlar
Joker skrev:Visst var det här som du har,skorvkalle?
Det är markerat....
Olle_TZR skrev:Eh... koniska filter ska väll inte inoljas... eller?
Jag ha beställt ett sådant... ska det oljas?
AdrenalineRush skrev:är det ingen annan mer än jag som tycker det LÅTER som F*N me koniskt!!??
ja måste ja gjort nått fel för det dånar när ja accar me min... även när ja inte varvar den, på 5 tusen varv dånar det o så ska det väll inte låta?
hade varit bra om ja fått höra hur det ska låta me konsikt, ja tror mitt läcker eller nått....
Det är inte vacuumförgasare på RG'n utan en vanlig mekanisk Mikuni flatside 30heNkOne skrev:vad menas då med "Kan ej monteras på vacuumförgasare." d é juh en sån som sitter på RG:n.. å d é flera som kör mé koniskt på RG:s så wtf ??
NatoN skrev:hur fan lyckas ett koniskt filter hålla allt vatten ute?
är det så tätt att inget kommer in?
KawaF3771 skrev:Nej tyvärr, om du får in vatten i filtret stannar hojen
Conrad skrev:Det är ju det som är hela grejen, att det vid vissa vartal (nånstans i mellenregistret) säger: BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAP!!!
Mumma!!
Biifer skrev:OBS!!! Ska ni pilla me nya luftfilter så byt huvudmunstycke!!!! Gör ni inte det så kommer hojjen gå snålt och köra varm/värmenypa!! Detta gäller även om man monterar ett storre avgasstytem/ostryper det gamla!
Biifer skrev:OBS!!! Ska ni pilla me nya luftfilter så byt huvudmunstycke!!!! Gör ni inte det så kommer hojjen gå snålt och köra varm/värmenypa!! Detta gäller även om man monterar ett storre avgasstytem/ostryper det gamla!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |